Geen idee, ik kijk amper films... En wat betekent TDK? Ken ik alleen van de cassettebandjesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Damn wat is en blijft Batman Begins toch een fenomenale film. Eigenlijk beter dan TDK
Daar dacht ik dus ook aanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk amper films... En wat betekent TDK? Ken ik alleen van de cassettebandjes
Niet zo raar, de dag duurt nog maar 6 minutenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooier dan dit wordt het vandaag niet meer.
Veel meer dan dit kan er ook haast niet komen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooier dan dit wordt het vandaag niet meer.
The Dark Knightquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk amper films... En wat betekent TDK? Ken ik alleen van de cassettebandjes
Dank je, scheelt voor mij weer een nacht wakker liggen!quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat klinkt vast anders...
Je kent het geluid van een kutscheet wel tock Roeltje? Daar leek dit niet op hoor hihihihih.quote:
Ik heb nu in mijn hoofd dat de herrie van Skrillex uit een flamoes komt... Ik gok dat veel mannen gaan overstappenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kent het geluid van een kutscheet wel tock Roeltje? Daar leek dit niet op hoor hihihihih.
DeCorton, DeZus en DeMartquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:07 schreef borisz het volgende:
En De Mart ook .
Dus feli Cortone, Zus_Jewel en DeMart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |