quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja bizar he!
Volgens mij baal je ook als je per ongeluk in je neus peutert of in je ogen wrijft als je dat ding zojuist hebt aangeraaktOf nog erger: met je vinger door het WC papier schieten tijdens het afvegen na het schijten
Ik moest ook meteen aan jou denkenquote:
Dat. Er is geen geld om foute dingen te doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:31 schreef Sersjee het volgende:
Telstar is tof. Voetballend stelt het verrot weinig voor, maar ze zijn gezond (zonder gemeenschapsgeld!) en altijd in voor een geintje.
Duh, dat is al x maanden bekend.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:33 schreef borisz het volgende:
Het Noorden zit van de zomer zonder treinverbinding ---> http://www.ns.nl/reiziger(...)eiten#station-zwolle
Een koud-grijs. Ik zou niet voor nog een kleur-kleur gaan want dat vind je nu leuk en over een jaar sta je jankend naar het plafond te staren. Als je toch iets anders dan wit wil, ga voor grijs en kies dan wel een koud soort grijs dat bij het blauw past. Stel dat je voor paars was gegaan, moet je een warm-grijs kiezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Is ook zo maar tips zijn altijd welkom, wij komen er hier niet echt uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |