quote:
Rafaquote:Op zondag 29 januari 2012 10:13 schreef Evertjan het volgende:
op de een of andere manier vind ik die Nadal maar een kwal
die wordt al zo vaak gedraaid. vind het geen slecht nummer, maar ik snap gewoon niet dat mensen platen op high rotation requesten en dat 3fm dan ook nog die request uitzoekt.quote:
nja, das ook wel weer waar, maar toch....persoonlijk vind ik de request echt iets voor een mooi liedje en niet voor de hit van het moment.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:19 schreef CindieY het volgende:
Niet iedereen luistert 3FM 24/7Ik hoor em meestal ook maar 1 keer per dag, tenzij ik em zelf nog aanslinger.
En als mensen die het aanvragen dat nou een mooi liedje vinden?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, das ook wel weer waar, maar toch....persoonlijk vind ik de request echt iets voor een mooi liedje en niet voor de hit van het moment.
die moeten 3 maanden wachten tot het niet meer de hit van het moment isquote:Op zondag 29 januari 2012 12:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
En als mensen die het aanvragen dat nou een mooi liedje vinden?
Wilco werd/wordt door Gabrielle gekoppeld aan Daniëlle, terwijl hij eigenlijk wil flirten met Gabrielle!quote:Op zondag 29 januari 2012 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
danielle, gabrielle, lellebelle. ik ben de draad kwijt!
ah, ik ben er weerquote:Op zondag 29 januari 2012 12:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wilco werd/wordt door Gabrielle gekoppeld aan Daniëlle, terwijl hij eigenlijk wil flirten met Gabrielle!
Of hij zit al in de beruchte friendzone!quote:Op zondag 29 januari 2012 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ik ben er weer
nou, ik weet niet of het wat wordt want ik denk dat Gabrielle eigenlijk lesbisch is en van die opdringerige Wilco af wilde
nee, dat denk ik niet. want ze hebben elkaar maar zelden gezien...quote:Op zondag 29 januari 2012 12:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of hij zit al in de beruchte friendzone!
Dat heb ik dan even gemist.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat denk ik niet. want ze hebben elkaar maar zelden gezien...
wehehehe, natuurlijk niet gekkie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
volgens mij begon de wedstrijd om half 1. ik heb derhalve twitter uitgegooid zodat ik met een beetje geluk zonder voorkennis de samenvatting vanavond kan kijkenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:55 schreef CindieY het volgende:
Dat Feyenoord - Ajax, is dat er nu al op?
Vandaar dat 't hier zo stil is en m'n timeline vol loopt met voor mij onbegrijpelijke tweetsquote:Op zondag 29 januari 2012 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij begon de wedstrijd om half 1. ik heb derhalve twitter uitgegooid zodat ik met een beetje geluk zonder voorkennis de samenvatting vanavond kan kijken
als al die voetbaltwitteraars nu eens een nette hashtag zouden gebruiken waren ze eruit te filteren, maar daar zijn de meeste van die lui nog te beroerd voor.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vandaar dat 't hier zo stil is en m'n timeline vol loopt met voor mij onbegrijpelijke tweets
ola! terug uit de Efteling?quote:
Omwille van anderen ben ik het maar met je eens, mij boeit het eigenlijk niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als al die voetbaltwitteraars nu eens een nette hashtag zouden gebruiken waren ze eruit te filteren, maar daar zijn de meeste van die lui nog te beroerd voor.
ik snap best dat iemand zijn enthousiasme over een goal kwijt wil, maar gebruik dan een hashtag!
en de Laven! die zijn ook erg!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja in 1 stuk gelukkig. Verdraaide elfen!
brave meid *geeft aai over bolletje*quote:Op zondag 29 januari 2012 13:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omwille van anderen ben ik het maar met je eens, mij boeit het eigenlijk niet.
vanaf 13 februari anderhalf of 2 weken..quote:Op zondag 29 januari 2012 13:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie wat waar wanneer waarom? Ik was even tosti's maken
Er is er nog één in de maakquote:Op zondag 29 januari 2012 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vanaf 13 februari anderhalf of 2 weken..
en ik lust ook wel een tosti
lekkerquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
Zeg, iemand vertelde mij dat jij een vriendje had dat lijkt op een vriendinnetje dat ik afgelopen februari had. (ofzoiets)
nee, die viel er bij mij net buiten....top30 had ie wel gehaaldquote:Op zondag 29 januari 2012 13:31 schreef CindieY het volgende:
Een van mijn Zeroes-requests overigens.
Fijne stuiterplaat is dat! Twintig is te weinig!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:33 schreef 3rdRock het volgende:
Von Bondies...damn, die had er bij mij ook wel ingemogen...
Twarres
mijn stageplaats was ong 1x C'mon fietsen van mijn huis verwijders. als ik flink vaart maakte dat isquote:Op zondag 29 januari 2012 13:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fijne stuiterplaat is dat! Twintig is te weinig!
Vooral het druuuuuuuuuuuunk, weeeeeeeeeeeeeeed, dat zeurderige. Brrrr.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
so what we are drunk?
so what? so what? pleur op met je kutplaat.
draaien ze weer die versie met de gehoest! dat kan toch niet!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vooral het druuuuuuuuuuuunk, weeeeeeeeeeeeeeed, dat zeurderige. Brrrr.
van mij welquote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef Evertjan het volgende:
mag zeker niet de tussenstand feyenoord-ajax spoileren hier?
NEE. of tussen spoilers.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef Evertjan het volgende:
mag zeker niet de tussenstand feyenoord-ajax spoileren hier?
oh, ik ben niet boos hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 13:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dont be afraid. Zit nu naar 2 schermen te kijkenfeyenoord-ajax en Nadal-Djoko
Jep. En niet opzwepend, maar wel fijn!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:13 schreef 3rdRock het volgende:
was toch een SR-anthem ding? ik vind het niet echt opzwepend ofzo...
wtf???quote:als ik maar met je kan zijn, de rest kan me niet schelen.
Zij waren nep en ze wilden me breken,
en jij past precies op mn bagagedrager
en dat is dus wel gebleken.
jij hebt em geschreven? verklaar dan ffquote:
Ze passen bij elkaar en de rest boeit niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij hebt em geschreven? verklaar dan ff
ja, maar wie waren er dan nep en wilden hem breken?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze passen bij elkaar en de rest boeit niet.
Whopperquote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar wie waren er dan nep en wilden hem breken?
uberhaupt is die hele tekst zo'n beetje 1 groot raadsel en brak gerijm...
en ik heb trek. bapao of cheeseburger?
de burgerking is minimaal 45minuten hiervandaan....quote:
De voorgaande vrouwtjesquote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar wie waren er dan nep en wilden hem breken?
uberhaupt is die hele tekst zo'n beetje 1 groot raadsel en brak gerijm...
en ik heb trek. bapao of cheeseburger?
die Gers heeft meerdere vrouwtjes gehad? wat een pimp!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
De voorgaande vrouwtjesZo moeilijk is die tekst niet te begrijpen en het is inderdaad geen hoogstandje.
Bapao.
40kg?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef CindieY het volgende:
Ik ken wel een jehova die flink van z'n geloof is afgevallen.
Cindy, lees eens je berichten na voordat je op enter ramtquote:
waar kom jij ineens vandaan???quote:
Uit m'n autootje, wou niet startenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar kom jij ineens vandaan???
goedeMIDDAG!
daar heb je een radio en je hebt een smartphone. geen excuus dus!quote:
Accu leeg, dus geen radio. Koude vingers, bediening van een touchscreen gaat dan ruk. Dus excuusjes genoegquote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb je een radio en je hebt een smartphone. geen excuus dus!
je smartphone kan ook radio en met een knakworst kun je je touchscreen bedienen :pquote:Op zondag 29 januari 2012 14:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Accu leeg, dus geen radio. Koude vingers, bediening van een touchscreen gaat dan ruk. Dus excuusjes genoeg
Mijn touchscreen werkt volgens mij op de warmte van je vingers, weet niet of dat voor alle geldt. Knakworst had ik niet, dus niet kunnen proberen...quote:Op zondag 29 januari 2012 14:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je smartphone kan ook radio en met een knakworst kun je je touchscreen bedienen :p
maar auto weer aan de praat gekregen?
Capacitief. Dat werkt op aanraking niet op temperatuurquote:Op zondag 29 januari 2012 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn touchscreen werkt volgens mij op de warmte van je vingers, weet niet of dat voor alle geldt. Knakworst had ik niet, dus niet kunnen proberen...
Daarbij zit ik al dubbel over de FUP, mijn snelheid wordt afgeknepen, streaming wil niet![]()
En ja, met grote dank aan mijn toffe broer en toffe exvriend loopt de Polo weer!![]()
Ik zet hem komende nacht maar bij m'n ma, staat ie wat meer beschut
Oh jong, geen idee! Met koude vingers reageert hij veel slechter dan anders. En SGS inderdaad, je hebt het onthoudenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Capacitief. Dat werkt op aanraking niet op temperatuurSGS toch?
Nou hè! En ik kan niet eens luisterenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef CindieY het volgende:
Wat een drukte deze zondagmiddag ná 15:00
Paardenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:34 schreef wolfrolf het volgende:
Zo effe de paardenstal uitgemest
[ afbeelding ]
Neuh, aan 't koken met 3FM op de achtergrond.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:50 schreef minthy het volgende:
Kijken we allemaal naar Life4You? Dries krijgt weer een paar minuten om zijn fantastische muziek te promoten!
Gemiste kans om hem te zien, was geweldigquote:Op zondag 29 januari 2012 17:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, aan 't koken met 3FM op de achtergrond.
nee, ik speelde fifa. resultaat: een stuk of 10 verloren en de laatste gewonnenquote:Op zondag 29 januari 2012 17:50 schreef minthy het volgende:
Kijken we allemaal naar Life4You? Dries krijgt weer een paar minuten om zijn fantastische muziek te promoten!
Positief blijven, je hebt er toch maar mooi een gewonnenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik speelde fifa. resultaat: een stuk of 10 verloren en de laatste gewonnen
Geen idee... Ik zou trouwens niet weten hoe zijn torso eruit zietquote:Op zondag 29 januari 2012 18:22 schreef Evertjan het volgende:
waarom heb ik niet zo heerlijke lekkere torso als Nadal
ach, ik vind het vooral leuk om te spelen. ik vind het alleen irritant als mn tegenstander stoer gaat lopen doen en allerlei trucjes gaat doen enzo. ik moet al mijn uiterste best doen die bal rond te spelen en af en toe te scoren...quote:Op zondag 29 januari 2012 18:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Positief blijven, je hebt er toch maar mooi een gewonnen
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee... Ik zou trouwens niet weten hoe zijn torso eruit ziet
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee... Ik zou trouwens niet weten hoe zijn torso eruit ziet
PS3 of 360?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik vind het vooral leuk om te spelen. ik vind het alleen irritant als mn tegenstander stoer gaat lopen doen en allerlei trucjes gaat doen enzo. ik moet al mijn uiterste best doen die bal rond te spelen en af en toe te scoren...
en nog erger: tegenstanders die met 2-0 achterkomen en dan de verbinding verbreken. ik krijg dan wel de punten, maar ik vind het wel kinderachtig.
Ja, dat zie ik bij meer spelletjes. Laatst had ik bij Wordfeud (toen ik nog actiever was) een woord van iets meer dan 100pt, die ander resignde directquote:Op zondag 29 januari 2012 18:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik vind het vooral leuk om te spelen. ik vind het alleen irritant als mn tegenstander stoer gaat lopen doen en allerlei trucjes gaat doen enzo. ik moet al mijn uiterste best doen die bal rond te spelen en af en toe te scoren...
en nog erger: tegenstanders die met 2-0 achterkomen en dan de verbinding verbreken. ik krijg dan wel de punten, maar ik vind het wel kinderachtig.
ps3. mocht je me willen toevoegen...mn Fok!name met nl ervoorquote:
zwak vind ik dat. ik quit nooit. of ik nu met 8-0 verlies of met 1-0, quitten doe ik niet. ik geloof dat ik 1x de wedstrijd niet heb afgemaakt maar toen klapte heel internet eruit...quote:Op zondag 29 januari 2012 18:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik bij meer spelletjes. Laatst had ik bij Wordfeud (toen ik nog actiever was) een woord van iets meer dan 100pt, die ander resignde direct
ik kon het niet vinden, dus ik ben uiteindelijk niet op komen dagen...quote:Op zondag 29 januari 2012 18:33 schreef borisz het volgende:
Overigens. Vlees was goed. De rode wijnsaus kon beter
.
Die van Alors zie ik helaas niet, maar deze is wel flapperdieflapquote:Op zondag 29 januari 2012 18:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is gewoon niet eerlijk meer
Ik had geen zin meer, SilentChaos vertelde pas later dat hij op wintersport zou gaanquote:Op zondag 29 januari 2012 18:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kon het niet vinden, dus ik ben uiteindelijk niet op komen dagen...
daarom eet ik gebakken aardappelschijfjes met een boerengehaktschnitzel. daarbij eet ik hela curry en ah kerrie-ui-mayosaus
Sorry schat, mijn schuldquote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef CindieY het volgende:
Echt, met dank aan jullie hoor ik piehiemol
Pfiew, gelukkig! Ik was al bang voor een enorme bitchfight, waarbij de haren in het rond zouden vliegen met veel vanillevla en geglibber in onze strings...quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Pfiew, gelukkig! Ik was al bang voor een enorme bitchfight, waarbij de haren in het rond zouden vliegen met veel vanillevla en geglibber in onze strings...
(dit laatste heb ik alleen toegevoegd omdat het een leuke beeldvorming geeft voor alle plaatjesdenkers hier)
Het antwoord schuilt in de stapel bierkratten in jouw keuken en in de weggegooide Kwalitaria menu verpakkingen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:22 schreef Evertjan het volgende:
waarom heb ik niet zo heerlijke lekkere torso als Nadal
Tof! Borrelen is altijd leuk, avond maakt niet uitquote:Op zondag 29 januari 2012 19:42 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
Helaas, over een minuutje of 20 ongeveer ben ik er vandoor. Borrelen in de stad, is het plan. En dat op zondagavond
aangezien ik geen plaatjesdenker ben heb ik geen idee hoe dat eruit zou zien. daarom zijn jullie nu verplicht deze voorstelling speciaal voor mij uit te voerenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Pfiew, gelukkig! Ik was al bang voor een enorme bitchfight, waarbij de haren in het rond zouden vliegen met veel vanillevla en geglibber in onze strings...
(dit laatste heb ik alleen toegevoegd omdat het een leuke beeldvorming geeft voor alle plaatjesdenkers hier)
Mee eensquote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aangezien ik geen plaatjesdenker ben heb ik geen idee hoe dat eruit zou zien. daarom zijn jullie nu verplicht deze voorstelling speciaal voor mij uit te voeren
Juist!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:52 schreef CindieY het volgende:
Gebruik jullie fantasie maarEn heb een fijne avond
Fietspompen,vanillevla,strings...mmmmm...plaatjesdenker meldt zichquote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof! Borrelen is altijd leuk, avond maakt niet uit
Ik ga nog een avondje lekker relaxen voor de werkweek weer losbarst. En alsnog een fietspomp zoeken, alle pompen die ik tot nu toe heb gevonden zijn kapot
heyquote:Op zondag 29 januari 2012 19:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het antwoord schuilt in de stapel bierkratten in jouw keuken en in de weggegooide Kwalitaria menu verpakkingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, dank je...quote:
ach, t viel te proberenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:52 schreef CindieY het volgende:
Gebruik jullie fantasie maarEn heb een fijne avond
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Fietspompen,vanillevla,strings...mmmmm...plaatjesdenker meldt zich
ja kom je ook naar buiten? Dan gaan we een iglo bouwenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
Is iedereen sneeuwballen gaan gooien, ofzo??
Kleine balletjes dan hierzo.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
Is iedereen sneeuwballen gaan gooien, ofzo??
Ik ookquote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Evertjan het volgende:
net uitgerekend dat ik vanaf 09.30 vanmorgen sport heb zitten kijken.
Ik niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:33 schreef Evertjan het volgende:
net uitgerekend dat ik vanaf 09.30 vanmorgen sport heb zitten kijken.
Sport kijken is ook topsportquote:Op zondag 29 januari 2012 23:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dan nog beweren dat ik niks aan sport doe
Cool!! Ik kom eraanquote:Op zondag 29 januari 2012 23:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja kom je ook naar buiten? Dan gaan we een iglo bouwen
Kunnen hard aankomen, kogels zijn ook kleinquote:
Nog genoten van Feyenoord - Ajaks dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Sport kijken is ook topsport.
Dit is altijd 1 van de drukste weekenden van het jaar.
Was er foebele dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog genoten van Feyenoord - Ajaks dan?
Ik ook nietquote:
kan niet wachten totdat het wielrennen weer begint? Hebben we dit jaar weer een wielerprono?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Sport kijken is ook topsport.
Dit is altijd 1 van de drukste weekenden van het jaar.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan niet wachten totdat het wielrennen weer begint? Hebben we dit jaar weer een wielerprono?
Mèn, wat een vooruitdenken... Ik wist afgelopen week nog niet eens of we een WK of EK zouden krijgen, zo ben ik er mee bezigquote:Op zondag 29 januari 2012 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
EK Voetbal: 8 juni - 1 juli
Tour de France: 30 juni - 22 juli
OS 2012: 27 juli - 12 augustus
En dan ga ik op 13 augustus op vakantiekomt dat even mooi uit!
Ik heb de 100m-finale al in de agenda genoteerd.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Mèn, wat een vooruitdenken... Ik wist afgelopen week nog niet eens of we een WK of EK zouden krijgen, zo ben ik er mee bezig
oh, daar ga ik vast het 1 en ander van meepikken. vooral de Tourquote:Op zondag 29 januari 2012 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
EK Voetbal: 8 juni - 1 juli
Tour de France: 30 juni - 22 juli
OS 2012: 27 juli - 12 augustus
En dan ga ik op 13 augustus op vakantiekomt dat even mooi uit!
Dat ga ik dus echt niet doen. Ben op vakantie, dus andere bezigheden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb de 100m-finale al in de agenda genoteerd..
Mijn vakantie plan ik bewust om de Spelen heenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ga ik dus echt niet doen. Ben op vakantie, dus andere bezigheden.
Het is dat ik deze maand mijn vakanties al moest plannen voor de rest van het jaar, ik denk helemaal niet zo ver vooruit. Lukt mij ook niet trouwens, er komt altijd wel iets anders tussenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb de 100m-finale al in de agenda genoteerd..
Dat zou er bij mij uitzien alsof ik dat ding borstvoeding geefquote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil er 10!
http://tiddybearcomfortstrap.com/
en een auto...
Het is voor mij een flinke stok achter de deur om mijn thesis eind juni af te hebbenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is dat ik deze maand mijn vakanties al moest plannen voor de rest van het jaar, ik denk helemaal niet zo ver vooruit. Lukt mij ook niet trouwens, er komt altijd wel iets anders tussen
beer en tieten tralalalaquote:Op zondag 29 januari 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou er bij mij uitzien alsof ik dat ding borstvoeding geef
Dat is een mooi streven, maar voor mij werkt dat niet zo... Ik stel alles uit tot het laatste moment (die druk heb ik nodig), al heb ik in het afgelopen semester alles een week van tevoren ingeleverd. Uitzonderlijk voor mijn doenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is voor mij een flinke stok achter de deur om mijn thesis eind juni af te hebben
*smelt*quote:
Faal van die gast dat ie Rudy niet herkentquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed maar eens in. slaap lekker mensen
Trustequote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed maar eens in. slaap lekker mensen
Ik heb ook helemaal niets aan jou deze dagen...quote:Op maandag 30 januari 2012 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
Oh shieeettt man ik moet ik moet om 6 uur m'n nest uit.
Goeiemorgen allemaalslapen is voor mietjes
Sorry, je hebt hem geëditquote:Op maandag 30 januari 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Lees die post nog eens even goed.
Ik ben er nog zeker 10 minuten
Ik ben er (volgens mij als enige Nederlander) nog nooit geweest... Zijn jullie het hele weekend geweest dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
Joah turbo turbo
Zo maar die Efteling man best bizar. Dat parkeerdek stond fokking afgeladen. Maar heb bij geen enkele attractie langer dan 20 minuten moeten wachtenIk en mijn meisje waren erg blij
Ik zeg net dat ik er nog nooit ben geweest, misschien staat het er wel vol met paardenstallen!!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:22 schreef wolfrolf het volgende:
Nee. Zaterdag. Anders was ik vandaag gisteren niet op die paardenstal hè
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik er nog nooit ben geweest, misschien staat het er wel vol met paardenstallen!!
Meh, ik ben nooit zo van de attractieparken geweest, met al die dingen die over de kop gaan enzoquote:Op maandag 30 januari 2012 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Holle Bolle Paard.
Maar Noessie, als je ergens geweest moet zijn is het echt de Efteling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 No joke. SprookjesbosDroomvlucht
Fata Morgana
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik geloof je!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is het leuke van de efteling. Het is geen dingen die over de kop gaan park. Het is een sprookjespark! Anton Pieck enzo. Ik Negeer de "Python" ook gewoon. Dat lelijke baggerding staat met een reden HEEL ver van de sprookjesdingen vandaan.
Meteen bij binnenkomst is het al sprookjesachtig gezellig. Door heel dat park heen hoor je sprookjesmuziek, enzovoorts.De Efteling is echt het mooiste pretpark van Nederland.
Nou vooruit... Ik zet het op mijn bucket list!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
Zet het dan iig met dikke letters op je to-do list schat. Het is echt iets waar je geweest moet zijn in je leven.
Heb jij ook een beetje leuk weeqend gehad?
Slaap lekker jong!!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
Maandag idd.. wurghl over 5 uur en 25 minuten gaat die wekker.
Ik ga dan toch maar ff pitten. Doeii!!
Wat lief!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Trusten! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Goh, ik stond even na 7u op, en ben al een half uur op m'n werk... in de buurt van de A27.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:55 schreef wolfrolf het volgende:
Môgge.
Sinds 6 uur op en in een smerige file op de A27
Hilversummieeeeequote:Op maandag 30 januari 2012 09:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goh, ik stond even na 7u op, en ben al een half uur op m'n werk... in de buurt van de A27.
quote:Op maandag 30 januari 2012 10:37 schreef Sersjee het volgende:
Vijf seconden buiten gestaan. Ik concludeer dat het uitstekend weer is om rozijnen te smokkelen.
wolfie!quote:Op maandag 30 januari 2012 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Yoooo Roelz en minth
Vinden julllie van mijn nieuwe ui?
Dag poepje, ik wil het op een T-shirtquote:Op maandag 30 januari 2012 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Yoooo Roelz en minth
Vinden julllie van mijn nieuwe UI?
Das toch met Alicia Silverstone? zo ja:quote:
Heje de Polo 'sloopt?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:01 schreef minthy het volgende:
Ipv de Polo aantrappen op de Giant Boulder stappen...
Moet ik nu overstappen op Telfort??
Honderd keer liever vorst dan die pleurisregen van de afgelopen weken.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:39 schreef alors het volgende:
Ik hoef eigenlijk de hele week de deur niet uit, en ik hoop dus eigenlijk dat na deze week de vorst weer is opgetyft, dan kan ik net doen alsof er niets gebeurt is
Spaceman
Nee, dat gaat zo gebeuren als dat kreng weer niet wil starten. Gisteren met veel moeite/startkabels aan de praat gekregen, heb hem bij moeders op de oprit laten staan (beschut).quote:
Ik ben gevleit!quote:Op maandag 30 januari 2012 11:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Dag poepje, ik wil het op een T-shirt
Balen, daar moet ik straks heen als ik de fut heb gevonden om iets nuttigs te gaan doenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
Het is fucking koud in Groningen trouwens
Wat doe je daar dan ook helemaal!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
Het is fucking koud in Groningen trouwens
Jemigdepemig, wat een end!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voor m'n warkik scheur door het hele land
Zeker als je er 4 uur over doet door een afgezette rijbaan op de A27quote:
Das pech hebben... Was er paniek om wat sneeuwvlokjes?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeker als je er 4 uur over doet door een afgezette rijbaan op de A27
Ongeluk gebeurd. Oh wellquote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Das pech hebben... Was er paniek om wat sneeuwvlokjes?
Das wel een voordeel aan het hele land doorcrossen; reistijd (deels) uitbetaald krijgenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ongeluk gebeurd. Oh wellik krijg betaald dus I will live
Dan heb je mazzel, vaak krijg je maar een deel!quote:
Lunchbox 1 dacht ik zo. Maar je hebt gelijk, het wordt tijd voor nieuwe muziek.quote:
Dat ie zoiets in zo'n Lunchbox gooit. Gebruik dat es voor wat vergeten klassiekers.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lunchbox 1 dacht ik zo. Maar je hebt gelijk, het wordt tijd voor nieuwe muziek.
Of ben ik al nummer 438489023 die dit post ?quote:Groothuizen en Ekdom in SBS-show
Angela Groothuizen, Gerard Ekdom en Ad Visser zijn binnenkort te zien in een nieuwe muzikale show van SBS 6.
In de spelshow De Vrienden Van Amstel zingen Kroonjuwelen staat de zoektocht naar "het ultieme kroonjuweel" uit de Nederlandse muziekgeschiedenis centraal. Xander de Buisonjé zal het programma vanaf 22 maart presenteren. Ekdom, Visser en Groothuizen zullen optreden als deskundigen.
Verschillende artiesten brengen hun persoonlijke favoriet ten gehore en proberen de deskundigen ervan te overtuigen dat hun liedje het ultieme kroonjuweel is.
Tof, je kan em niet vaak genoeg horen!!quote:Op maandag 30 januari 2012 14:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gisteravond ook al twee keer gehoord in de kroeg
Ekdom bij SBS?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Of ben ik al nummer 438489023 die dit post ?
Wtf, waarom.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Of ben ik al nummer 438489023 die dit post ?
En ook nog twee keer Nickelback gehoordquote:Op maandag 30 januari 2012 14:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, je kan em niet vaak genoeg horen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |