ik kon het niet vinden, dus ik ben uiteindelijk niet op komen dagen...quote:Op zondag 29 januari 2012 18:33 schreef borisz het volgende:
Overigens. Vlees was goed. De rode wijnsaus kon beter
.
Die van Alors zie ik helaas niet, maar deze is wel flapperdieflapquote:Op zondag 29 januari 2012 18:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is gewoon niet eerlijk meer
Ik had geen zin meer, SilentChaos vertelde pas later dat hij op wintersport zou gaanquote:Op zondag 29 januari 2012 18:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kon het niet vinden, dus ik ben uiteindelijk niet op komen dagen...
daarom eet ik gebakken aardappelschijfjes met een boerengehaktschnitzel. daarbij eet ik hela curry en ah kerrie-ui-mayosaus
Sorry schat, mijn schuldquote:Op zondag 29 januari 2012 19:24 schreef CindieY het volgende:
Echt, met dank aan jullie hoor ik piehiemol
Pfiew, gelukkig! Ik was al bang voor een enorme bitchfight, waarbij de haren in het rond zouden vliegen met veel vanillevla en geglibber in onze strings...quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Pfiew, gelukkig! Ik was al bang voor een enorme bitchfight, waarbij de haren in het rond zouden vliegen met veel vanillevla en geglibber in onze strings...
(dit laatste heb ik alleen toegevoegd omdat het een leuke beeldvorming geeft voor alle plaatjesdenkers hier)
Het antwoord schuilt in de stapel bierkratten in jouw keuken en in de weggegooide Kwalitaria menu verpakkingen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:22 schreef Evertjan het volgende:
waarom heb ik niet zo heerlijke lekkere torso als Nadal
Tof! Borrelen is altijd leuk, avond maakt niet uitquote:Op zondag 29 januari 2012 19:42 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
Helaas, over een minuutje of 20 ongeveer ben ik er vandoor. Borrelen in de stad, is het plan. En dat op zondagavond
aangezien ik geen plaatjesdenker ben heb ik geen idee hoe dat eruit zou zien. daarom zijn jullie nu verplicht deze voorstelling speciaal voor mij uit te voerenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Pfiew, gelukkig! Ik was al bang voor een enorme bitchfight, waarbij de haren in het rond zouden vliegen met veel vanillevla en geglibber in onze strings...
(dit laatste heb ik alleen toegevoegd omdat het een leuke beeldvorming geeft voor alle plaatjesdenkers hier)
Mee eensquote:Op zondag 29 januari 2012 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aangezien ik geen plaatjesdenker ben heb ik geen idee hoe dat eruit zou zien. daarom zijn jullie nu verplicht deze voorstelling speciaal voor mij uit te voeren
Juist!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:52 schreef CindieY het volgende:
Gebruik jullie fantasie maarEn heb een fijne avond
Fietspompen,vanillevla,strings...mmmmm...plaatjesdenker meldt zichquote:Op zondag 29 januari 2012 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof! Borrelen is altijd leuk, avond maakt niet uit
Ik ga nog een avondje lekker relaxen voor de werkweek weer losbarst. En alsnog een fietspomp zoeken, alle pompen die ik tot nu toe heb gevonden zijn kapot
heyquote:Op zondag 29 januari 2012 19:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het antwoord schuilt in de stapel bierkratten in jouw keuken en in de weggegooide Kwalitaria menu verpakkingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, dank je...quote:
ach, t viel te proberenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:52 schreef CindieY het volgende:
Gebruik jullie fantasie maarEn heb een fijne avond
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Fietspompen,vanillevla,strings...mmmmm...plaatjesdenker meldt zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |