Goh, ik stond even na 7u op, en ben al een half uur op m'n werk... in de buurt van de A27.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:55 schreef wolfrolf het volgende:
Môgge.
Sinds 6 uur op en in een smerige file op de A27
Hilversummieeeeequote:Op maandag 30 januari 2012 09:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goh, ik stond even na 7u op, en ben al een half uur op m'n werk... in de buurt van de A27.
quote:Op maandag 30 januari 2012 10:37 schreef Sersjee het volgende:
Vijf seconden buiten gestaan. Ik concludeer dat het uitstekend weer is om rozijnen te smokkelen.
wolfie!quote:Op maandag 30 januari 2012 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Yoooo Roelz en minth
Vinden julllie van mijn nieuwe ui?
Dag poepje, ik wil het op een T-shirtquote:Op maandag 30 januari 2012 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Yoooo Roelz en minth
Vinden julllie van mijn nieuwe UI?
Das toch met Alicia Silverstone? zo ja:quote:
Heje de Polo 'sloopt?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:01 schreef minthy het volgende:
Ipv de Polo aantrappen op de Giant Boulder stappen...
Moet ik nu overstappen op Telfort??
Honderd keer liever vorst dan die pleurisregen van de afgelopen weken.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:39 schreef alors het volgende:
Ik hoef eigenlijk de hele week de deur niet uit, en ik hoop dus eigenlijk dat na deze week de vorst weer is opgetyft, dan kan ik net doen alsof er niets gebeurt is
Spaceman
Nee, dat gaat zo gebeuren als dat kreng weer niet wil starten. Gisteren met veel moeite/startkabels aan de praat gekregen, heb hem bij moeders op de oprit laten staan (beschut).quote:
Ik ben gevleit!quote:Op maandag 30 januari 2012 11:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Dag poepje, ik wil het op een T-shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |