Dat zou er bij mij uitzien alsof ik dat ding borstvoeding geefquote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil er 10!
http://tiddybearcomfortstrap.com/
en een auto...
Het is voor mij een flinke stok achter de deur om mijn thesis eind juni af te hebbenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is dat ik deze maand mijn vakanties al moest plannen voor de rest van het jaar, ik denk helemaal niet zo ver vooruit. Lukt mij ook niet trouwens, er komt altijd wel iets anders tussen
beer en tieten tralalalaquote:Op zondag 29 januari 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou er bij mij uitzien alsof ik dat ding borstvoeding geef
Dat is een mooi streven, maar voor mij werkt dat niet zo... Ik stel alles uit tot het laatste moment (die druk heb ik nodig), al heb ik in het afgelopen semester alles een week van tevoren ingeleverd. Uitzonderlijk voor mijn doenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is voor mij een flinke stok achter de deur om mijn thesis eind juni af te hebben
*smelt*quote:
Faal van die gast dat ie Rudy niet herkentquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed maar eens in. slaap lekker mensen
Trustequote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed maar eens in. slaap lekker mensen
Ik heb ook helemaal niets aan jou deze dagen...quote:Op maandag 30 januari 2012 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
Oh shieeettt man ik moet ik moet om 6 uur m'n nest uit.
Goeiemorgen allemaalslapen is voor mietjes
Sorry, je hebt hem geëditquote:Op maandag 30 januari 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
Lees die post nog eens even goed.
Ik ben er nog zeker 10 minuten
Ik ben er (volgens mij als enige Nederlander) nog nooit geweest... Zijn jullie het hele weekend geweest dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
Joah turbo turbo
Zo maar die Efteling man best bizar. Dat parkeerdek stond fokking afgeladen. Maar heb bij geen enkele attractie langer dan 20 minuten moeten wachtenIk en mijn meisje waren erg blij
Ik zeg net dat ik er nog nooit ben geweest, misschien staat het er wel vol met paardenstallen!!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:22 schreef wolfrolf het volgende:
Nee. Zaterdag. Anders was ik vandaag gisteren niet op die paardenstal hè
quote:Op maandag 30 januari 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik er nog nooit ben geweest, misschien staat het er wel vol met paardenstallen!!
Meh, ik ben nooit zo van de attractieparken geweest, met al die dingen die over de kop gaan enzoquote:Op maandag 30 januari 2012 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Holle Bolle Paard.
Maar Noessie, als je ergens geweest moet zijn is het echt de Efteling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 No joke. SprookjesbosDroomvlucht
Fata Morgana
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik geloof je!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is het leuke van de efteling. Het is geen dingen die over de kop gaan park. Het is een sprookjespark! Anton Pieck enzo. Ik Negeer de "Python" ook gewoon. Dat lelijke baggerding staat met een reden HEEL ver van de sprookjesdingen vandaan.
Meteen bij binnenkomst is het al sprookjesachtig gezellig. Door heel dat park heen hoor je sprookjesmuziek, enzovoorts.De Efteling is echt het mooiste pretpark van Nederland.
Nou vooruit... Ik zet het op mijn bucket list!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
Zet het dan iig met dikke letters op je to-do list schat. Het is echt iets waar je geweest moet zijn in je leven.
Heb jij ook een beetje leuk weeqend gehad?
Slaap lekker jong!!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:37 schreef wolfrolf het volgende:
Maandag idd.. wurghl over 5 uur en 25 minuten gaat die wekker.
Ik ga dan toch maar ff pitten. Doeii!!
Wat lief!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Trusten! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Goh, ik stond even na 7u op, en ben al een half uur op m'n werk... in de buurt van de A27.quote:Op maandag 30 januari 2012 08:55 schreef wolfrolf het volgende:
Môgge.
Sinds 6 uur op en in een smerige file op de A27
Hilversummieeeeequote:Op maandag 30 januari 2012 09:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goh, ik stond even na 7u op, en ben al een half uur op m'n werk... in de buurt van de A27.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |