quote:
Rafaquote:Op zondag 29 januari 2012 10:13 schreef Evertjan het volgende:
op de een of andere manier vind ik die Nadal maar een kwal
die wordt al zo vaak gedraaid. vind het geen slecht nummer, maar ik snap gewoon niet dat mensen platen op high rotation requesten en dat 3fm dan ook nog die request uitzoekt.quote:
nja, das ook wel weer waar, maar toch....persoonlijk vind ik de request echt iets voor een mooi liedje en niet voor de hit van het moment.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:19 schreef CindieY het volgende:
Niet iedereen luistert 3FM 24/7Ik hoor em meestal ook maar 1 keer per dag, tenzij ik em zelf nog aanslinger.
En als mensen die het aanvragen dat nou een mooi liedje vinden?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, das ook wel weer waar, maar toch....persoonlijk vind ik de request echt iets voor een mooi liedje en niet voor de hit van het moment.
die moeten 3 maanden wachten tot het niet meer de hit van het moment isquote:Op zondag 29 januari 2012 12:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
En als mensen die het aanvragen dat nou een mooi liedje vinden?
Wilco werd/wordt door Gabrielle gekoppeld aan Daniëlle, terwijl hij eigenlijk wil flirten met Gabrielle!quote:Op zondag 29 januari 2012 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
danielle, gabrielle, lellebelle. ik ben de draad kwijt!
ah, ik ben er weerquote:Op zondag 29 januari 2012 12:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wilco werd/wordt door Gabrielle gekoppeld aan Daniëlle, terwijl hij eigenlijk wil flirten met Gabrielle!
Of hij zit al in de beruchte friendzone!quote:Op zondag 29 januari 2012 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ik ben er weer
nou, ik weet niet of het wat wordt want ik denk dat Gabrielle eigenlijk lesbisch is en van die opdringerige Wilco af wilde
nee, dat denk ik niet. want ze hebben elkaar maar zelden gezien...quote:Op zondag 29 januari 2012 12:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Of hij zit al in de beruchte friendzone!
Dat heb ik dan even gemist.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat denk ik niet. want ze hebben elkaar maar zelden gezien...
wehehehe, natuurlijk niet gekkie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
volgens mij begon de wedstrijd om half 1. ik heb derhalve twitter uitgegooid zodat ik met een beetje geluk zonder voorkennis de samenvatting vanavond kan kijkenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:55 schreef CindieY het volgende:
Dat Feyenoord - Ajax, is dat er nu al op?
Vandaar dat 't hier zo stil is en m'n timeline vol loopt met voor mij onbegrijpelijke tweetsquote:Op zondag 29 januari 2012 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij begon de wedstrijd om half 1. ik heb derhalve twitter uitgegooid zodat ik met een beetje geluk zonder voorkennis de samenvatting vanavond kan kijken
als al die voetbaltwitteraars nu eens een nette hashtag zouden gebruiken waren ze eruit te filteren, maar daar zijn de meeste van die lui nog te beroerd voor.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vandaar dat 't hier zo stil is en m'n timeline vol loopt met voor mij onbegrijpelijke tweets
ola! terug uit de Efteling?quote:
Omwille van anderen ben ik het maar met je eens, mij boeit het eigenlijk niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als al die voetbaltwitteraars nu eens een nette hashtag zouden gebruiken waren ze eruit te filteren, maar daar zijn de meeste van die lui nog te beroerd voor.
ik snap best dat iemand zijn enthousiasme over een goal kwijt wil, maar gebruik dan een hashtag!
en de Laven! die zijn ook erg!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja in 1 stuk gelukkig. Verdraaide elfen!
brave meid *geeft aai over bolletje*quote:Op zondag 29 januari 2012 13:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omwille van anderen ben ik het maar met je eens, mij boeit het eigenlijk niet.
vanaf 13 februari anderhalf of 2 weken..quote:Op zondag 29 januari 2012 13:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie wat waar wanneer waarom? Ik was even tosti's maken
Er is er nog één in de maakquote:Op zondag 29 januari 2012 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vanaf 13 februari anderhalf of 2 weken..
en ik lust ook wel een tosti
lekkerquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
Zeg, iemand vertelde mij dat jij een vriendje had dat lijkt op een vriendinnetje dat ik afgelopen februari had. (ofzoiets)
nee, die viel er bij mij net buiten....top30 had ie wel gehaaldquote:Op zondag 29 januari 2012 13:31 schreef CindieY het volgende:
Een van mijn Zeroes-requests overigens.
Fijne stuiterplaat is dat! Twintig is te weinig!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:33 schreef 3rdRock het volgende:
Von Bondies...damn, die had er bij mij ook wel ingemogen...
Twarres
mijn stageplaats was ong 1x C'mon fietsen van mijn huis verwijders. als ik flink vaart maakte dat isquote:Op zondag 29 januari 2012 13:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fijne stuiterplaat is dat! Twintig is te weinig!
Vooral het druuuuuuuuuuuunk, weeeeeeeeeeeeeeed, dat zeurderige. Brrrr.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
so what we are drunk?
so what? so what? pleur op met je kutplaat.
draaien ze weer die versie met de gehoest! dat kan toch niet!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vooral het druuuuuuuuuuuunk, weeeeeeeeeeeeeeed, dat zeurderige. Brrrr.
van mij welquote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef Evertjan het volgende:
mag zeker niet de tussenstand feyenoord-ajax spoileren hier?
NEE. of tussen spoilers.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef Evertjan het volgende:
mag zeker niet de tussenstand feyenoord-ajax spoileren hier?
oh, ik ben niet boos hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 13:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dont be afraid. Zit nu naar 2 schermen te kijkenfeyenoord-ajax en Nadal-Djoko
Jep. En niet opzwepend, maar wel fijn!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:13 schreef 3rdRock het volgende:
was toch een SR-anthem ding? ik vind het niet echt opzwepend ofzo...
wtf???quote:als ik maar met je kan zijn, de rest kan me niet schelen.
Zij waren nep en ze wilden me breken,
en jij past precies op mn bagagedrager
en dat is dus wel gebleken.
jij hebt em geschreven? verklaar dan ffquote:
Ze passen bij elkaar en de rest boeit niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij hebt em geschreven? verklaar dan ff
ja, maar wie waren er dan nep en wilden hem breken?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze passen bij elkaar en de rest boeit niet.
Whopperquote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar wie waren er dan nep en wilden hem breken?
uberhaupt is die hele tekst zo'n beetje 1 groot raadsel en brak gerijm...
en ik heb trek. bapao of cheeseburger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |