Balen, daar moet ik straks heen als ik de fut heb gevonden om iets nuttigs te gaan doenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
Het is fucking koud in Groningen trouwens
Wat doe je daar dan ook helemaal!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
Het is fucking koud in Groningen trouwens
Jemigdepemig, wat een end!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voor m'n warkik scheur door het hele land
Zeker als je er 4 uur over doet door een afgezette rijbaan op de A27quote:
Das pech hebben... Was er paniek om wat sneeuwvlokjes?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zeker als je er 4 uur over doet door een afgezette rijbaan op de A27
Ongeluk gebeurd. Oh wellquote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Das pech hebben... Was er paniek om wat sneeuwvlokjes?
Das wel een voordeel aan het hele land doorcrossen; reistijd (deels) uitbetaald krijgenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ongeluk gebeurd. Oh wellik krijg betaald dus I will live
Dan heb je mazzel, vaak krijg je maar een deel!quote:
Lunchbox 1 dacht ik zo. Maar je hebt gelijk, het wordt tijd voor nieuwe muziek.quote:
Dat ie zoiets in zo'n Lunchbox gooit. Gebruik dat es voor wat vergeten klassiekers.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lunchbox 1 dacht ik zo. Maar je hebt gelijk, het wordt tijd voor nieuwe muziek.
Of ben ik al nummer 438489023 die dit post ?quote:Groothuizen en Ekdom in SBS-show
Angela Groothuizen, Gerard Ekdom en Ad Visser zijn binnenkort te zien in een nieuwe muzikale show van SBS 6.
In de spelshow De Vrienden Van Amstel zingen Kroonjuwelen staat de zoektocht naar "het ultieme kroonjuweel" uit de Nederlandse muziekgeschiedenis centraal. Xander de Buisonjé zal het programma vanaf 22 maart presenteren. Ekdom, Visser en Groothuizen zullen optreden als deskundigen.
Verschillende artiesten brengen hun persoonlijke favoriet ten gehore en proberen de deskundigen ervan te overtuigen dat hun liedje het ultieme kroonjuweel is.
Tof, je kan em niet vaak genoeg horen!!quote:Op maandag 30 januari 2012 14:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gisteravond ook al twee keer gehoord in de kroeg
Ekdom bij SBS?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Of ben ik al nummer 438489023 die dit post ?
Wtf, waarom.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Of ben ik al nummer 438489023 die dit post ?
En ook nog twee keer Nickelback gehoordquote:Op maandag 30 januari 2012 14:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, je kan em niet vaak genoeg horen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |