quote:plus.google.com
check it en doe de tour... ziet er wel vet uit al die functies.. is het niet meer nodig andere sites te bezoeken voor je sociale dingen.. soort skype facebook whatsapp in een.
Het is volgens mij al vermeld dat Google Apps users later ook geïntegreerd worden... Ze zijn namelijk nog bezig om Google+ in alle producten te integreren. Zo werkt momenteel Google realtime search ook niet omdat de integratie daar bezig is.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:35 schreef MuRKie het volgende:
Beetje jammer dat Google de Apps users buiten sluit..
Ik heb mijn domein ondergebracht bij Google om vanaf een plek gebruik te kunnen maken van de vele functies/diensten die Google biedt. En bij de meest leuke nieuwe dienst worden Apps users buitengesloten
*me wil ook Google+
Het lot van een social media early adopterquote:Op maandag 4 juli 2011 16:34 schreef JoshuaL het volgende:
Ikzelf ben wel "actief" op Google+, anderen helaas nog niet zo heel erg.
Ik betwijfel of die komt, waarom zouden ze?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Het lot van een social media early adopter
De grote vraag is natuurlijk of en wanneer de massa komt.
Facebookmoeheidquote:Op maandag 4 juli 2011 16:39 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik betwijfel of die komt, waarom zouden ze?
Geen ideequote:Op maandag 4 juli 2011 16:39 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik betwijfel of die komt, waarom zouden ze?
Best vroeg idd ja. Sindsdien 2292MB gebruikt (17k emailtjes)quote:Op maandag 4 juli 2011 16:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gmail werd op 1 april geïntroduceerd. Je was er vroeg bij. Ik was er volgens mij vóór maart bij..
Zeker nu zijn er minder berichtenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef Nyce het volgende:
[..]
En waarom zou je als je FB moe bent wel Google+ willen?
Ik ben gestopt met gmailquote:Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Best vroeg idd ja. Sindsdien 2292MB gebruikt (17k emailtjes)
Waarom bewaar je al je mails als ik vragen mag? Ik verwijder bijna alles, lees ze toch niet terug. Stel je wordt gehackt, hebben ze wel heel veel info van je?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Best vroeg idd ja. Sindsdien 2292MB gebruikt (17k emailtjes)
26-06-2004quote:
Ik gooi nauwelijks mail weg, juist vanwege enorme ruimte én het feit dat je snel een mail hebt teruggevondenquote:9 GB (10%) of 87.4 GB
112000 conversations
Lol ik gooi alles wat een ouder dan een jaar is er uit...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:45 schreef Chevalric het volgende:
Ik bewaar m'n mail met name omdat ik er inmiddels zoveel heb dat verwijderen een k*t-klus is
teruglezen doe ik ook niet, nee.
idd mailtjes van 1998 zijn ook nog heel relevantquote:Op maandag 4 juli 2011 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
26-06-2004.
[..]
Ik gooi nauwelijks mail weg, juist vanwege enorme ruimte én het feit dat je snel een mail hebt teruggevonden. Ik heb destijds ook m'n oude mailbestanden van Outlook geüpload, dus ik kan tot ergens in 1998 ofzo terug.
Ik vind het nooit een fijn idee i.v.m. met gevaar van hacken. En ik doe er ook niks mis, ga toch geen oude mails teruglezen.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
26-06-2004.
[..]
Ik gooi nauwelijks mail weg, juist vanwege enorme ruimte én het feit dat je snel een mail hebt teruggevonden. Ik heb destijds ook m'n oude mailbestanden van Outlook geüpload, dus ik kan tot ergens in 1998 ofzo terug.
In de grotemensenwereld wel ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef netolk het volgende:
idd mailtjes van 1998 zijn ook nog heel relevant
Ik heb wel es wat dingen van vakanties teruggezocht.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef netolk het volgende:
[..]
idd mailtjes van 1998 zijn ook nog heel relevant
Alsof hackers elk mailtje gaan teruglezen...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik vind het nooit een fijn idee i.v.m. met gevaar van hacken. En ik doe er ook niks mis, ga toch geen oude mails teruglezen.
Als het een bekende van je is misschien wel, en anders misschien ook. Waarom zouden ze je account anders hacken?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof hackers elk mailtje gaan teruglezen...
Die zal vooral geïnteresseerd zijn in recente info. En juist die heb je dan nog niet verwijderd...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:56 schreef Nyce het volgende:
[..]
Als het een bekende van je is misschien wel, en anders misschien ook. Waarom zouden ze je account anders hacken?
Maakt verder ook niet uit, ieder zijn ding. Ik vind het geen fijn idee.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zal vooral geïnteresseerd zijn in recente info. En juist die heb je dan nog niet verwijderd...
Hey is that joe van twitter?quote:
Mail?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:39 schreef Juicyhil het volgende:
Ja, deze baas wil ook graag een invite. Ben benieuwd ernaar![]()
Zie DMquote:
Ik kon d'r vanmiddag na veelvuldig F5-en bijquote:Op maandag 4 juli 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
jezus fuck, hier nog steeds over capacitywtf?
Damn ik dacht dat ik best vroeg wasquote:
En Google Docs en (Picasa) Photos zijn sinds vandaag ook veranderd. Vanuit beiden kan ik nu direct documenten/foto's delen met cirkels via Google+.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef matz het volgende:
[..]
Het is volgens mij al vermeld dat Google Apps users later ook geïntegreerd worden... Ze zijn namelijk nog bezig om Google+ in alle producten te integreren. Zo werkt momenteel Google realtime search ook niet omdat de integratie daar bezig is.
Zit zelf ook al vanaf dag 1 op Google+, maar helaas is er weinig activiteit te bekennen (en het aantal vrienden), ondanks de enorme aanvraag vanaf forums die ik door lees.
Wow dat is behoorlijk slecht, kan erg kutte situaties opleveren ookquote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef jack4ya het volgende:
Okay... tip: do NOT enable instant upload.
Zelfs als je foto's wist van je mobiel (mislukt, niet leuk, weet ik het...) dan staan ze dus ergens (cloud?) en weggooien lukt dan niet echt... niet overal althans, want die foto blijft dus doodleuk staan in je G+ app.
Online heb ik de foto manueel weggegooid.
Foto bestaat niet meer op mijn mobiel.
Foto blijft wél zichtbaar in G+ app op mijn mobiel.
Heb de G+ app gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, foto staat er nog.
Dat is ronduit naadje. Ik gooi een foto niet voor niets weg.
Ook minder: een ontvangen WhatsApp foto staat ook ineens online en is op je G+ app niet te wissen...
Ook niet via https://picasaweb.google.com/? Foto's in Instant Upload-folder.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef jack4ya het volgende:
Zelfs als je foto's wist van je mobiel (mislukt, niet leuk, weet ik het...) dan staan ze dus ergens (cloud?) en weggooien lukt dan niet echt... niet overal althans, want die foto blijft dus doodleuk staan in je G+ app.
Ook minder: een ontvangen WhatsApp foto staat ook ineens online en is op je G+ app niet te wissen...
Heb ik zojuist even zelf getest. Foto genomen gewoon met mijn telefoon en die wordt i.d.d naar mijn instant upload album gestuurt.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef jack4ya het volgende:
Daar zijn de folders inderdaad leeg. Alleen waarom staan ze dan nog in de G+ app... dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook niet via https://picasaweb.google.com/? Foto's in Instant Upload-folder.
Ik heb ook nog wat er mee gespeeld. Instant upload foto's via G+ app verwijderen gaat bij mij goed; Verwijder ik ze via de G+ website of Picasa album of Galary van de telefoon dan gaat het synchen i.d.d. nog niet goed.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef jack4ya het volgende:
Ik had 2 dezelfde foto's via de app instant online gekregen. Ik heb cam360 die maakt nl. 2 foto's.
Toen via de g+ website 1 foto verwijderd. En nu heb ik 1dubbele foto erbij(!) gekregen in de mobiele app. Heb er nu dus 3 in de mobiele app.
Feedback verstuurd.
Vanuit de widget is het meest rechter knopje de G+gallery; geeft mij een overzicht van alle foto's die ik heb gemaakt; foto aanvinken dan menu en delete;quote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef jack4ya het volgende:
Okay.. Hoe verwijder je ze dan via de app? Ingedrukt houden of menu klikken levert niets op.
Dan wist ie ze ook helemaal van de telefoon... Ik wil 'm alleen niet meer in g+quote:Op maandag 4 juli 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanuit de widget is het meest rechter knopje de G+gallery; geeft mij een overzicht van alle foto's die ik heb gemaakt; foto aanvinken dan menu en delete;
Vanuit de G+app heb ik nog niet gevonden je een foto kan verwijderen
Op mn iphone kan ik die gasten dus niet followen als ik ze aanklik. Moet ik zelf opnieuw naar ze zoeken ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:23 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ] http://socialstatistics.com/
Wat ik daar postte was een plaatje. Of kan je ze niet in circles toevoegen nadat je ze van die site hebt gehaald?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Op mn iphone kan ik die gasten dus niet followen als ik ze aanklik. Moet ik zelf opnieuw naar ze zoeken ofzo?
Dat laatste jaquote:Op maandag 4 juli 2011 23:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat ik daar postte was een plaatje. Of kan je ze niet in circles toevoegen nadat je ze van die site hebt gehaald?
Zuckerbergquote:Op maandag 4 juli 2011 23:23 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zeik even mee danquote:Op maandag 4 juli 2011 21:54 schreef jack4ya het volgende:
Voel me kapitein Zeiksnor hier: bij foto's word alleen initiële oriëntatie onthouden.
Maak maar eens een foto op zijn kop. Roteer deze dan 180graden.
En bekijk in g+ app...
Mooi hè?
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:23 schreef PiRANiA het volgende:
PM je mail maar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:54 schreef rac het volgende:
Heeft iemand nog een invite
Ben namelijk erg benieuwd ?
Okequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:24 schreef rac het volgende:
Had ik geprobeerd maar werkte niet, iets met de capaciteit.
Via invite lukt het wel
Dat stond er al vanaf het begin.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:23 schreef Nyce het volgende:
Je hebt trouwens toch geen invites meer nodig? Er staat op de homepage gewoon Sign in met je Google account?
Bericht typen (Deel wat nieuw is...), klik op Meer mensen toevoegen, vul daar de e-mail in van de gene die je wilt inviten.quote:
quote:Facebook blokkeert vriendenverhuistool
Gepubliceerd: Dinsdag 5 juli 2011
Auteur: Loek Essers
Facebook tracht de Facebook Friend Exporter te blokkeren. Het bedrijf ziet het niet zitten dat mensen hem gebruiken om hun vrienden te verhuizen naar Google+.
Het gaat om een Chrome extensie die gebruikers in staat stelt gegevens over hun vrienden te exporteren uit Facebook en ze daarna bijvoorbeeld in Google+, het nieuwe sociale netwerk van Google.
De Friend Exporter bestond al voordat Google+ het daglicht zag, maar is de afgelopen week plots populair geworden. De developer van de tool ziet de Facebook-blokkade als een manier om alle data van iedereen in eigen beheer te houden.
Blokkade
"Krijg *jouw* data van contacten uit Facebook, of ze dat nu willen of niet", prijst de ontwikkelaar zijn waar aan. "Jij hebt je vrienden aan hun gegeven en ze de toestemming te geven om die data op te slaan en je hebt recht om die er terug uit te halen! Facebook is niet de eigenaar van mijn vrienden."
Facebook heeft de tool altijd oogluikend toegestaan maar is sinds dinsdag actief bezig om de dienst te blokkeren. "Facebook doet heel hard zijn best niet toe te staan om je vrienden te exporteren", aldus onwikkelaar Mohamed Mansour in een update op de extensiepagina. Er is wel een nieuwe versie in de maak die wat omslachtiger te werk gaat.
Piek in gebruik
De Friend Exporter exporteert informatie die vrienden op Facebook al met je gedeeld hebben zoals e-mailadressen, telefoonnummers, verjaardagen en websites. Die informatie wordt opgeslagen in een spreadsheetfile of kan direct worden geïmporteerd in het Gmail-adresboek. Gmail ligt aan de basis van Google plus dus op die manier is het vrij eenvoudig om de lijst Facebook-contacten uit te pluizen en die contacten toe te voegen aan de verschillende "circles" in Google+.
Opmerkelijk is dat Facebook pas moeilijk is gaan doen nadat het sociale netwerk van Google verscheen. Inmiddels heeft de extensie zo'n 17.000 gebruikers, volgens ZDnet een duidelijke piek in het gebruik van de extensie. Daarop begon de blokkade tot ergernis van Mansour. "Ik ben nu zo onderhand enorm geïrriteerd, omdat dit bewijst dat Facebook de eigenaar is van alle data van iedereen die Facebook gebruikt", schreef hij in een reactie.
In strijd met voorwaarden
Het lijkt er op dat Facebook de blokkade wel kan verdedigen, omdat de tool de algemene voorwaarden van het sociale netwerk zou schenden. Daarin staat dat het geautomatiseerd verzamelen (denk aan zoekrobots en scrapers) van gebruikersgegevens zonder toestemming van Facebook verboden is.
Wat is music?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:34 schreef iBenny het volgende:
Zowel bij Gmail, music, voice als + was ik een van de eerste...
Like a boss.quote:Thanks for your interest in Music Beta! We'll get back to you when your invitation is ready.
Was net dit aan typen:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:03 schreef dejavu het volgende:
Ik ben ook heel erg benieuwd naar google+ had een invite gescoord,
maar die werkt niet?
Krijg deze melding: Already invited? We've temporarily exceeded our capacity. Please try again soon.
Werkt het bij jullie nog wel ??
Gisteren een invite gekregen en dat ging primaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Was net dit aan typen:
Zijn er mensen onlangs ge-invite die er ook daadwerkelijk in kunnen?
Volgens mij zit ie alweer een tijdje op slot.
DM je mail maarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:31 schreef kepler het volgende:
Mochten mensen nog een invite overhebben, ik heb zeker interesse!
Google+ klinkt als een goed alternatief voor Facebook
Zelfde probleem hier..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:20 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Als ik mensen wil inviten, krijgen ze geen mail meer.. Zouden ze dit al veranderd hebben?
Yup zo ging het bij mij en een aantal vrienden ook, gisteravond verzonden kwam vanochtend aanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:49 schreef wc-eend het volgende:
Mijn invites van gisterenavond zijn pas vanmiddag aangekomen...
Oh! werkt het ook echt?quote:
Het is gewoon een URL-shortener.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:19 schreef Downer het volgende:
[..]
Oh! werkt het ook echt?
en is het te vertrouwen enzo?
Dat zou wel heul handig zijn, typ me suf aan invites nu
Nee, dat duurt nog even volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef Downer het volgende:
[..]
Ow![]()
Sorry haha, ik zie het nu![]()
Had maar half gelezen, hoopte al dat het om te inviten was
Had ik de eerste dag steeds ja, nu niet meer en geen idee waarom.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie ook last van een niet-bestaande notificatie? Ik zie telkens een 1 staan, maar wanneer ik erop klik, blijkt dat er niets nieuws is en verandert de 1 naar een 0.
Alleen zo in de browsers op desktop/laptop. In de Android-app blijft het netjes op 0. Irritant.
...
Nog eentje gestuurd van ander account, als het niet werkt probeer ik nog wel een andere.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef kepler het volgende:
Bedankt Downer, jouw mailtje werkt nog niet. Nu wachten op de mail van Google zelf
Top, hier ook even bedanken!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef Downer het volgende:
[..]
Nog eentje gestuurd van ander account, als het niet werkt probeer ik nog wel een andere.
Meesten komen er bij mij laatste uur doorheen.
Wel eerst profiel aanmaken en (beetje) invullen op je google account
Kunnen ze niet gewoon gemerged worden ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:27 schreef PiRANiA het volgende:
Ter informatie, ik ga stoppen met het volgen van dit topic en nieuws voortaan in dit topic plaatsen:
Topicreeks: Google+
Er zijn nu twee topics die redelijk veel overlappen. Ik zal hier voorlopig niet meer te vinden zijn.
Fuuuuuuuuquote:AMSTERDAM – Het sociale netwerk Google+ gaat alle privéprofielen na 31 juli verwijderen omdat de zoekgigant van mening is dat alle profielen openbaar moeten zijn zodat de volledige naam en het geslacht te zien is.
Wtf? Ze moeten gewoon een apart zoeksysteem voor Google+ maken. Ik wil wel via Google+ gevonden kunnen worden maar niet via de Google zoekmachine.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef delano.888 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)rofielen-google.html
Fuuuuuuuu
Dit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:18 schreef Nyce het volgende:
[..]
Wtf? Ze moeten gewoon een apart zoeksysteem voor Google+ maken. Ik wil wel via Google+ gevonden kunnen worden maar niet via de Google zoekmachine.
+1quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon gemerged worden ofzo?
Hmm, nu ik het op Engelse sites heb gelezen ligt het iets anders volgens mij. Dat uit zoekresultaten filteren heeft er niks mee te maken, dat mag gewoon. Hoe zet je je profiel dan op privé?quote:
Dan wordt je dus ook niet via Google+ gevonden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:40 schreef Downer het volgende:
[..]
+1
Snap trouwens dat hele privé gedoe niet, iedereen kan mij dacht ik gewoon vinden, heb alleen die zoekmachinedinges uit, gaat het daar over
Ik begrijp dat het er...eigenlijk op neer komt... je account op prive? Wil je niet gevonden worden? Flikker dan op, het is een social network.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:40 schreef Nyce het volgende:
[..]
Hmm, nu ik het op Engelse sites heb gelezen ligt het iets anders volgens mij. Dat uit zoekresultaten filteren heeft er niks mee te maken, dat mag gewoon. Hoe zet je je profiel dan op privé?
Maar het blijft trouwens raar dat er niet een aparte Google+ zoekmachine is, want zoals ik al zei ik wil wel via Google+ gevonden worden maar niet via Google zelf.
[..]
Dan wordt je dus ook niet via Google+ gevonden.
Zal dat niet met rechten te maken hebben? Dat ze je info niet mogen doorverkopen als je aangeeft dat het privé is?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:57 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het er...eigenlijk op neer komt... je account op prive? Wil je niet gevonden worden? Flikker dan op, het is een social network.
Moet eerlijk zeggen dat ik daar niks mis mee vind. Mensen zeggen dat het komt omdat google dan je gegevens niet kan zien en dus niet meer verkopen, wat gewoon bullshit is want zodra je daar je gegevens invult hebben ze het...
Ja maar volgens mij is privé iets anders dan de Filter uit zoekresultaten functie. Anders zouden ze die functie ook niet in Google+ hebben gemaakt en laten staan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:57 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het er...eigenlijk op neer komt... je account op prive? Wil je niet gevonden worden? Flikker dan op, het is een social network.
Moet eerlijk zeggen dat ik daar niks mis mee vind. Mensen zeggen dat het komt omdat google dan je gegevens niet kan zien en dus niet meer verkopen, wat gewoon bullshit is want zodra je daar je gegevens invult hebben ze het...
Dan is het (originele) bericht verwijderd nadat het is gestuurd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef Jesse_ het volgende:
oh wacht nu wel een mailtje, maar zonder invite en met een link naar een 404
Zou je misschien even eentje aan een goede vriend willen geven, want het lukt mij maar niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef Downer het volgende:
[..]
Nog eentje gestuurd van ander account, als het niet werkt probeer ik nog wel een andere.
Meesten komen er bij mij laatste uur doorheen.
Wel eerst profiel aanmaken en (beetje) invullen op je google account
DM e-mail.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Boh ik zou ook dolgraag een invite willen
Ik invite je direct.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:13 schreef ray_nl het volgende:
Heeft er iemand nog een invite over? Raymond.visser op het gmail adres, thnx
plus.google.comquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef Jesse_ het volgende:
oh wacht nu wel een mailtje, maar zonder invite en met een link naar een 404
thnx!! en nu?! krijg deze melding:quote:
quote:Ben je al uitgenodigd? We komen tijdelijk capaciteit te kort. Probeer het binnenkort opnieuw.
Je zal moeten wachten tot de nieuwe invite wavequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
thnx!! en nu?! krijg deze melding:
[..]
Een vriend van me is er nog gisteren ingekomen, duurde 2 dagen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
fukken is dat regelmatig of zit daar een tijd tussen?!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:55 schreef gerbenp het volgende:
Mensen die een invite willen mogen mij een DM sturen
Ik heb 2 lolleraccountsquote:Op zondag 10 juli 2011 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Google+ zou inmiddels meer dan 4,5 miljoen gebruikers hebben. Dat schiet lekker op
Nee juist niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Google+ tot nu toe wel erg fijn werken. Veel vlotter en netter dan Facebook. Nu nog alle Facebook-mensen zien te verhuizen naar Google+.
Van die farmville mensen op google plus.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoezo, 'juist niet'? Ik wil niet alles dubbel doen.
https://plus.google.com/117388252776312694644/posts/1k85ZNPCu1Aquote:As I said, I'm only 1/4 through the updates, but preliminary calculations suggest that since Monday, Google+ users have grown by 2.8x, that is from 1.7 million to 4.7 million. Again, this is preliminary but by Monday morning I should have 4x as much data to improve the estimate.
Ik heb uiteraard even een hipheidszuivering gehouden.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Van die farmville mensen op google plus.Hoe kan ik me dan nog hip voelen
![]()
Is dat niet 'Aanmelden' in de zin van 'Inloggen'?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:36 schreef wolfrolf het volgende:
Ter informatie, als ik nu surf naar http://plus.google.com zie ik een knop "Aanmelden"
Dus een invite is niet meer noodzakelijk?
Ooh wh00pzquote:Op maandag 11 juli 2011 18:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is dat niet 'Aanmelden' in de zin van 'Inloggen'?
Egwelquote:Op maandag 11 juli 2011 19:25 schreef picodealion het volgende:
Alsof er binnen 4 minuten hier 100 mensen komen kijken.
Sukkel. Dan had je eerst je GMail account moeten uitloggen. Maar glhf. nieuwe invite hebben PM me je hotmail adres maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:13 schreef BradSpit het volgende:
wat een kutding dat Google +... meteen na een kwartier verwijdert dat ding.
ik heb dus een gmail, maar ik had de invite op mijn hotmail gekregen omdat ik niet wilde dat mijn gmail eraan gekoppeld werd, en ja hoor wat doet Google + hij koppelt het aan mijn gmail.. G. mag weten hoe.. Ik had dus voor de fun een hele andere gebruikersnaam en achternaam bedacht voor mijn Google +, en na het verwijderen van Google + blijft deze naam en achternaam gewoon hangen sterker nog dit is opeens mijn naam en achternaam voor gmailals ik iemand een mail stuur dan gebeurt het tegenwoordig onder deze valse naam.. WTF
ik heb mijn profiel bewerkt (naam en alles teruggezet naar mijn echte naam) maar nog steeds blijft die valse naam in de chat op mijn Gmail en als ik iemand een mail stuur als afzender opduiken.. hoe krijg ik die shitnaam in vredesnaam weg..
idd. Sukkelquote:Op maandag 11 juli 2011 20:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sukkel. Dan had je eerst je GMail account moeten uitloggen. Maar glhf.
sukkel...quote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif;[;;/img] Op maandag 11 juli 2011 20:30 schreef BradSpit het volgende:
net dus een nieuw Google + aangemaakt met mijn echte naam, maar die valse naam blijft..hoe kom ik er vanaf..
quote:Op maandag 11 juli 2011 20:30 schreef BradSpit het volgende:
net dus een nieuw Google + aangemaakt met mijn echte naam, maar die valse naam blijft..hoe kom ik er vanaf..
T'IS GELUKT JE BENT EEN SCHAT.... WOLFROLFquote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan links op Profiel bewerken en dan op de grote letters van je naam klikken. Voila.
Ik heb het niet juist verteld, doe het volgende:quote:Op maandag 11 juli 2011 20:48 schreef BradSpit het volgende:
[..]
welke pagina is dit precies?? in Gmail??
het kutte was ik had mijn naam dus veranderd naar Brad Spit (wat ik nooit had moeten doen)quote:
Je echte naam is Brad Clit?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef BradSpit het volgende:
[..]
het kutte was ik had mijn naam dus veranderd naar Brad Spit (wat ik nooit had moeten doen), en ja ik kan mijn collega's natuurlijk niet mailen onder de naam Brad Spit
Huh? Hij uploadt ze zonder toestemming te vragen bedoel je?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef Samael het volgende:
Die automatische foto update via de telefoon is best wel win![]()
Wist niet eens van het bestaan totdat ik net ineens wat foto's op mijn G+ zag staan die ik niet had geupload.
Ja blijkbaar stond het aan op me Google+ app. Ik had het niet door dus het kwam als een verrassing. Maar na het uploaden moet je ze altijd nog delen als je ze wilt tonen aan het grote publiek.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh? Hij uploadt ze zonder toestemming te vragen bedoel je?
Of nee, dat kon je bij installeren zeker instellen? Ik herinner me zoiets.
Ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:47 schreef Adolecens het volgende:
Kan je nu nergens je primaire adres bewerken?!
Da's kut.. Dus eenmaal een email adres eraan gekoppeld is niet meer wijzigen..quote:
Het staat verder gewoon in de settings onder : Instant Uploadquote:Op maandag 11 juli 2011 22:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Huh? Hij uploadt ze zonder toestemming te vragen bedoel je?
Of nee, dat kon je bij installeren zeker instellen? Ik herinner me zoiets.
Hij is gekoppeld aan je Google account waarmee je was ingelogd toen je je Google+ aanmaakte.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's kut.. Dus eenmaal een email adres eraan gekoppeld is niet meer wijzigen..
Dus dat betekend dat je altijd een gmail adres als primair adres zult hebben? Volgens mij is het niet mogelijk om met een niet google email adres een google account te hebben toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:07 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Hij is gekoppeld aan je Google account waarmee je was ingelogd toen je je Google+ aanmaakte.
Ik denk niet dat je je account naar een ander google account kunt overzetten.
En dan lekker sufgespamd worden zeker?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:33 schreef Dale. het volgende:
Mensen die een invite willen kunnen zich het beste inschrijven via
http://stuivertje.nl/invite/V2/index.php
is website van iemand van tweakers.net. Diegene die nu op google+ zitten kunnen oneindig veel invites versturen (inprincipe is google+ dus open)
Lekker emailadressen harvesten met die site ... Een invite via dm/pm lijkt me veel verstandiger.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:33 schreef Dale. het volgende:
is website van iemand van tweakers.net. Diegene die nu op google+ zitten kunnen oneindig veel invites versturen (inprincipe is google+ dus open)
Is gewoon een website van een te vertrouwen tweaker. Maja boeiendquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Lekker emailadressen harvesten met die site ... Een invite via dm/pm lijkt me veel verstandiger.
quote:FOK!'s eigen iBenny wordt genoemd als de grootste volumematige influential. Met 114 postings over Google+ staat hij bovenaan de influentials-lijst. Deze lijst wordt volledig gemaakt door achtereenvolgens de users Nyce, Spermadonor, Schommelstoel en PiRANiA. iBenny staat qua impact van zijn postings op de derde plaats, slechts onder twitteraars JeeeM en Dutchcowboys en nog boven twitteraar MichaelvdGalien en de redactie van Nu.nl.
Ik bedoel dat een derde geautomatiseerd emailadressen kan harvesten. Die worden immers op die site gepubliceerd en zijn zonder captcha o.i.d. op te vragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:38 schreef Dale. het volgende:
[..]
Is gewoon een website van een te vertrouwen tweaker. Maja boeiend
Ik sta er ook inquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
FOK! meest invloedrijke NL bron over Google+
[..]
Heb er net een Deborah blij gemaakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:33 schreef Dale. het volgende:
Is toch leuk als je kunt zeggen dat je door 50 Cent bent uitgenodigd voor Google+quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:55 schreef Nyce het volgende:
50 Cent deelt Google+ invites uit via Twitter:twitter:50cent twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 23:49:03Who on this new google+ sh*t. Add me on there https://plus.google.com/u/0/114809488257853535663/ reageer retweet
Het is een goed teken dat celebs het nu ook gaan gebruiken. Ik heb wel meerdere bekendheden gezien maar weet niet of die echt zijn.twitter:50cent twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 23:51:26I can send invites. Who want one? Lemme know your email reageer retweet
Hij heeft geen invite meer nodig, yo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ja 50 is mijn homie, heb hem ff een invite gestuurd jeweet
Dankzij mijquote:
Oh?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:36 schreef onderjas het volgende:
Ik zit er nu in terwijl ik nog geen invite heb?
quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
En nogmaals: PM me maar je mailadres als je een invite wilt. Ik kan, waarschijnlijk, tot een uur of 4 deze middag invites uitdelen.
En je hebt niet persé GMail nodig voor Google+: https://www.google.com/accounts/newaccount?hl=nl
Heb je een pm gestuurdquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dankzij mij
En nogmaals: PM me maar je mailadres als je een invite wilt. Ik kan, waarschijnlijk, tot een uur of 4 deze middag invites uitdelen.
En je hebt niet persé GMail nodig voor Google+: https://www.google.com/accounts/newaccount?hl=nl
Nog 740 miljoen te gaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meer dan 10 miljoen gebruikers inmiddels, volgens Larry Page: http://goo.gl/cdzfG
--> Google+ deel 5 - Met steeds meer vrouwenquote:Op maandag 18 juli 2011 17:12 schreef Riffey4 het volgende:
Ik heb ook nog wel wat invites, maar vanwege dit alleen voor dames.
Geintje, heren mogen ook vragen
Doe maar een PMetje
oops.. geen slotje op deze?quote:Op maandag 18 juli 2011 17:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
--> Google+ deel 5 - Met steeds meer vrouwen
Hehe, ik zit nog in de single digitsquote:Op maandag 18 juli 2011 18:32 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nu 34 vrienden op G+
En 42 mensen volgen mij
Laat maar, ik moet leren lezen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:50 schreef ray_nl het volgende:
Mocht er iemand nog een invite nodig hebben, stuur maar n berichtje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |