DM je mail maarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:31 schreef kepler het volgende:
Mochten mensen nog een invite overhebben, ik heb zeker interesse!
Google+ klinkt als een goed alternatief voor Facebook
Zelfde probleem hier..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:20 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Als ik mensen wil inviten, krijgen ze geen mail meer.. Zouden ze dit al veranderd hebben?
Yup zo ging het bij mij en een aantal vrienden ook, gisteravond verzonden kwam vanochtend aanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:49 schreef wc-eend het volgende:
Mijn invites van gisterenavond zijn pas vanmiddag aangekomen...
Oh! werkt het ook echt?quote:
Het is gewoon een URL-shortener.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:19 schreef Downer het volgende:
[..]
Oh! werkt het ook echt?
en is het te vertrouwen enzo?
Dat zou wel heul handig zijn, typ me suf aan invites nu
Nee, dat duurt nog even volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef Downer het volgende:
[..]
Ow![]()
Sorry haha, ik zie het nu![]()
Had maar half gelezen, hoopte al dat het om te inviten was
Had ik de eerste dag steeds ja, nu niet meer en geen idee waarom.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie ook last van een niet-bestaande notificatie? Ik zie telkens een 1 staan, maar wanneer ik erop klik, blijkt dat er niets nieuws is en verandert de 1 naar een 0.
Alleen zo in de browsers op desktop/laptop. In de Android-app blijft het netjes op 0. Irritant.
...
Nog eentje gestuurd van ander account, als het niet werkt probeer ik nog wel een andere.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef kepler het volgende:
Bedankt Downer, jouw mailtje werkt nog niet. Nu wachten op de mail van Google zelf
Top, hier ook even bedanken!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef Downer het volgende:
[..]
Nog eentje gestuurd van ander account, als het niet werkt probeer ik nog wel een andere.
Meesten komen er bij mij laatste uur doorheen.
Wel eerst profiel aanmaken en (beetje) invullen op je google account
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |