Like a boss.quote:Thanks for your interest in Music Beta! We'll get back to you when your invitation is ready.
Was net dit aan typen:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:03 schreef dejavu het volgende:
Ik ben ook heel erg benieuwd naar google+ had een invite gescoord,
maar die werkt niet?
Krijg deze melding: Already invited? We've temporarily exceeded our capacity. Please try again soon.
Werkt het bij jullie nog wel ??
Gisteren een invite gekregen en dat ging primaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Was net dit aan typen:
Zijn er mensen onlangs ge-invite die er ook daadwerkelijk in kunnen?
Volgens mij zit ie alweer een tijdje op slot.
DM je mail maarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:31 schreef kepler het volgende:
Mochten mensen nog een invite overhebben, ik heb zeker interesse!
Google+ klinkt als een goed alternatief voor Facebook
Zelfde probleem hier..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:20 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Als ik mensen wil inviten, krijgen ze geen mail meer.. Zouden ze dit al veranderd hebben?
Yup zo ging het bij mij en een aantal vrienden ook, gisteravond verzonden kwam vanochtend aanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:49 schreef wc-eend het volgende:
Mijn invites van gisterenavond zijn pas vanmiddag aangekomen...
Oh! werkt het ook echt?quote:
Het is gewoon een URL-shortener.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:19 schreef Downer het volgende:
[..]
Oh! werkt het ook echt?
en is het te vertrouwen enzo?
Dat zou wel heul handig zijn, typ me suf aan invites nu
Nee, dat duurt nog even volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef Downer het volgende:
[..]
Ow![]()
Sorry haha, ik zie het nu![]()
Had maar half gelezen, hoopte al dat het om te inviten was
Had ik de eerste dag steeds ja, nu niet meer en geen idee waarom.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie ook last van een niet-bestaande notificatie? Ik zie telkens een 1 staan, maar wanneer ik erop klik, blijkt dat er niets nieuws is en verandert de 1 naar een 0.
Alleen zo in de browsers op desktop/laptop. In de Android-app blijft het netjes op 0. Irritant.
...
Nog eentje gestuurd van ander account, als het niet werkt probeer ik nog wel een andere.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef kepler het volgende:
Bedankt Downer, jouw mailtje werkt nog niet. Nu wachten op de mail van Google zelf
Top, hier ook even bedanken!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef Downer het volgende:
[..]
Nog eentje gestuurd van ander account, als het niet werkt probeer ik nog wel een andere.
Meesten komen er bij mij laatste uur doorheen.
Wel eerst profiel aanmaken en (beetje) invullen op je google account
Kunnen ze niet gewoon gemerged worden ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:27 schreef PiRANiA het volgende:
Ter informatie, ik ga stoppen met het volgen van dit topic en nieuws voortaan in dit topic plaatsen:
Topicreeks: Google+
Er zijn nu twee topics die redelijk veel overlappen. Ik zal hier voorlopig niet meer te vinden zijn.
Fuuuuuuuuquote:AMSTERDAM – Het sociale netwerk Google+ gaat alle privéprofielen na 31 juli verwijderen omdat de zoekgigant van mening is dat alle profielen openbaar moeten zijn zodat de volledige naam en het geslacht te zien is.
Wtf? Ze moeten gewoon een apart zoeksysteem voor Google+ maken. Ik wil wel via Google+ gevonden kunnen worden maar niet via de Google zoekmachine.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef delano.888 het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)rofielen-google.html
Fuuuuuuuu
Dit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:18 schreef Nyce het volgende:
[..]
Wtf? Ze moeten gewoon een apart zoeksysteem voor Google+ maken. Ik wil wel via Google+ gevonden kunnen worden maar niet via de Google zoekmachine.
+1quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon gemerged worden ofzo?
Hmm, nu ik het op Engelse sites heb gelezen ligt het iets anders volgens mij. Dat uit zoekresultaten filteren heeft er niks mee te maken, dat mag gewoon. Hoe zet je je profiel dan op privé?quote:
Dan wordt je dus ook niet via Google+ gevonden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:40 schreef Downer het volgende:
[..]
+1
Snap trouwens dat hele privé gedoe niet, iedereen kan mij dacht ik gewoon vinden, heb alleen die zoekmachinedinges uit, gaat het daar over
Ik begrijp dat het er...eigenlijk op neer komt... je account op prive? Wil je niet gevonden worden? Flikker dan op, het is een social network.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:40 schreef Nyce het volgende:
[..]
Hmm, nu ik het op Engelse sites heb gelezen ligt het iets anders volgens mij. Dat uit zoekresultaten filteren heeft er niks mee te maken, dat mag gewoon. Hoe zet je je profiel dan op privé?
Maar het blijft trouwens raar dat er niet een aparte Google+ zoekmachine is, want zoals ik al zei ik wil wel via Google+ gevonden worden maar niet via Google zelf.
[..]
Dan wordt je dus ook niet via Google+ gevonden.
Zal dat niet met rechten te maken hebben? Dat ze je info niet mogen doorverkopen als je aangeeft dat het privé is?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:57 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het er...eigenlijk op neer komt... je account op prive? Wil je niet gevonden worden? Flikker dan op, het is een social network.
Moet eerlijk zeggen dat ik daar niks mis mee vind. Mensen zeggen dat het komt omdat google dan je gegevens niet kan zien en dus niet meer verkopen, wat gewoon bullshit is want zodra je daar je gegevens invult hebben ze het...
Ja maar volgens mij is privé iets anders dan de Filter uit zoekresultaten functie. Anders zouden ze die functie ook niet in Google+ hebben gemaakt en laten staan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:57 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het er...eigenlijk op neer komt... je account op prive? Wil je niet gevonden worden? Flikker dan op, het is een social network.
Moet eerlijk zeggen dat ik daar niks mis mee vind. Mensen zeggen dat het komt omdat google dan je gegevens niet kan zien en dus niet meer verkopen, wat gewoon bullshit is want zodra je daar je gegevens invult hebben ze het...
Dan is het (originele) bericht verwijderd nadat het is gestuurd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef Jesse_ het volgende:
oh wacht nu wel een mailtje, maar zonder invite en met een link naar een 404
Zou je misschien even eentje aan een goede vriend willen geven, want het lukt mij maar niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef Downer het volgende:
[..]
Nog eentje gestuurd van ander account, als het niet werkt probeer ik nog wel een andere.
Meesten komen er bij mij laatste uur doorheen.
Wel eerst profiel aanmaken en (beetje) invullen op je google account
DM e-mail.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Boh ik zou ook dolgraag een invite willen
Ik invite je direct.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:13 schreef ray_nl het volgende:
Heeft er iemand nog een invite over? Raymond.visser op het gmail adres, thnx
plus.google.comquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef Jesse_ het volgende:
oh wacht nu wel een mailtje, maar zonder invite en met een link naar een 404
thnx!! en nu?! krijg deze melding:quote:
quote:Ben je al uitgenodigd? We komen tijdelijk capaciteit te kort. Probeer het binnenkort opnieuw.
Je zal moeten wachten tot de nieuwe invite wavequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
thnx!! en nu?! krijg deze melding:
[..]
Een vriend van me is er nog gisteren ingekomen, duurde 2 dagen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
fukken is dat regelmatig of zit daar een tijd tussen?!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:55 schreef gerbenp het volgende:
Mensen die een invite willen mogen mij een DM sturen
Ik heb 2 lolleraccountsquote:Op zondag 10 juli 2011 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Google+ zou inmiddels meer dan 4,5 miljoen gebruikers hebben. Dat schiet lekker op
Nee juist niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Google+ tot nu toe wel erg fijn werken. Veel vlotter en netter dan Facebook. Nu nog alle Facebook-mensen zien te verhuizen naar Google+.
Van die farmville mensen op google plus.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoezo, 'juist niet'? Ik wil niet alles dubbel doen.
https://plus.google.com/117388252776312694644/posts/1k85ZNPCu1Aquote:As I said, I'm only 1/4 through the updates, but preliminary calculations suggest that since Monday, Google+ users have grown by 2.8x, that is from 1.7 million to 4.7 million. Again, this is preliminary but by Monday morning I should have 4x as much data to improve the estimate.
Ik heb uiteraard even een hipheidszuivering gehouden.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Van die farmville mensen op google plus.Hoe kan ik me dan nog hip voelen
![]()
Is dat niet 'Aanmelden' in de zin van 'Inloggen'?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:36 schreef wolfrolf het volgende:
Ter informatie, als ik nu surf naar http://plus.google.com zie ik een knop "Aanmelden"
Dus een invite is niet meer noodzakelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |