quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:55 schreef gerbenp het volgende:
Mensen die een invite willen mogen mij een DM sturen
Ik heb 2 lolleraccountsquote:Op zondag 10 juli 2011 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Google+ zou inmiddels meer dan 4,5 miljoen gebruikers hebben. Dat schiet lekker op
Nee juist niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Google+ tot nu toe wel erg fijn werken. Veel vlotter en netter dan Facebook. Nu nog alle Facebook-mensen zien te verhuizen naar Google+.
Van die farmville mensen op google plus.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoezo, 'juist niet'? Ik wil niet alles dubbel doen.
https://plus.google.com/117388252776312694644/posts/1k85ZNPCu1Aquote:As I said, I'm only 1/4 through the updates, but preliminary calculations suggest that since Monday, Google+ users have grown by 2.8x, that is from 1.7 million to 4.7 million. Again, this is preliminary but by Monday morning I should have 4x as much data to improve the estimate.
Ik heb uiteraard even een hipheidszuivering gehouden.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Van die farmville mensen op google plus.Hoe kan ik me dan nog hip voelen
![]()
Is dat niet 'Aanmelden' in de zin van 'Inloggen'?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:36 schreef wolfrolf het volgende:
Ter informatie, als ik nu surf naar http://plus.google.com zie ik een knop "Aanmelden"
Dus een invite is niet meer noodzakelijk?
Ooh wh00pzquote:Op maandag 11 juli 2011 18:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is dat niet 'Aanmelden' in de zin van 'Inloggen'?
Egwelquote:Op maandag 11 juli 2011 19:25 schreef picodealion het volgende:
Alsof er binnen 4 minuten hier 100 mensen komen kijken.
Sukkel. Dan had je eerst je GMail account moeten uitloggen. Maar glhf. nieuwe invite hebben PM me je hotmail adres maar.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:13 schreef BradSpit het volgende:
wat een kutding dat Google +... meteen na een kwartier verwijdert dat ding.
ik heb dus een gmail, maar ik had de invite op mijn hotmail gekregen omdat ik niet wilde dat mijn gmail eraan gekoppeld werd, en ja hoor wat doet Google + hij koppelt het aan mijn gmail.. G. mag weten hoe.. Ik had dus voor de fun een hele andere gebruikersnaam en achternaam bedacht voor mijn Google +, en na het verwijderen van Google + blijft deze naam en achternaam gewoon hangen sterker nog dit is opeens mijn naam en achternaam voor gmailals ik iemand een mail stuur dan gebeurt het tegenwoordig onder deze valse naam.. WTF
ik heb mijn profiel bewerkt (naam en alles teruggezet naar mijn echte naam) maar nog steeds blijft die valse naam in de chat op mijn Gmail en als ik iemand een mail stuur als afzender opduiken.. hoe krijg ik die shitnaam in vredesnaam weg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |