Hey is that joe van twitter?quote:
Mail?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:39 schreef Juicyhil het volgende:
Ja, deze baas wil ook graag een invite. Ben benieuwd ernaar![]()
Zie DMquote:
Ik kon d'r vanmiddag na veelvuldig F5-en bijquote:Op maandag 4 juli 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
jezus fuck, hier nog steeds over capacitywtf?
Damn ik dacht dat ik best vroeg wasquote:
En Google Docs en (Picasa) Photos zijn sinds vandaag ook veranderd. Vanuit beiden kan ik nu direct documenten/foto's delen met cirkels via Google+.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef matz het volgende:
[..]
Het is volgens mij al vermeld dat Google Apps users later ook geïntegreerd worden... Ze zijn namelijk nog bezig om Google+ in alle producten te integreren. Zo werkt momenteel Google realtime search ook niet omdat de integratie daar bezig is.
Zit zelf ook al vanaf dag 1 op Google+, maar helaas is er weinig activiteit te bekennen (en het aantal vrienden), ondanks de enorme aanvraag vanaf forums die ik door lees.
Wow dat is behoorlijk slecht, kan erg kutte situaties opleveren ookquote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef jack4ya het volgende:
Okay... tip: do NOT enable instant upload.
Zelfs als je foto's wist van je mobiel (mislukt, niet leuk, weet ik het...) dan staan ze dus ergens (cloud?) en weggooien lukt dan niet echt... niet overal althans, want die foto blijft dus doodleuk staan in je G+ app.
Online heb ik de foto manueel weggegooid.
Foto bestaat niet meer op mijn mobiel.
Foto blijft wél zichtbaar in G+ app op mijn mobiel.
Heb de G+ app gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, foto staat er nog.
Dat is ronduit naadje. Ik gooi een foto niet voor niets weg.
Ook minder: een ontvangen WhatsApp foto staat ook ineens online en is op je G+ app niet te wissen...
Ook niet via https://picasaweb.google.com/? Foto's in Instant Upload-folder.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef jack4ya het volgende:
Zelfs als je foto's wist van je mobiel (mislukt, niet leuk, weet ik het...) dan staan ze dus ergens (cloud?) en weggooien lukt dan niet echt... niet overal althans, want die foto blijft dus doodleuk staan in je G+ app.
Ook minder: een ontvangen WhatsApp foto staat ook ineens online en is op je G+ app niet te wissen...
Heb ik zojuist even zelf getest. Foto genomen gewoon met mijn telefoon en die wordt i.d.d naar mijn instant upload album gestuurt.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:34 schreef jack4ya het volgende:
Daar zijn de folders inderdaad leeg. Alleen waarom staan ze dan nog in de G+ app... dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook niet via https://picasaweb.google.com/? Foto's in Instant Upload-folder.
Ik heb ook nog wat er mee gespeeld. Instant upload foto's via G+ app verwijderen gaat bij mij goed; Verwijder ik ze via de G+ website of Picasa album of Galary van de telefoon dan gaat het synchen i.d.d. nog niet goed.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:23 schreef jack4ya het volgende:
Ik had 2 dezelfde foto's via de app instant online gekregen. Ik heb cam360 die maakt nl. 2 foto's.
Toen via de g+ website 1 foto verwijderd. En nu heb ik 1dubbele foto erbij(!) gekregen in de mobiele app. Heb er nu dus 3 in de mobiele app.
Feedback verstuurd.
Vanuit de widget is het meest rechter knopje de G+gallery; geeft mij een overzicht van alle foto's die ik heb gemaakt; foto aanvinken dan menu en delete;quote:Op maandag 4 juli 2011 21:29 schreef jack4ya het volgende:
Okay.. Hoe verwijder je ze dan via de app? Ingedrukt houden of menu klikken levert niets op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |