Die zal vooral geïnteresseerd zijn in recente info. En juist die heb je dan nog niet verwijderd...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:56 schreef Nyce het volgende:
[..]
Als het een bekende van je is misschien wel, en anders misschien ook. Waarom zouden ze je account anders hacken?
Maakt verder ook niet uit, ieder zijn ding. Ik vind het geen fijn idee.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die zal vooral geïnteresseerd zijn in recente info. En juist die heb je dan nog niet verwijderd...
Hey is that joe van twitter?quote:
Mail?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:39 schreef Juicyhil het volgende:
Ja, deze baas wil ook graag een invite. Ben benieuwd ernaar![]()
Zie DMquote:
Ik kon d'r vanmiddag na veelvuldig F5-en bijquote:Op maandag 4 juli 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
jezus fuck, hier nog steeds over capacitywtf?
Damn ik dacht dat ik best vroeg wasquote:
En Google Docs en (Picasa) Photos zijn sinds vandaag ook veranderd. Vanuit beiden kan ik nu direct documenten/foto's delen met cirkels via Google+.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef matz het volgende:
[..]
Het is volgens mij al vermeld dat Google Apps users later ook geïntegreerd worden... Ze zijn namelijk nog bezig om Google+ in alle producten te integreren. Zo werkt momenteel Google realtime search ook niet omdat de integratie daar bezig is.
Zit zelf ook al vanaf dag 1 op Google+, maar helaas is er weinig activiteit te bekennen (en het aantal vrienden), ondanks de enorme aanvraag vanaf forums die ik door lees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |