Zegquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Goodmorning honey, kwartjes vallen laat
Ik ga helemaal nergens overheen, wat denk je wel niet van mij!!!11!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit als een sukkel te lapohunten komt minthy er ff overheen mang
Heb ik weer eens wat gemist??quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef Timo20 het volgende:
@ TT: dat zeiden ze volgens mij in Egypte vanavond ook![]()
Ai... Dat heb ik inderdaad gemist! Geen voetbalfan en ik hoor het nieuws niet goedquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
73 doden tijdens een voetbalwedstrijd
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Leuk joh, sport!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:27 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)balrel_Egypte__.html
Dat weet ik wel zeker, dat volk gaat er alleen voor het rellen heen... Was ook heel erg sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heeft weinig te maken met sport ben ik bang
De aanval schoot met scherp wwhehwhehwhewwhewwwweeeehewquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:
twitter:klaasmans twitterde op woensdag 01-02-2012 om 20:24:51Interessante dag morgen: perspresentatie #eojong en later opnamens #lingo, beide met @ManuelVenderbos! Eerst even die loopneus afronden
reageer retweet
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:39 schreef hole1988 het volgende:
twitter:klaasmans twitterde op woensdag 01-02-2012 om 20:24:51Interessante dag morgen: perspresentatie #eojong en later opnamens #lingo, beide met @ManuelVenderbos! Eerst even die loopneus afronden
reageer retweet
Ik plak er altijd 3 aan elkaar... Standaardquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:48 schreef CindieY het volgende:
Zijn jullie ook altijd zo lang van stof in smsjes? Ik kan 't nooit kort houden en nou moet deze nog naar 't buitenland ook
Nee. Afkortingen gebruiken. Of stuur een e-mail. Kost je niks. Stuur je een SMS met: Check je mail.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:48 schreef CindieY het volgende:
Zijn jullie ook altijd zo lang van stof in smsjes? Ik kan 't nooit kort houden en nou moet deze nog naar 't buitenland ook
Ik heb het tot 2 weten te beperken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik plak er altijd 3 aan elkaar... StandaardTwitter idem, moet altijd woorden verwijderen, omdat ik over het maximum heen ga.
WhatsApp/Touch zijn voor mij een uitkomst
Ik hou van smsen, maar ik ga idd binnenkort even e-mailadres opzoeken/uitwisselenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Afkortingen gebruiken. Of stuur een e-mail. Kost je niks. Stuur je een SMS met: Check je mail.
Berichtjes vind ik veel handiger/leuker, ik kan het niet laten... En dan moet je ook van iedereen mailadressen gaan zitten bijhouden, mij teveel gedoequote:Op woensdag 1 februari 2012 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Afkortingen gebruiken. Of stuur een e-mail. Kost je niks. Stuur je een SMS met: Check je mail.
Ja of via Whatsapp of Viber dan. Dan is het ook "gratis".quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Berichtjes vind ik veel handiger/leuker, ik kan het niet laten... En dan moet je ook van iedereen mailadressen gaan zitten bijhouden, mij teveel gedoe
Moet je wel allebei Whatsapp ofzo hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja of via Whatsapp of Viber dan. Dan is het ook "gratis".
Viber zit volgens mij alleen op ios, heb ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja of via Whatsapp of Viber dan. Dan is het ook "gratis".
Nee Viber is ook voor Android. Kan je via Wifi ook gratis mee bellenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Viber zit volgens mij alleen op ios, heb ik niet![]()
WhatsApp/Touch gebruik ik erg veel, superhandig!!
Oh?!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee Viber is ook voor Android. Kan je via Wifi ook gratis mee bellen
Dat was dan niet Viber. Dat klinkt namelijk loepzuiver!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh?!
Ach, ik heb eens zo'n app gehad waarmee je gratis kon bellen, vond het 3x niks... Ik hoorde mezelf dubbel, dus die heb ik er maar weer afgegooid
twitter:AMBER_Alert_NL twitterde op woensdag 01-02-2012 om 22:21:58AMBER Alert: Michael v. Dijk: 10 jr, vermist sinds 16u Luttelgeest NOpolder, 1.2m, dbl haar, bl ogen: http://t.co/ewhComBB reageer retweet
Ik zag t al op nu.nl, vrees het ergste, zal wel door het ijs zijn gezaktquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:02 schreef hole1988 het volgende:
twitter:AMBER_Alert_NL twitterde op woensdag 01-02-2012 om 22:21:58AMBER Alert: Michael v. Dijk: 10 jr, vermist sinds 16u Luttelgeest NOpolder, 1.2m, dbl haar, bl ogen: http://t.co/ewhComBB reageer retweet
Ik had Scydo en ik heb nog even Skype geprobeerd, niet te doen... Ik zie Viber in de Market staan, eens proberen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat was dan niet Viber. Dat klinkt namelijk loepzuiver!
Dan begrijp ik het principe van Twitter maar niet. Soms krijg je een vraag en krijg ik dat antwoord niet in 140 tekens...quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
geen problemen met alles in 1 smsje proppen over t algemeen. hoewel ik af en toe wel wat spaties schrap na leestekens. tweet idem. mensen die vaak hun gedachten over 2 of meer tweets moeten uitsmeren hebben het principe van twitter niet begrepen.
whatsappen enzo doe ik niet. heb geen smartphone
soms kan nog welquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het principe van Twitter maar niet. Soms krijg je een vraag en krijg ik dat antwoord niet in 140 tekens...
ga jij maar lekker naar je nestje grote vogel!quote:
Ik had vrij, niets bijzonders meegemaaktquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
hebben we allemaal een beetje een leuke dag gehad vandaag?
ik niet, de hele dag kalibreren met opdrachtgever is doodsaai. aan t eind werden collega en ik tikkie melig en andere collega was er ook niet helemaal meer bij
Ik ben bezig met de laatste loodjes van m'n stageportfolio, morgen deadline.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
hebben we allemaal een beetje een leuke dag gehad vandaag?
ik niet, de hele dag kalibreren met opdrachtgever is doodsaai. aan t eind werden collega en ik tikkie melig en andere collega was er ook niet helemaal meer bij
en ga je het afkrijgen? en zit dan ook je stage erop of werkt dat niet zo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de laatste loodjes van m'n stageportfolio, morgen deadline.
nou, ik merk er niks van.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf loopt even stevig te rellen
Gedownload, van de 90 contactpersonen in mijn telefoon hebben er maar 4 Viber en een ervan wil ik onder geen beding meer spreken...quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat was dan niet Viber. Dat klinkt namelijk loepzuiver!
Uiteraard ga ik het afkrijgen, al moest ik er nachtwerk van makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ga je het afkrijgen? en zit dan ook je stage erop of werkt dat niet zo?
(geen verstand van, nooit stagegelopen op hbo of hoger niveau)
ik heb helegaar geen viberquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Gedownload, van de 90 contactpersonen in mijn telefoon hebben er maar 4 Viber en een ervan wil ik onder geen beding meer spreken...
klinkt spannend. als ik al dat afstuderen en scripties verdedigen zo hoor ben ik gek genoeg blij dat ik geen hbo ofzo gedaan heb. volgens mij zou ik dat echt niet overleven (nouja, figuurlijk dan)quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik het afkrijgen, al moest ik er nachtwerk van makenEn ik loop sowieso al geen stage meer. Ik moet een portfolio afmaken, dat lever ik in bij vakcoach en begeleider en zij geven me dan 'groen licht' voor het assesment. Assesment zal in de volgende tentamenperiode plaats vinden, geen idee wanneer dat precies is
Ik had ook liever een school gehad waar ze geen assesments doen, dan was ik er met een gesprek na 't portfolio namelijk vanaf geweestquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb helegaar geen viber
[..]
klinkt spannend. als ik al dat afstuderen en scripties verdedigen zo hoor ben ik gek genoeg blij dat ik geen hbo ofzo gedaan heb. volgens mij zou ik dat echt niet overleven (nouja, figuurlijk dan)
Ik heb mijn assesment nog niet gepland, komende dinsdag maar eens meer info over inwinnen...quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had ook liever een school gehad waar ze geen assesments doen, dan was ik er met een gesprek na 't portfolio namelijk vanaf geweestNu moet ik in dat assesment een korte videopresentatie laten zien en gaan twee onbekende docenten mijn vorderingen bevragen. Heeeeeelllllllup!
en daar moet ik dus idd niet aan denken. op t roc was t meer van: je stage is klaar, je begeleider vond dat je je best deed. hier, een 7! en verder wat proefwerken en dat was het. geen afstudeeronderzoek en gedoe.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had ook liever een school gehad waar ze geen assesments doen, dan was ik er met een gesprek na 't portfolio namelijk vanaf geweestNu moet ik in dat assesment een korte videopresentatie laten zien en gaan twee onbekende docenten mijn vorderingen bevragen. Heeeeeelllllllup!
ow...ik dacht dat je mij bedoelde omdat je mij ook niet meer wil spreken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan aangesproken?
Nee hoor, dan had ik het je wel getweet. Verdeeld over 2 tweets, dat dan weer wel...quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow...ik dacht dat je mij bedoelde omdat je mij ook niet meer wil spreken.
*kras kras*
Dat hoop ik dan maarquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb mijn assesment nog niet gepland, komende dinsdag maar eens meer info over inwinnen...
En maak je geen zorgen, jij kan dat gewoon
Mensen die je wel wilt spreken, als ze een smartfoon hebben, aansporen het te downloaden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Gedownload, van de 90 contactpersonen in mijn telefoon hebben er maar 4 Viber en een ervan wil ik onder geen beding meer spreken...
Dat krijg ik met stellingen geloof ik, duurt nog een jaartje als het goed isquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maarIk moet ook nog een 'meesterstuk' (soort verkapte scriptie) maken en die presenteren en verdedigen.
kop d'r veur en gaan met die banaan. komt goed johquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maarIk moet ook nog een 'meesterstuk' (soort verkapte scriptie) maken en die presenteren en verdedigen.
pfoe...ik vind dat laatste toch wel een heel dreigement!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, dan had ik het je wel getweet. Verdeeld over 2 tweets, dat dan weer wel...
Meh, ik blijf meer van de berichten denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mensen die je wel wilt spreken, als ze een smartfoon hebben, aansporen het te downloaden.
Ik ben voor jou niet bang, kom maar opquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
pfoe...ik vind dat laatste toch wel een heel dreigement!
we willen metal! of stevige drum n bass of dubstep!quote:
Alles wat harder is dan dit is goed... Ik word hier suf vanquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
we willen metal! of stevige drum n bass of dubstep!
Kost je wel meer poenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, ik blijf meer van de berichten denk ik
justement!quote:
Nee hoor! Touch, WhatsApp, Trillian, ChatON, Messenger van Facebookquote:
Arrow is zeker goed te doen, af en toe zetten we de radio op het werk daar ook opquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
justement!
dit wil ik horen in de avond. nog ff beuken voor t pittenals ik softe but wil horen luister ik wil skyradio.
op t werk doet 3fm t niet meer'ach, Arrow Classic Rock Noord is ook wel te doen
soor Veronica maar zonder gelul en meer variatiequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Arrow is zeker goed te doen, af en toe zetten we de radio op het werk daar ook op
neequote:
ik betwijfel het....volgens mij heb ik hem wel eens gehoord en klinkt hij anders...quote:
Hè, jammer...quote:
Trustequote:Op donderdag 2 februari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
tijd om langzaamaan mijn bed op te zoeken. slaap lekker mensen
en CindieY succes met de laatste, o zo zware loodjes
Bedankt en trustenquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
tijd om langzaamaan mijn bed op te zoeken. slaap lekker mensen
en CindieY succes met de laatste, o zo zware loodjes
Heb ik dat weer gemist natuurlijkquote:
Herkenbaar...quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb ik dat weer gemist natuurlijkIk zit mezelf terug te bekijken op video, verschrikkelijk vind ik dat altijd
Toch moet ik soms wel lachen om de leerlingen. Ze denken schijnbaar dat het nodig is Engels te spreken in mijn lessen: I am done, I am finished, I aaam *stilte* happy!quote:
Waarom dat? Ik dacht dat je lessen Nederlands gafquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch moet ik soms wel lachen om de leerlingen. Ze denken schijnbaar dat het nodig is Engels te spreken in mijn lessen: I am done, I am finished, I aaam *stilte* happy!
Ja, ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik dacht dat je lessen Nederlands gaf
Oh, zo bedoel je!quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik ookDat is iets wat een leerling zegt als ze klaar is met d'r opdracht. Had 't in de les zelf helemaal niet gehoord, op de camera hoor je 't wel
Dat vind ik ril? Wtf betekent dat dan weerquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je!![]()
Ik hoor het m'n clienten ook steeds meer doen, hetzelfde als internettaal letterlijk uitspreken... (lol, rofl, wtf, "dat vind ik ril)
Volgens mij komt het van "getver, dat vind ik echt vies! *ril*, maar wordt het in de verkeerde context gebruikt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vind ik ril? Wtf betekent dat dan weer
twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 02-02-2012 om 02:51:51Van die onderzoekers die nooit van causaal verband hebben gehoord. Als je een tosti-ijzer hebt, heb je meer kans op een lesbische dochter. reageer retweet
ja baas! \quote:Op donderdag 2 februari 2012 06:49 schreef hole1988 het volgende:
Hup allemaal uit jullie warme nest.
Blij eiquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:43 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Venema 10 jaar geleden.
Slordig... de schuldige gaat proberen erop te letten in het vervolg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:07 schreef alors het volgende:
Iemand is vergeten het geluid weer aan te zetten, net nu Motorcycle Emptiness wordt gedraaid
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Slordig... de schuldige gaat proberen erop te letten in het vervolg.
GoedeMIDDAG!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef 3rdRock het volgende:
jezus, hier is vandaag ook geen fuck gebeurd!
goedeMIDDAG!
Brabant heeft eigen muziek, Limburg al helemaal. Ben zelf Limburger, maar volgens mij draaien ze in Brabant nauwelijks die troep uit Holland.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:57 schreef alors het volgende:
Sowieso val mij daar niet mee lastig en hou het lekker onder de rivieren.
Rabbering deed ook altijd van die tenenkrommende carnavalversies van normale nummers
Carnaval rukt steeds meer op naar boven de rivieren. Hier in Zwolle wordt het ook best actief gevierd en ik weet dat de school waar ik stage liep ook vrij is met carnaval (katholieke school, dat wel).quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:57 schreef alors het volgende:
Sowieso val mij daar niet mee lastig en hou het lekker onder de rivieren.
Rabbering deed ook altijd van die tenenkrommende carnavalversies van normale nummers
Ik heb ook altijd begrepen dat deze zgn carnavalsmuziek iets is dat in Limburg niet gedraaid wordt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Brabant heeft eigen muziek, Limburg al helemaal. Ben zelf Limburger, maar volgens mij draaien ze in Brabant nauwelijks die troep uit Holland.
stevig Top2000 effect.quote:
+SR-effect en Nonstop kerstmuziek-effect voor resp. 3fm en Saai.quote:
en vooral: veel groter effect dan vorig jaarquote:
zat ik me net af te vragen idd hoe groot dat effect vorig jaar was. Dit jaar groter dus?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en vooral: veel groter effect dan vorig jaar
Elk dorp/stad/streek in Limburg heeft zijn eigen muziek in het dialect met afwisselend muziek uit de rest van de provincie. Muziek van buiten Limburg komt nooit voor, maar dan ook echt nooit. En daarom kan ik mij ook niet voorstellen dat die troep van Gebroeders Ko, Andre van Duin etc. wel in Brabant veelvuldig gedraaid wordt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd begrepen dat deze zgn carnavalsmuziek iets is dat in Limburg niet gedraaid wordt.
Zou bijna een reden worden om met carnaval naar het zuiden te trekken:')
Nog steeds teveel, merkte ik vorig jaar hier in Eindhoven (ik woonde toen nog in Maastricht). Het enige echte carnaval vind je in Maastricht. Zeker qua aankleding van carnavalsvierders.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Brabant heeft eigen muziek, Limburg al helemaal. Ben zelf Limburger, maar volgens mij draaien ze in Brabant nauwelijks die troep uit Holland.
Je sleept S. mee naar Limboland dit jaar?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog steeds teveel, merkte ik vorig jaar hier in Eindhoven (ik woonde toen nog in Maastricht). Het enige echte carnaval vind je in Maastricht. Zeker qua aankleding van carnavalsvierders.
Ja hallo, dat is de carnaval dat op TV komt en wat moet doorgaan als carnaval.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:16 schreef 3rdRock het volgende:
Carnaval kan de godvergeten teringtyfus krijgen. het lijkt mij stug dat de here Jezus de dagen voor zijn vasteperiode dronken op op een versierde kar stond terwijl hij kutmuziek lalde. jezus draait zich om aan zijn kruis.
Denk 't niet..... De rest wil toch gewoon in 040 blijven....quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Je sleept S. mee naar Limboland dit jaar?
ik kom uit een dorpje ten noorden van Nijmegen (ok, geen echte carnavalsgebied, maar toch) en daar wordt het zo gevierd....quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is de carnaval dat op TV komt en wat moet doorgaan als carnaval.
ik ben ook katholiek (opgevoed) en de kapelaan heeft nooit aan mijn hostie gezeten. ben ik nu een slechte katholiek?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef alors het volgende:
Ach ja katholieken he, die draaien het gewoon zo dat het hun goed uitkomt, lekker lallen, lekker kindjes misbruiken, beelden aanbidden, kapitalen op de bank hebbenJezus zou trots zijn ja
hooohoooquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef alors het volgende:
Ach ja katholieken he, die draaien het gewoon zo dat het hun goed uitkomt, lekker lallen, kindjes misbruiken, beelden aanbidden, kapitalen op de bank hebbenJezus zou trots zijn ja
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hooohooo
dat is wel heel makkelijk
vergeet niet na dit alles biechten en het is weer goed
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:16 schreef 3rdRock het volgende:
Carnaval kan de godvergeten teringtyfus krijgen. het lijkt mij stug dat de here Jezus de dagen voor zijn vasteperiode dronken op op een versierde kar stond terwijl hij kutmuziek lalde. jezus draait zich om aan zijn kruis.
kak, ik zie dat ik in 2016 met dat kutfeest jarig ben. ben benieuwd of mijn broertje op mijn verjaardag komt dan.....![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hooohooo
dat is wel heel makkelijk
vergeet niet na dit alles biechten en het is weer goed
ik was vorig jaar jarig met carnavalquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:16 schreef 3rdRock het volgende:
kak, ik zie dat ik in 2016 met dat kutfeest jarig ben. ben benieuwd of mijn broertje op mijn verjaardag komt dan.....![]()
geen idee, mijn radio zapt automatisch bij de eerste tonen van Dionquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind de gelijkenis wel groot hoor
ik was toen ik in groep 5 ofzo zat jarig toen ook carnaval gevierd werd. ik had toen al een hekel aan die onzin en ik voelde me helemaal jarig. zeker niet omdat ook mijn broertje die dag uit het ziekenhuis kwam na een heupoperatie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik was vorig jaar jarig met carnavalmooiste verjaardag ooit
nou, alle protestanten kunnen ook de blafhik krijgen! met hun beeldenstorm!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:28 schreef minthy het volgende:
Leuk hoor, katholieken bashen![]()
Het zijn ook maar mensen, net als Hyvers!
Of Duitsland.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog steeds teveel, merkte ik vorig jaar hier in Eindhoven (ik woonde toen nog in Maastricht). Het enige echte carnaval vind je in Maastricht. Zeker qua aankleding van carnavalsvierders.
twitter:bart3fm twitterde op donderdag 02-02-2012 om 18:37:57Te grappig: naar aanleiding van de @coenensander show wil een restaurant in Amsterdam 'de spareribs van Bart' op de menukaart zetten!
reageer retweet
Zie je Roel. Het is een complot.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:41 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)gedraaid-in-januari/
omg 666 keer gedraaid
Zal wel een eigen plopkap zijn ivm verkouden/keelontstekingen etc.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:57 schreef Evertjan het volgende:
waarom heeft Ekdom een zwarte plopkap over zijn mic en de andere DJ's een rode?
Klopt, zo'n beetje alle DJ's hebben een eigen plopkap. De meeste een rode, maar Gerard dus een zwarte (ander materiaal volgens mij, vind hij fijner).quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zal wel een eigen plopkap zijn ivm verkouden/keelontstekingen etc.
Trouwens, leuke camerapositie sinds gisteren bij MetMichiel met de losse camera op een statief.
Wat valt er te doen voor hem op zo'n avond tijdens MetMichiel nu dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, zo'n beetje alle DJ's hebben een eigen plopkap. De meeste een rode, maar Gerard dus een zwarte (ander materiaal volgens mij, vind hij fijner).
En dat andere camerastandpunt komt doordat videomagiër Henriiiiiiiiiiiiiiii voortaan elke MetMichiel/3VOOR12-avond aanwezig is voor video-zaken.
Hij is sinds gisteren tevens de vaste video-editor voor 3FM, dus op dit moment filmpjes voor Zeroes Request monteren en nog een paar andere projectjes. Genoeg te doen dus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat valt er te doen voor hem op zo'n avond tijdens MetMichiel nu dan?
ramon...de koning van de slechte woordgrappentwitter:ramon3fm twitterde op donderdag 02-02-2012 om 20:25:39Hoe noem je een muzikaal tussendoortje? Fleetwood Snack reageer retweet
twitter:ejvermeer1984 twitterde op donderdag 02-02-2012 om 19:05:56@gerardekdom hoi Gerard hoe komt het dat jij de laatste tijd een zwarte kap voor je mic hebt? Andere DJ's gebruiken nog allemaal de rode reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 02-02-2012 om 19:08:42@ejvermeer1984 Wegens hygiënische omstandigheden heb ik sinds kort mijn eigen exemplaar! En die is zwart... reageer retweet
Ik zet hem nog wel eens opquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet meer gehoord
Middagquote:
Nouja zeg, zo praat je niet over mij... Je kent me niet eens!!quote:
Ik verwar jou en Dagonet altijd met elkaar LOLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZquote:
LOLZ, ik ook toen ik hier net zatquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik verwar jou en Dagonet altijd met elkaar LOLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
3rdrock weet wel iets anders voor tussen je oren GAT-VER-DAM-MEquote:
Dat is dan weer niet mogelijk, ze zijn namelijk al van mijn kop afgevrorenquote:
Daar ga ik het verder niet over hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3rdrock weet wel iets anders voor tussen je oren GAT-VER-DAM-ME
Valt best mee, heerlijk weer ditquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet mogelijk, ze zijn namelijk al van mijn kop afgevroren
Noes. Stfu koud weer is compleet baggerquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee, heerlijk weer dit![]()
Ben benieuwd of we hier morgen nog sneeuw gaan krijgen...
Rolf. Ik shut niet the fuck up! Stralend zonnetje de hele dag en ik loop nog steeds zonder jas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Noes. Stfu koud weer is compleet bagger
En jij je maar afvragen waarom je zo fracking verkouden bent meisj0hquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Rolf. Ik shut niet the fuck up! Stralend zonnetje de hele dag en ik loop nog steeds zonder jas.
Of ik ben een bikkel of jij bent een watje
Liefje, ik ben nooit ziek (bijna), mijn weerstand is superquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom je zo fracking verkouden bent meisj0h
Hier een foto van daarnet van jou:quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Liefje, ik ben nooit ziek (bijna), mijn weerstand is super
Icons bewegen bij mij niet, ik kan niet zien wat het voorstelt...quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier een foto van daarnet van jou: [ afbeelding ]
Morgenochtend in eigen landquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey Pien, ga jij morgen ook op wintersport??
Dat bedoel ik!quote:
Niet allemaal tegelijk...quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!![]()
Ik zoek overigens nog iemand om mijn sleetje te trekken, mijn husky is helaas afgelopen maart overleden...
Ja maar er reageert helemaal niemand... Weet je hoe bagger ik me voel?quote:
Scheer lekker alles over 1 kam.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef alors het volgende:
Ach ja katholieken he, die draaien het gewoon zo dat het hun goed uitkomt, lekker lallen, kindjes misbruiken, beelden aanbidden, kapitalen op de bank hebbenJezus zou trots zijn ja
en dan heb ik het nog niet over de paus en zijn denkbeelden
![]()
Prachtig gezegd!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Het land der subtiliteiten en pallets vol nuances!
zeg smeerpijp, wil je mij hier buiten laten als ik er niet ben! je denkt zeker dat ik dit niet lees? nou, ik lees meestal terug als het niet alteveel posts zijn....quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3rdrock weet wel iets anders voor tussen je oren GAT-VER-DAM-ME
dit is toch die voortzetting van Joy division na overlijden van de zanger?quote:
Geen idee, was net iets voor mijn tijd. Had volgens mij wel wat met elkaar te maken!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit is toch die voortzetting van Joy division na overlijden van de zanger?
ja dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, was net iets voor mijn tijd. Had volgens mij wel wat met elkaar te maken!
Allebei even kudt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
Eefje de Visser![]()
![]()
![]()
ok, ik overdrijf wat...maar ik vind het beter dan Roosbeef
Check de videoclipquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Kom ik zomaar ineens weer U2 - Discotheque tegen in mijn Winamp lijstjeHeerlijk liedje
kan ook niet...t zijn vrouwenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens, ik trek ze geen van beide...
Ontzettend selcht zelfsquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan ook niet...t zijn vrouwen
ok, die was selcht
Godver Rockquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok, die was selcht
Briljantquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok, die was selcht
Ja... En dat terwijl ik toch niet gauw misbruik maak van iemand, zit niet in mijn aardquote:
je overdrijft lichtelijk...quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Briljant
Nominatie voor de epic grap van het jaar jwz
slaap lekker!quote:
Nou............quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... En dat terwijl ik toch niet gauw misbruik maak van iemand, zit niet in mijn aard
Nu drijf je overquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Briljant
Nominatie voor de epic grap van het jaar jwz
bye bye man bye byequote:
the horror....quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker wakker worden in een witte wereld
Trusten
Had je zelf aangeboden, je zou op mij passen! Dat hoort binnen dat takenpakket, vraag SC maar na als hij terug isquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Iets met mij schandknaap noeme JWEETWEL
ik niet, maar Shure schijnt een goed merk te zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:40 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand ervaring met deze koptelefoon? http://tweakers.net/price(...)art%29.html#tab:info
Heb een nieuwe nodig en deze is niet te duur en lijkt me best relekst
[ afbeelding ]
Enige puntje wat ik heb is eigenlijk de 2 meter snoer. Misschien wat kortquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, maar Shure schijnt een goed merk te zijn
wat ga je ermee doen? aansluiten op je mp3 en rondlopen? dan is het snoer te lang. tv kijken? dan is ie waarschijnlijk te kort.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Enige puntje wat ik heb is eigenlijk de 2 meter snoer. Misschien wat kort
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, maar Shure schijnt een goed merk te zijn
Ja, maar Wolf heeft het over koptelefoons.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] NerdAlert [ afbeelding ]
Is ook het merk van de microfoons in de studio
Aan m'n versterker hangen en gamen/films kijken. Of aan mn pc speakers hangen voor muziek. Heb nu http://tweakers.net/price(...)200-%28zwart%29.html met 3.5 meter snoerquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat ga je ermee doen? aansluiten op je mp3 en rondlopen? dan is het snoer te lang. tv kijken? dan is ie waarschijnlijk te kort.
heb een philips headphone met 5m snoer voor tv, gebruik ik nooit maar toch en sennheiser dopjes voor mp3 met een dikke meter denk ik...
dan is 2m te weinig denk ik....zijn verlengsnoertjes voor te krigen lijkt me. bij handyman ofzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aan m'n versterker hangen en gamen/films kijken. Of aan mn pc speakers hangen voor muziek. Heb nu http://tweakers.net/price(...)200-%28zwart%29.html met 3.5 meter snoerMaar die is echt helemaal op. Wel lekker geluid maar niet echt 100% perfect en wat lomp.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |