Of Duitsland.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog steeds teveel, merkte ik vorig jaar hier in Eindhoven (ik woonde toen nog in Maastricht). Het enige echte carnaval vind je in Maastricht. Zeker qua aankleding van carnavalsvierders.
twitter:bart3fm twitterde op donderdag 02-02-2012 om 18:37:57Te grappig: naar aanleiding van de @coenensander show wil een restaurant in Amsterdam 'de spareribs van Bart' op de menukaart zetten!
reageer retweet
Zie je Roel. Het is een complot.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:41 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)gedraaid-in-januari/
omg 666 keer gedraaid
Zal wel een eigen plopkap zijn ivm verkouden/keelontstekingen etc.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:57 schreef Evertjan het volgende:
waarom heeft Ekdom een zwarte plopkap over zijn mic en de andere DJ's een rode?
Klopt, zo'n beetje alle DJ's hebben een eigen plopkap. De meeste een rode, maar Gerard dus een zwarte (ander materiaal volgens mij, vind hij fijner).quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zal wel een eigen plopkap zijn ivm verkouden/keelontstekingen etc.
Trouwens, leuke camerapositie sinds gisteren bij MetMichiel met de losse camera op een statief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |