Elk dorp/stad/streek in Limburg heeft zijn eigen muziek in het dialect met afwisselend muziek uit de rest van de provincie. Muziek van buiten Limburg komt nooit voor, maar dan ook echt nooit. En daarom kan ik mij ook niet voorstellen dat die troep van Gebroeders Ko, Andre van Duin etc. wel in Brabant veelvuldig gedraaid wordt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd begrepen dat deze zgn carnavalsmuziek iets is dat in Limburg niet gedraaid wordt.
Zou bijna een reden worden om met carnaval naar het zuiden te trekken:')
Nog steeds teveel, merkte ik vorig jaar hier in Eindhoven (ik woonde toen nog in Maastricht). Het enige echte carnaval vind je in Maastricht. Zeker qua aankleding van carnavalsvierders.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Brabant heeft eigen muziek, Limburg al helemaal. Ben zelf Limburger, maar volgens mij draaien ze in Brabant nauwelijks die troep uit Holland.
Je sleept S. mee naar Limboland dit jaar?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog steeds teveel, merkte ik vorig jaar hier in Eindhoven (ik woonde toen nog in Maastricht). Het enige echte carnaval vind je in Maastricht. Zeker qua aankleding van carnavalsvierders.
Ja hallo, dat is de carnaval dat op TV komt en wat moet doorgaan als carnaval.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:16 schreef 3rdRock het volgende:
Carnaval kan de godvergeten teringtyfus krijgen. het lijkt mij stug dat de here Jezus de dagen voor zijn vasteperiode dronken op op een versierde kar stond terwijl hij kutmuziek lalde. jezus draait zich om aan zijn kruis.
Denk 't niet..... De rest wil toch gewoon in 040 blijven....quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Je sleept S. mee naar Limboland dit jaar?
ik kom uit een dorpje ten noorden van Nijmegen (ok, geen echte carnavalsgebied, maar toch) en daar wordt het zo gevierd....quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja hallo, dat is de carnaval dat op TV komt en wat moet doorgaan als carnaval.
ik ben ook katholiek (opgevoed) en de kapelaan heeft nooit aan mijn hostie gezeten. ben ik nu een slechte katholiek?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef alors het volgende:
Ach ja katholieken he, die draaien het gewoon zo dat het hun goed uitkomt, lekker lallen, lekker kindjes misbruiken, beelden aanbidden, kapitalen op de bank hebbenJezus zou trots zijn ja
hooohoooquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef alors het volgende:
Ach ja katholieken he, die draaien het gewoon zo dat het hun goed uitkomt, lekker lallen, kindjes misbruiken, beelden aanbidden, kapitalen op de bank hebbenJezus zou trots zijn ja
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hooohooo
dat is wel heel makkelijk
vergeet niet na dit alles biechten en het is weer goed
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:16 schreef 3rdRock het volgende:
Carnaval kan de godvergeten teringtyfus krijgen. het lijkt mij stug dat de here Jezus de dagen voor zijn vasteperiode dronken op op een versierde kar stond terwijl hij kutmuziek lalde. jezus draait zich om aan zijn kruis.
kak, ik zie dat ik in 2016 met dat kutfeest jarig ben. ben benieuwd of mijn broertje op mijn verjaardag komt dan.....![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hooohooo
dat is wel heel makkelijk
vergeet niet na dit alles biechten en het is weer goed
ik was vorig jaar jarig met carnavalquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:16 schreef 3rdRock het volgende:
kak, ik zie dat ik in 2016 met dat kutfeest jarig ben. ben benieuwd of mijn broertje op mijn verjaardag komt dan.....![]()
geen idee, mijn radio zapt automatisch bij de eerste tonen van Dionquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind de gelijkenis wel groot hoor
ik was toen ik in groep 5 ofzo zat jarig toen ook carnaval gevierd werd. ik had toen al een hekel aan die onzin en ik voelde me helemaal jarig. zeker niet omdat ook mijn broertje die dag uit het ziekenhuis kwam na een heupoperatie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik was vorig jaar jarig met carnavalmooiste verjaardag ooit
nou, alle protestanten kunnen ook de blafhik krijgen! met hun beeldenstorm!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:28 schreef minthy het volgende:
Leuk hoor, katholieken bashen![]()
Het zijn ook maar mensen, net als Hyvers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |