twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 02-02-2012 om 02:51:51Van die onderzoekers die nooit van causaal verband hebben gehoord. Als je een tosti-ijzer hebt, heb je meer kans op een lesbische dochter. reageer retweet
ja baas! \quote:Op donderdag 2 februari 2012 06:49 schreef hole1988 het volgende:
Hup allemaal uit jullie warme nest.
Blij eiquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:43 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Venema 10 jaar geleden.
Slordig... de schuldige gaat proberen erop te letten in het vervolg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:07 schreef alors het volgende:
Iemand is vergeten het geluid weer aan te zetten, net nu Motorcycle Emptiness wordt gedraaid
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Slordig... de schuldige gaat proberen erop te letten in het vervolg.
GoedeMIDDAG!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef 3rdRock het volgende:
jezus, hier is vandaag ook geen fuck gebeurd!
goedeMIDDAG!
Brabant heeft eigen muziek, Limburg al helemaal. Ben zelf Limburger, maar volgens mij draaien ze in Brabant nauwelijks die troep uit Holland.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:57 schreef alors het volgende:
Sowieso val mij daar niet mee lastig en hou het lekker onder de rivieren.
Rabbering deed ook altijd van die tenenkrommende carnavalversies van normale nummers
Carnaval rukt steeds meer op naar boven de rivieren. Hier in Zwolle wordt het ook best actief gevierd en ik weet dat de school waar ik stage liep ook vrij is met carnaval (katholieke school, dat wel).quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:57 schreef alors het volgende:
Sowieso val mij daar niet mee lastig en hou het lekker onder de rivieren.
Rabbering deed ook altijd van die tenenkrommende carnavalversies van normale nummers
Ik heb ook altijd begrepen dat deze zgn carnavalsmuziek iets is dat in Limburg niet gedraaid wordt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Brabant heeft eigen muziek, Limburg al helemaal. Ben zelf Limburger, maar volgens mij draaien ze in Brabant nauwelijks die troep uit Holland.
stevig Top2000 effect.quote:
+SR-effect en Nonstop kerstmuziek-effect voor resp. 3fm en Saai.quote:
en vooral: veel groter effect dan vorig jaarquote:
zat ik me net af te vragen idd hoe groot dat effect vorig jaar was. Dit jaar groter dus?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en vooral: veel groter effect dan vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |