3rdrock weet wel iets anders voor tussen je oren GAT-VER-DAM-MEquote:
Dat is dan weer niet mogelijk, ze zijn namelijk al van mijn kop afgevrorenquote:
Daar ga ik het verder niet over hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3rdrock weet wel iets anders voor tussen je oren GAT-VER-DAM-ME
Valt best mee, heerlijk weer ditquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet mogelijk, ze zijn namelijk al van mijn kop afgevroren
Noes. Stfu koud weer is compleet baggerquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee, heerlijk weer dit![]()
Ben benieuwd of we hier morgen nog sneeuw gaan krijgen...
Rolf. Ik shut niet the fuck up! Stralend zonnetje de hele dag en ik loop nog steeds zonder jas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Noes. Stfu koud weer is compleet bagger
En jij je maar afvragen waarom je zo fracking verkouden bent meisj0hquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Rolf. Ik shut niet the fuck up! Stralend zonnetje de hele dag en ik loop nog steeds zonder jas.
Of ik ben een bikkel of jij bent een watje
Liefje, ik ben nooit ziek (bijna), mijn weerstand is superquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom je zo fracking verkouden bent meisj0h
Hier een foto van daarnet van jou:quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Liefje, ik ben nooit ziek (bijna), mijn weerstand is super
Icons bewegen bij mij niet, ik kan niet zien wat het voorstelt...quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier een foto van daarnet van jou: [ afbeelding ]
Morgenochtend in eigen landquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey Pien, ga jij morgen ook op wintersport??
Dat bedoel ik!quote:
Niet allemaal tegelijk...quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!![]()
Ik zoek overigens nog iemand om mijn sleetje te trekken, mijn husky is helaas afgelopen maart overleden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |