Zegquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Goodmorning honey, kwartjes vallen laat
Ik ga helemaal nergens overheen, wat denk je wel niet van mij!!!11!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit als een sukkel te lapohunten komt minthy er ff overheen mang
Heb ik weer eens wat gemist??quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef Timo20 het volgende:
@ TT: dat zeiden ze volgens mij in Egypte vanavond ook![]()
Ai... Dat heb ik inderdaad gemist! Geen voetbalfan en ik hoor het nieuws niet goedquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
73 doden tijdens een voetbalwedstrijd
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Leuk joh, sport!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:27 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)balrel_Egypte__.html
Dat weet ik wel zeker, dat volk gaat er alleen voor het rellen heen... Was ook heel erg sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heeft weinig te maken met sport ben ik bang
De aanval schoot met scherp wwhehwhehwhewwhewwwweeeehewquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:
twitter:klaasmans twitterde op woensdag 01-02-2012 om 20:24:51Interessante dag morgen: perspresentatie #eojong en later opnamens #lingo, beide met @ManuelVenderbos! Eerst even die loopneus afronden
reageer retweet
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:39 schreef hole1988 het volgende:
twitter:klaasmans twitterde op woensdag 01-02-2012 om 20:24:51Interessante dag morgen: perspresentatie #eojong en later opnamens #lingo, beide met @ManuelVenderbos! Eerst even die loopneus afronden
reageer retweet
Ik plak er altijd 3 aan elkaar... Standaardquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:48 schreef CindieY het volgende:
Zijn jullie ook altijd zo lang van stof in smsjes? Ik kan 't nooit kort houden en nou moet deze nog naar 't buitenland ook
Nee. Afkortingen gebruiken. Of stuur een e-mail. Kost je niks. Stuur je een SMS met: Check je mail.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:48 schreef CindieY het volgende:
Zijn jullie ook altijd zo lang van stof in smsjes? Ik kan 't nooit kort houden en nou moet deze nog naar 't buitenland ook
Ik heb het tot 2 weten te beperken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik plak er altijd 3 aan elkaar... StandaardTwitter idem, moet altijd woorden verwijderen, omdat ik over het maximum heen ga.
WhatsApp/Touch zijn voor mij een uitkomst
Ik hou van smsen, maar ik ga idd binnenkort even e-mailadres opzoeken/uitwisselenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Afkortingen gebruiken. Of stuur een e-mail. Kost je niks. Stuur je een SMS met: Check je mail.
Berichtjes vind ik veel handiger/leuker, ik kan het niet laten... En dan moet je ook van iedereen mailadressen gaan zitten bijhouden, mij teveel gedoequote:Op woensdag 1 februari 2012 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Afkortingen gebruiken. Of stuur een e-mail. Kost je niks. Stuur je een SMS met: Check je mail.
Ja of via Whatsapp of Viber dan. Dan is het ook "gratis".quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Berichtjes vind ik veel handiger/leuker, ik kan het niet laten... En dan moet je ook van iedereen mailadressen gaan zitten bijhouden, mij teveel gedoe
Moet je wel allebei Whatsapp ofzo hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja of via Whatsapp of Viber dan. Dan is het ook "gratis".
Viber zit volgens mij alleen op ios, heb ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja of via Whatsapp of Viber dan. Dan is het ook "gratis".
Nee Viber is ook voor Android. Kan je via Wifi ook gratis mee bellenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Viber zit volgens mij alleen op ios, heb ik niet![]()
WhatsApp/Touch gebruik ik erg veel, superhandig!!
Oh?!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee Viber is ook voor Android. Kan je via Wifi ook gratis mee bellen
Dat was dan niet Viber. Dat klinkt namelijk loepzuiver!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh?!
Ach, ik heb eens zo'n app gehad waarmee je gratis kon bellen, vond het 3x niks... Ik hoorde mezelf dubbel, dus die heb ik er maar weer afgegooid
twitter:AMBER_Alert_NL twitterde op woensdag 01-02-2012 om 22:21:58AMBER Alert: Michael v. Dijk: 10 jr, vermist sinds 16u Luttelgeest NOpolder, 1.2m, dbl haar, bl ogen: http://t.co/ewhComBB reageer retweet
Ik zag t al op nu.nl, vrees het ergste, zal wel door het ijs zijn gezaktquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:02 schreef hole1988 het volgende:
twitter:AMBER_Alert_NL twitterde op woensdag 01-02-2012 om 22:21:58AMBER Alert: Michael v. Dijk: 10 jr, vermist sinds 16u Luttelgeest NOpolder, 1.2m, dbl haar, bl ogen: http://t.co/ewhComBB reageer retweet
Ik had Scydo en ik heb nog even Skype geprobeerd, niet te doen... Ik zie Viber in de Market staan, eens proberen!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat was dan niet Viber. Dat klinkt namelijk loepzuiver!
Dan begrijp ik het principe van Twitter maar niet. Soms krijg je een vraag en krijg ik dat antwoord niet in 140 tekens...quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
geen problemen met alles in 1 smsje proppen over t algemeen. hoewel ik af en toe wel wat spaties schrap na leestekens. tweet idem. mensen die vaak hun gedachten over 2 of meer tweets moeten uitsmeren hebben het principe van twitter niet begrepen.
whatsappen enzo doe ik niet. heb geen smartphone
soms kan nog welquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het principe van Twitter maar niet. Soms krijg je een vraag en krijg ik dat antwoord niet in 140 tekens...
ga jij maar lekker naar je nestje grote vogel!quote:
Ik had vrij, niets bijzonders meegemaaktquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
hebben we allemaal een beetje een leuke dag gehad vandaag?
ik niet, de hele dag kalibreren met opdrachtgever is doodsaai. aan t eind werden collega en ik tikkie melig en andere collega was er ook niet helemaal meer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |