Wat valt er te doen voor hem op zo'n avond tijdens MetMichiel nu dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, zo'n beetje alle DJ's hebben een eigen plopkap. De meeste een rode, maar Gerard dus een zwarte (ander materiaal volgens mij, vind hij fijner).
En dat andere camerastandpunt komt doordat videomagiėr Henriiiiiiiiiiiiiiii voortaan elke MetMichiel/3VOOR12-avond aanwezig is voor video-zaken.
Hij is sinds gisteren tevens de vaste video-editor voor 3FM, dus op dit moment filmpjes voor Zeroes Request monteren en nog een paar andere projectjes. Genoeg te doen dus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat valt er te doen voor hem op zo'n avond tijdens MetMichiel nu dan?
ramon...de koning van de slechte woordgrappentwitter:ramon3fm twitterde op donderdag 02-02-2012 om 20:25:39Hoe noem je een muzikaal tussendoortje? Fleetwood Snack reageer retweet
twitter:ejvermeer1984 twitterde op donderdag 02-02-2012 om 19:05:56@gerardekdom hoi Gerard hoe komt het dat jij de laatste tijd een zwarte kap voor je mic hebt? Andere DJ's gebruiken nog allemaal de rode reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 02-02-2012 om 19:08:42@ejvermeer1984 Wegens hygiėnische omstandigheden heb ik sinds kort mijn eigen exemplaar! En die is zwart... reageer retweet
Ik zet hem nog wel eens opquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet meer gehoord
Middagquote:
Nouja zeg, zo praat je niet over mij... Je kent me niet eens!!quote:
Ik verwar jou en Dagonet altijd met elkaar LOLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZquote:
LOLZ, ik ook toen ik hier net zatquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik verwar jou en Dagonet altijd met elkaar LOLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |