Ja maar er reageert helemaal niemand... Weet je hoe bagger ik me voel?quote:
Scheer lekker alles over 1 kam.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef alors het volgende:
Ach ja katholieken he, die draaien het gewoon zo dat het hun goed uitkomt, lekker lallen, kindjes misbruiken, beelden aanbidden, kapitalen op de bank hebbenJezus zou trots zijn ja
en dan heb ik het nog niet over de paus en zijn denkbeelden
![]()
Prachtig gezegd!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Het land der subtiliteiten en pallets vol nuances!
zeg smeerpijp, wil je mij hier buiten laten als ik er niet ben! je denkt zeker dat ik dit niet lees? nou, ik lees meestal terug als het niet alteveel posts zijn....quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3rdrock weet wel iets anders voor tussen je oren GAT-VER-DAM-ME
dit is toch die voortzetting van Joy division na overlijden van de zanger?quote:
Geen idee, was net iets voor mijn tijd. Had volgens mij wel wat met elkaar te maken!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit is toch die voortzetting van Joy division na overlijden van de zanger?
ja dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, was net iets voor mijn tijd. Had volgens mij wel wat met elkaar te maken!
Allebei even kudt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
Eefje de Visser![]()
![]()
![]()
ok, ik overdrijf wat...maar ik vind het beter dan Roosbeef
Check de videoclipquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Kom ik zomaar ineens weer U2 - Discotheque tegen in mijn Winamp lijstjeHeerlijk liedje
kan ook niet...t zijn vrouwenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens, ik trek ze geen van beide...
Ontzettend selcht zelfsquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan ook niet...t zijn vrouwen
ok, die was selcht
Godver Rockquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok, die was selcht
Briljantquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok, die was selcht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |