Wat valt er te doen voor hem op zo'n avond tijdens MetMichiel nu dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, zo'n beetje alle DJ's hebben een eigen plopkap. De meeste een rode, maar Gerard dus een zwarte (ander materiaal volgens mij, vind hij fijner).
En dat andere camerastandpunt komt doordat videomagiėr Henriiiiiiiiiiiiiiii voortaan elke MetMichiel/3VOOR12-avond aanwezig is voor video-zaken.
Hij is sinds gisteren tevens de vaste video-editor voor 3FM, dus op dit moment filmpjes voor Zeroes Request monteren en nog een paar andere projectjes. Genoeg te doen dus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wat valt er te doen voor hem op zo'n avond tijdens MetMichiel nu dan?
ramon...de koning van de slechte woordgrappentwitter:ramon3fm twitterde op donderdag 02-02-2012 om 20:25:39Hoe noem je een muzikaal tussendoortje? Fleetwood Snack reageer retweet
twitter:ejvermeer1984 twitterde op donderdag 02-02-2012 om 19:05:56@gerardekdom hoi Gerard hoe komt het dat jij de laatste tijd een zwarte kap voor je mic hebt? Andere DJ's gebruiken nog allemaal de rode reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 02-02-2012 om 19:08:42@ejvermeer1984 Wegens hygiėnische omstandigheden heb ik sinds kort mijn eigen exemplaar! En die is zwart... reageer retweet
Ik zet hem nog wel eens opquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet meer gehoord
Middagquote:
Nouja zeg, zo praat je niet over mij... Je kent me niet eens!!quote:
Ik verwar jou en Dagonet altijd met elkaar LOLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZquote:
LOLZ, ik ook toen ik hier net zatquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik verwar jou en Dagonet altijd met elkaar LOLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
3rdrock weet wel iets anders voor tussen je oren GAT-VER-DAM-MEquote:
Dat is dan weer niet mogelijk, ze zijn namelijk al van mijn kop afgevrorenquote:
Daar ga ik het verder niet over hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3rdrock weet wel iets anders voor tussen je oren GAT-VER-DAM-ME
Valt best mee, heerlijk weer ditquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet mogelijk, ze zijn namelijk al van mijn kop afgevroren
Noes. Stfu koud weer is compleet baggerquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee, heerlijk weer dit![]()
Ben benieuwd of we hier morgen nog sneeuw gaan krijgen...
Rolf. Ik shut niet the fuck up! Stralend zonnetje de hele dag en ik loop nog steeds zonder jas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Noes. Stfu koud weer is compleet bagger
En jij je maar afvragen waarom je zo fracking verkouden bent meisj0hquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Rolf. Ik shut niet the fuck up! Stralend zonnetje de hele dag en ik loop nog steeds zonder jas.
Of ik ben een bikkel of jij bent een watje
Liefje, ik ben nooit ziek (bijna), mijn weerstand is superquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom je zo fracking verkouden bent meisj0h
Hier een foto van daarnet van jou:quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Liefje, ik ben nooit ziek (bijna), mijn weerstand is super
Icons bewegen bij mij niet, ik kan niet zien wat het voorstelt...quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier een foto van daarnet van jou: [ afbeelding ]
Morgenochtend in eigen landquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey Pien, ga jij morgen ook op wintersport??
Dat bedoel ik!quote:
Niet allemaal tegelijk...quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!![]()
Ik zoek overigens nog iemand om mijn sleetje te trekken, mijn husky is helaas afgelopen maart overleden...
Ja maar er reageert helemaal niemand... Weet je hoe bagger ik me voel?quote:
Scheer lekker alles over 1 kam.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef alors het volgende:
Ach ja katholieken he, die draaien het gewoon zo dat het hun goed uitkomt, lekker lallen, kindjes misbruiken, beelden aanbidden, kapitalen op de bank hebbenJezus zou trots zijn ja
en dan heb ik het nog niet over de paus en zijn denkbeelden
![]()
Prachtig gezegd!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Het land der subtiliteiten en pallets vol nuances!
zeg smeerpijp, wil je mij hier buiten laten als ik er niet ben! je denkt zeker dat ik dit niet lees? nou, ik lees meestal terug als het niet alteveel posts zijn....quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3rdrock weet wel iets anders voor tussen je oren GAT-VER-DAM-ME
dit is toch die voortzetting van Joy division na overlijden van de zanger?quote:
Geen idee, was net iets voor mijn tijd. Had volgens mij wel wat met elkaar te maken!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dit is toch die voortzetting van Joy division na overlijden van de zanger?
ja dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, was net iets voor mijn tijd. Had volgens mij wel wat met elkaar te maken!
Allebei even kudt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
Eefje de Visser![]()
![]()
![]()
ok, ik overdrijf wat...maar ik vind het beter dan Roosbeef
Check de videoclipquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Kom ik zomaar ineens weer U2 - Discotheque tegen in mijn Winamp lijstjeHeerlijk liedje
kan ook niet...t zijn vrouwenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens, ik trek ze geen van beide...
Ontzettend selcht zelfsquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan ook niet...t zijn vrouwen
ok, die was selcht
Godver Rockquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok, die was selcht
Briljantquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ok, die was selcht
Ja... En dat terwijl ik toch niet gauw misbruik maak van iemand, zit niet in mijn aardquote:
je overdrijft lichtelijk...quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Briljant
Nominatie voor de epic grap van het jaar jwz
slaap lekker!quote:
Nou............quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... En dat terwijl ik toch niet gauw misbruik maak van iemand, zit niet in mijn aard
Nu drijf je overquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Briljant
Nominatie voor de epic grap van het jaar jwz
bye bye man bye byequote:
the horror....quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker wakker worden in een witte wereld
Trusten
Had je zelf aangeboden, je zou op mij passen! Dat hoort binnen dat takenpakket, vraag SC maar na als hij terug isquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Iets met mij schandknaap noeme JWEETWEL
ik niet, maar Shure schijnt een goed merk te zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:40 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand ervaring met deze koptelefoon? http://tweakers.net/price(...)art%29.html#tab:info
Heb een nieuwe nodig en deze is niet te duur en lijkt me best relekst
[ afbeelding ]
Enige puntje wat ik heb is eigenlijk de 2 meter snoer. Misschien wat kortquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, maar Shure schijnt een goed merk te zijn
wat ga je ermee doen? aansluiten op je mp3 en rondlopen? dan is het snoer te lang. tv kijken? dan is ie waarschijnlijk te kort.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Enige puntje wat ik heb is eigenlijk de 2 meter snoer. Misschien wat kort
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, maar Shure schijnt een goed merk te zijn
Ja, maar Wolf heeft het over koptelefoons.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] NerdAlert [ afbeelding ]
Is ook het merk van de microfoons in de studio
Aan m'n versterker hangen en gamen/films kijken. Of aan mn pc speakers hangen voor muziek. Heb nu http://tweakers.net/price(...)200-%28zwart%29.html met 3.5 meter snoerquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat ga je ermee doen? aansluiten op je mp3 en rondlopen? dan is het snoer te lang. tv kijken? dan is ie waarschijnlijk te kort.
heb een philips headphone met 5m snoer voor tv, gebruik ik nooit maar toch en sennheiser dopjes voor mp3 met een dikke meter denk ik...
dan is 2m te weinig denk ik....zijn verlengsnoertjes voor te krigen lijkt me. bij handyman ofzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aan m'n versterker hangen en gamen/films kijken. Of aan mn pc speakers hangen voor muziek. Heb nu http://tweakers.net/price(...)200-%28zwart%29.html met 3.5 meter snoerMaar die is echt helemaal op. Wel lekker geluid maar niet echt 100% perfect en wat lomp.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |