Kost je wel meer poenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, ik blijf meer van de berichten denk ik
justement!quote:
Nee hoor! Touch, WhatsApp, Trillian, ChatON, Messenger van Facebookquote:
Arrow is zeker goed te doen, af en toe zetten we de radio op het werk daar ook opquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
justement!
dit wil ik horen in de avond. nog ff beuken voor t pittenals ik softe but wil horen luister ik wil skyradio.
op t werk doet 3fm t niet meer'ach, Arrow Classic Rock Noord is ook wel te doen
soor Veronica maar zonder gelul en meer variatiequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Arrow is zeker goed te doen, af en toe zetten we de radio op het werk daar ook op
neequote:
ik betwijfel het....volgens mij heb ik hem wel eens gehoord en klinkt hij anders...quote:
Hè, jammer...quote:
Trustequote:Op donderdag 2 februari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
tijd om langzaamaan mijn bed op te zoeken. slaap lekker mensen
en CindieY succes met de laatste, o zo zware loodjes
Bedankt en trustenquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
tijd om langzaamaan mijn bed op te zoeken. slaap lekker mensen
en CindieY succes met de laatste, o zo zware loodjes
Heb ik dat weer gemist natuurlijkquote:
Herkenbaar...quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb ik dat weer gemist natuurlijkIk zit mezelf terug te bekijken op video, verschrikkelijk vind ik dat altijd
Toch moet ik soms wel lachen om de leerlingen. Ze denken schijnbaar dat het nodig is Engels te spreken in mijn lessen: I am done, I am finished, I aaam *stilte* happy!quote:
Waarom dat? Ik dacht dat je lessen Nederlands gafquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toch moet ik soms wel lachen om de leerlingen. Ze denken schijnbaar dat het nodig is Engels te spreken in mijn lessen: I am done, I am finished, I aaam *stilte* happy!
Ja, ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom dat? Ik dacht dat je lessen Nederlands gaf
Oh, zo bedoel je!quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ik ookDat is iets wat een leerling zegt als ze klaar is met d'r opdracht. Had 't in de les zelf helemaal niet gehoord, op de camera hoor je 't wel
Dat vind ik ril? Wtf betekent dat dan weerquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je!![]()
Ik hoor het m'n clienten ook steeds meer doen, hetzelfde als internettaal letterlijk uitspreken... (lol, rofl, wtf, "dat vind ik ril)
Volgens mij komt het van "getver, dat vind ik echt vies! *ril*, maar wordt het in de verkeerde context gebruikt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vind ik ril? Wtf betekent dat dan weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |