Deed het hier nietquote:Op maandag 6 februari 2012 12:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is wel een Duitse middag zo, eerst al het luchtalarm...
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is wel een Duitse middag zo, eerst al het luchtalarm...
Ik wist dat je ging reagerenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
Nieuw nummer Coldplay, wat een gejengel, zal wel weer een hit worden
Is geen nieuw nummer.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
Oh, is dit nieuw? Het is net alsof ik het al jaren ken. Ow wacht, het is Coldplay natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
Komt van hun debuutalbum. Niet bepaald nieuw.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja, dat dus danquote:Op maandag 6 februari 2012 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, is dit nieuw? Het is net alsof ik het al jaren ken. Ow wacht, het is Coldplay natuurlijk.
Timmetje Knol. Dat nummer wordt ook verschrikkelijk veel gedraaid.quote:
Gerard is van mij om die reden de enige die het mag draaienquote:Op maandag 6 februari 2012 13:26 schreef minthy het volgende:
Wie is dit??
Edit; dank Gerard, Tim Knol dus![]()
Nog niet eerder gehoordquote:Op maandag 6 februari 2012 13:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Timmetje Knol. Dat nummer wordt ook verschrikkelijk veel gedraaid.
Verrassend. Not.twitter:coen3fm twitterde op maandag 06-02-2012 om 13:26:33YEAH! De nieuwe #supercrazyturbotophit is Boy & Bear geworden. Deze week elke dag in de show! http://t.co/brEfiMyj #3FM #CSSHOW reageer retweet
Geen idee, op festivals kom ik nietquote:Op maandag 6 februari 2012 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gerard is van mij om die reden de enige die het mag draaien
Zijn live optreden op parkpop was saaaaaaaaaaaaaaaai
Ook niet eerder gehoord, ik loop achterquote:Op maandag 6 februari 2012 13:30 schreef Pino112 het volgende:
Verrassend. Not.twitter:coen3fm twitterde op maandag 06-02-2012 om 13:26:33YEAH! De nieuwe #supercrazyturbotophit is Boy & Bear geworden. Deze week elke dag in de show! http://t.co/brEfiMyj #3FM #CSSHOW reageer retweet
Ik ook hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook niet eerder gehoord, ik loop achter
Jij bent een week weggeweest, ik heb geen excuusquote:
Doe je goedquote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef minthy het volgende:
Je kan zeuren over exen wat je wil, maar over die van mij geen kwaad woord![]()
Is dankzij mij al bijna een week zijn auto kwijt
Bij ons is er niets verkeerds voorgevallen, de koek was op na een jaar of 11. Nog steeds een van m'n beste matenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe je goed
Ik zeik niet over exen, aangezien ik er maar 1 heb
En over haar zeik ik ook niet, behalve dat ze met een ander er vandoor ging
Waarschijnlijk omdat zij wel wat over mij te zeiken had
Ik heb geen exenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef minthy het volgende:
Je kan zeuren over exen wat je wil, maar over die van mij geen kwaad woord![]()
Is dankzij mij al bijna een week zijn auto kwijt
Soms gaat het mis, jammer maar helaasquote:Op maandag 6 februari 2012 15:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen exen, dus valt er ook niet over te zeuren
.
Kapsones!!!!quote:
en dat!quote:
Ik moet nog van alles doen en ik heb vanavond bezoekquote:
Dan kom je er niet onderuit te gaan batsen met je bezoek, helpt tegen hoofdpijn heb ik hier geleerdquote:Op maandag 6 februari 2012 17:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet nog van alles doen en ik heb vanavond bezoekEn ik voel een hoofdpijntje opkomen
Hmm, volgens mij heb ik dat eens beweerd... Ik met m'n grote mondquote:Op maandag 6 februari 2012 17:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan kom je er niet onderuit te gaan batsen met je bezoek, helpt tegen hoofdpijn heb ik hier geleerd
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik dat eens beweerd... Ik met m'n grote mond
laat je je bezoek helpen!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet nog van alles doen en ik heb vanavond bezoekEn ik voel een hoofdpijntje opkomen
Da's ook sneu dat m'n bezoek mijn troep zou moeten opruimenquote:
Kussentjes, kleedjes, gordijnenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's ook sneu dat m'n bezoek mijn troep zou moeten opruimenNouja, ik heb maar even gesmokkeld, dingen wegmoffelen enzo
hihi, mijn ouders komen aankomend weekend voor het eerst in een jaar op bezoek....het merendeel van mijn opruimen bestaat uit het vakkundig wegmoffelen van zooi in kastjes, lades en verhuisdozen.....ik woon hier nu ruim een jaar en zeker 10dozen hebi k nog niet eens uitgepaktquote:Op maandag 6 februari 2012 18:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's ook sneu dat m'n bezoek mijn troep zou moeten opruimenNouja, ik heb maar even gesmokkeld, dingen wegmoffelen enzo
Ekdom begint zijn ziel een beetje aan de duivel te verkopen!twitter:gerardekdom twitterde op maandag 06-02-2012 om 18:23:45Net terug van 'Ik hou van Holland' opnames! Hysterisch gelachen en 10 maart te zien op tv! reageer retweet
Een beetje noem je dat? Ik begin een beetje Ekdom-moe te worden, je ziet hem overal opduikenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hihi, mijn ouders komen aankomend weekend voor het eerst in een jaar op bezoek....het merendeel van mijn opruimen bestaat uit het vakkundig wegmoffelen van zooi in kastjes, lades en verhuisdozen.....ik woon hier nu ruim een jaar en zeker 10dozen hebi k nog niet eens uitgepaktEkdom begint zijn ziel een beetje aan de duivel te verkopen!twitter:gerardekdom twitterde op maandag 06-02-2012 om 18:23:45Net terug van 'Ik hou van Holland' opnames! Hysterisch gelachen en 10 maart te zien op tv! reageer retweet
ik kijk zelf niet zoveel tv, maar hij gaat ook al voor sbs iets doen, al ligt dat nog wel in zijn straatje. Ik hou van Holland snap ik niet zo heel goed...quote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Een beetje noem je dat? Ik begin een beetje Ekdom-moe te worden, je ziet hem overal opduiken
Ik kijk weer wat meer, weet niet waarom... Ik kom hem bij het zappen steeds meer tegen, vaak om over muziek te lullen. IHVH zal er wel een andere dj tegenover gezet hebbenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk zelf niet zoveel tv, maar hij gaat ook al voor sbs iets doen, al ligt dat nog wel in zijn straatje. Ik hou van Holland snap ik niet zo heel goed...
quote:Verschillende radiostations hebben afgelopen weekend problemen gehad met de ontvangst in de regio Groningen. Zendmastoperator Broadcast Partners had vrijdag al problemen met de stroomtoevoer naar de zendmast in Hoogezand waardoor onder andere Radio 538, BNR Nieuwsradio, Radio Continu, Slam!FM, 100 % NL en Waterstad FM enige tijd niet of slecht te ontvangen waren. Radiostations die een andere zenderoperator hebben, bleven wel in de lucht.
Gisteren ontstonden er weer problemen met de stroomtoevoer waardoor zenders uit de lucht waren. Die storing is in de loop van gisteravond weer opgelost.
"We zijn vrijdagavond van 18:00 tot 23:40 uur uit de lucht geweest en gistermiddag nog enkele uren", zegt Sven Keizer van Waterstad FM. "Maar nu werkt het weer."
mochtj e nog een bakkie hebben...quote:
Ik heb de hele pot zelf maar leeggezopen en uit frustratie heb ik er een reep chocola bij opgekauwd... Sorry!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mochtj e nog een bakkie hebben...
kan er wel 1 gebruiken nadat ik weer heb ontdekt dat ik hopeloos faal in zelfs de meest simpele computerspelletjes. ik mis gewoon oog-handcoördinatie volgens mij...
maakt niet uit, ik pak wel wat anders te drinken. ik red mezelf welquote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb de hele pot zelf maar leeggezopen en uit frustratie heb ik er een reep chocola bij opgekauwd... Sorry!
Deze hele dag was stom, ik overweeg m'n nest in te duikenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik pak wel wat anders te drinken. ik red mezelf wel
ga nu maar films kijken ofzo. blegh wat een stomme avond
Hallo, kloonquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hallo, kloon
#LingerLonger
EDIT- toegevoegde vakantiefoto van SC
[ afbeelding ]
![]()
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 06-02-2012 om 20:55:26Ik begrijp inmiddels dat zowel @Domien, @gerardekdom als ik schaatsen haten. Je zou bijna een ijsbaan ritselen voor een lokatieuitzending. reageer retweet
incl winterBBQ?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef minthy het volgende:
Ik zie een leuke EW aankomen
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 06-02-2012 om 20:55:26Ik begrijp inmiddels dat zowel @Domien, @gerardekdom als ik schaatsen haten. Je zou bijna een ijsbaan ritselen voor een lokatieuitzending. reageer retweet
Joah, en veel drank! Dan ga ik stiekem luisteren op het werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef gerbenp het volgende:
Ah, ik heb de mash-up denk ik!Als het dezelfde is als voor het weekend dan heb je het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Coldplay
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef gerbenp het volgende:
Ah, ik heb de mash-up denk ik!jupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:23 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER: Mashup 01-02-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op maandag 06-02-2012 om 22:04:27@Domien @gerardekdom Ik heb jullie schoenmaten nodig. Kunnen jullie me dat even doorgeven? Thanks reageer retweet
Whehe, ik heb voorspellende gaven...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:05 schreef hole1988 het volgende:
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op maandag 06-02-2012 om 22:04:27@Domien @gerardekdom Ik heb jullie schoenmaten nodig. Kunnen jullie me dat even doorgeven? Thanks reageer retweet
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:05 schreef hole1988 het volgende:
oe, domientje heeft kleine voetjes! als zn meisje nou grote voeten heeft kan hij haar pumps wel eens aantwitter:
Oh no you didn'tquote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]oe, domientje heeft kleine voetjes! als zn meisje nou grote voeten heeft kan hij haar pumps wel eens aantwitter:
Is de clip al klaar??quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef DjinN het volgende:
Giel Beelen als Chris Martin @ Coldplay - Scientist!
Ik vind zombies engquote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ben erg benieuwd naar de zeroes request clip
Volgens mij nog nietquote:
Zal hier ook vast wel gepost worden, of op Twitter. Die clips zijn altijd leukquote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Volgens mij nog nietHeb gisteravond nog gekeken maar toen was ie nog nergens te vinden
dom....quote:Op maandag 6 februari 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
Rock, ik waarschuw je...
Edit: Pfieuw, je luistert niet gelukkig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ze kunnen het altijd proberen......ze hebben nog een paar dagen om het te regelenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
Ehm... Die presentatie vanaf het ijs is toch een grapje? Zie er nu wel erg veel over langskomen
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dom....WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Goeie, ik moest even nadenken...quote:
Nou, ik zou een vervelende kerel daar best willen dumpen! Of er zelf gaan zitten en de kerel laten shoppen...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Handig. Die vent helemaal lam whehehwhehwew
Dan is natuurlijk weer de vraag: wat moet je überhaupt met een vervelende kerel?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, ik zou een vervelende kerel daar best willen dumpen! Of er zelf gaan zitten en de kerel laten shoppen...
De meeste kerels doen vervelend tijdens het shoppen, net kleine kinderenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan is natuurlijk weer de vraag: wat moet je überhaupt met een vervelende kerel?
Dan zal ik altijd wel goede kerels hebben getroffenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
De meeste kerels doen vervelend tijdens het shoppen, net kleine kinderen![]()
![]()
Vervelende kerels in het algemeen mogen wegblijven
Als ik met m'n ex naar Zwolle ging om te shoppen, dan dacht ik daar toch minstens een paar uur mee zoet te zijn... Hij liep rechtstreeks naar een winkel, greep 4 spijkerbroeken uit een rek, paste er een, rekende de hele stapel af en binnen het uur waren we weer thuis...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan zal ik altijd wel goede kerels hebben getroffen
Jij met je ex. Ga ff lekker van bil jullie 2quote:Op maandag 6 februari 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik met m'n ex naar Zwolle ging om te shoppen, dan dacht ik daar toch minstens een paar uur mee zoet te zijn... Hij liep rechtstreeks naar een winkel, greep 4 spijkerbroeken uit een rek, paste er een, rekende de hele stapel af en binnen het uur waren we weer thuis...![]()
Neen. Been there, blablablaquote:Op maandag 6 februari 2012 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij met je ex. Ga ff lekker van bil jullie 2
Dit komt me zo bekend voorquote:Op maandag 6 februari 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik met m'n ex naar Zwolle ging om te shoppen, dan dacht ik daar toch minstens een paar uur mee zoet te zijn... Hij liep rechtstreeks naar een winkel, greep 4 spijkerbroeken uit een rek, paste er een, rekende de hele stapel af en binnen het uur waren we weer thuis...![]()
Herkenbaar...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit komt me zo bekend voorMijn schoenkooprecord staat zelfs op 5 minuten
Doelgericht winkelen heet dat, schatje. Dat geneuzel met 76 tassen is faal.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar...![]()
Hij is van het principe: "Waarom veel tijd besteden aan dat geneuzel als je ook bier kan drinken??"
Ongezellig gedoe noem ik dat, poepje.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doelgericht winkelen heet dat, schatje.
Moet 't ook kunnen hè. Mijn schoenenkooprecord staat op een uur en dat is echt heel watquote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doelgericht winkelen heet dat, schatje. Dat geneuzel met 76 tassen is faal.
Inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doelgericht winkelen heet dat, schatje. Dat geneuzel met 76 tassen is faal.
NEE! Dat is briljant grappig.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
Geneuzel met 76 tassen kan trouwens juist heel doelgericht zijn: één keer in het seizoen een lijstje afwerken en weer naar huis. Ik heb dat serieus een keer gezien in een winkel ook. Moeder met dochter: je moet nog 2 truien, een spijkerbroek, een rokje...
Juist! Dat winkel in-winkel uit vind ik ook geen zak aan, ik heb een vriendin die dat doet... Gaat zigzaggend een winkelstraat door om vervolgens tot de conclusie te komen dat dat zwarte shirtje in de 2e winkel het leukste wasquote:Op maandag 6 februari 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
shoppen....mwoah nee, geen liefhebber van.maar ff wat kopen en dan op een terrasje zitten is prima
Ik vond 't eigenlijk een beetje sneuquote:
Daar kan ik me dan ook nog wel in vinden. Alleen niet met -13 buitenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
Gewoon wat slenteren, terrasje, kroegje
Ik ook... Moet er ook echt zin in hebben, anders vind ik niets, das frustrerendquote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vond 't eigenlijk een beetje sneuIk koop iets als ik daar zin in heb, niet omdat ik het komende seizoen per se twee truien nodig heb en twee spijkerbroeken..
Daarom; kroegjequote:Op maandag 6 februari 2012 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar kan ik me dan ook nog wel in vinden. Alleen niet met -13 buiten
Online doe ik niet meer aan... Ik heb daar een te afwijkende maat voor, kan altijd alles terug doenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
qua shoppen ben ik vrij makkelijk...ik koop de helft onlineen anders zie ik wel waar ik tegenaan loop. dit jaar al een stuk of 8 kledingstukken gekocht en dat is voor mij een heel dik record. hoef dit jaar ook niet meer te kopen volgens mij. t-shirts genoeg voor de zomer en truien genoeg voor de winter....
ik moest wel...had niet op -10 buiten en +25 op werk gerekend. heb nu een 3tal vesten. daaronder een t-shirt en ik ben voor beide doelen gekleedquote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vond 't eigenlijk een beetje sneuIk koop iets als ik daar zin in heb, niet omdat ik het komende seizoen per se twee truien nodig heb en twee spijkerbroeken..
zalando is ideaal: tig dingen bestellen en terugsturen wat je niet nodig hebtquote:Op maandag 6 februari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Online doe ik niet meer aan... Ik heb daar een te afwijkende maat voor, kan altijd alles terug doen
Dat vind ik dus al teveel werk... Ik loop een winkel in, pak een kledingstuk en pas het aan. Ik trek het weer uit, haal hetzelfde kledingstuk 2 maten kleiner uit het rek, pas dit aan en reken het af. Bij postorder ben ik dan 2 weken verderquote:Op maandag 6 februari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zalando is ideaal: tig dingen bestellen en terugsturen wat je niet nodig hebt
v&d idem, al is dat vooral voor mij handig. bestel ik online, haal en retourneer in de winkel
maar je kunt wel shoppen in je luie stoel en je hoeft niet in zo'n pashokje....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik dus al teveel werk... Ik loop een winkel in, pak een kledingstuk en pas het aan. Ik trek het weer uit, haal hetzelfde kledingstuk 2 maten kleiner uit het rek, pas dit aan en reken het af. Bij postorder ben ik dan 2 weken verder
Ik zit al genoeg binnen (werk/school/enz), helemaal niet erg om er eens uit te gaan. En pashokjes vind ik niet engquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar je kunt wel shoppen in je luie stoel en je hoeft niet in zo'n pashokje....
oh, ik vind ze niet eng, ik vind het zo'n gekut in een kleine ruimte....heb ik ook met zwembadkleedhokjes; ik prefereer dan het grote omkleedhok als dat er is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit al genoeg binnen (werk/school/enz), helemaal niet erg om er eens uit te gaan. En pashokjes vind ik niet eng
Kutten in kleine ruimtes vind ik niet erg, went welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
Jantje Wiet![]()
die beller was beetje raar...
[..]
oh, ik vind ze niet eng, ik vind het zo'n gekut in een kleine ruimte....heb ik ook met zwembadkleedhokjes; ik prefereer dan het grote omkleedhok als dat er is.
lekkere 3na12 btw! RatM, JvT en Eva de Roovere zonder Diggy Dex!
mijn laatste zwembadbezoek schat ik op zo'n 5 jaar geleden....en dat komt vooral omdat ik het zwembad geen steek zie bij gebrek aan bril....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Kutten in kleine ruimtes vind ik niet erg, went wel![]()
En zwemmen heb ik al jaren niet meer gedaan
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
Pashokjes hebben altijd van dat slechte licht. Daar krijg je toch ook spontaan krasneigingen van
Ik vind er geen zak aan om halfnaakt rond te lopen in het openbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn laatste zwembadbezoek schat ik op zo'n 5 jaar geleden....en dat komt vooral omdat ik het zwembad geen steek zie bij gebrek aan bril....
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan om halfnaakt rond te lopen in het openbaar
Nee, dan nog nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoals Timur en Ramon zouden zeggen: Opgelost!
twitter:
quote:
ik zag het....23000 followers! vorige week als door Roos met 10.000 followers geretweet...ik word beroemdquote:
op t strand mag je toplessquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
Zwemmen vind ik heerlijk, maar ik heb altijd moeite om een passende bikinitop te vinden voor een redelijke prijs
geintjequote:
Ik doe die moeite al helemaal niet eens... Ik was voor m'n laatste bh al ¤80 kwijtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
Zwemmen vind ik heerlijk, maar ik heb altijd moeite om een passende bikinitop te vinden voor een redelijke prijs
eensch, tis nu een beetje de vlaamsche Roosbeef of die andere....ehm...kan ff niet op de naam komen. net zulke aparte teksten, maar door dit accent wordt het wat sexier en aanhoorbaarder.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
Ik mis toch wel Diggy Dex bij dit nummer.
Eefje bedoel je? Makkelijk ezelsbruggetje: "RoosbEefje", heb je ze in een keerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch, tis nu een beetje de vlaamsche Roosbeef of die andere....ehm...kan ff niet op de naam komen. net zulke aparte teksten, maar door dit accent wordt het wat sexier en aanhoorbaarder.
Ik dacht eigenlijk dat ie op Lucky Fonz de zoveelste doelde, maar da's natuurlijk geen vrouw (alhoewel ik me kan voorstellen dat je dat wel denktquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Eefje bedoel je? Makkelijk ezelsbruggetje: "RoosbEefje", heb je ze in een keer
yeah! die hele plaat heerscht! zelden zo'n puinbak aan herrie gehoordquote:
dankjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Eefje bedoel je? Makkelijk ezelsbruggetje: "RoosbEefje", heb je ze in een keer
oh ja, die kan ook bij dat clubje. ultieme horror: Lucky Roosbeefje feat Lange Frans...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ie op Lucky Fonz de zoveelste doelde, maar da's natuurlijk geen vrouw (alhoewel ik me kan voorstellen dat je dat wel denkt)
Wat heeft Lange Frans er mee te makenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja, die kan ook bij dat clubje. ultieme horror: Lucky Roosbeefje feat Lange Frans...
die kan niet rappen.....die doet raps terwijl die andere 3 de refreintjes aan elkaar reutelen. vet!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heeft Lange Frans er mee te maken
correct.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
Jaa, deze plaat draaide ze toch ook vorige week? Ik vind em op een vage manier fijn!
Roos kort je tweet inquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kan niet rappen.....die doet raps terwijl die andere 3 de refreintjes aan elkaar reutelen. vet!
[..]
correct.
twitter:roos3fm twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 00:19:39RT @3rdrocknl: hoppa, weer #dieantwoord bij #3voor12 op #3fm. @roos3fm is goed bezig. pushen die plaat. kneitertje. reageer retweet
als ik 100.000 followers heb verloot ik een cadeau....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
3rdrock wordt nog een heuse twitter-beroemdheid
Zonder die 'RT' past ie wel, aangezien ik em ook geretweet heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
ik kan wel bij 3voor12 gaan werken zolangzamerhand....wel jammer dat ze em inkort, maar anders past het niet. vind dat die antwoord ook overdag gedraaid mag wordne. lekker tijdens @work
blijkbaar wil roos de credits inpikkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zonder die 'RT' past ie wel, aangezien ik em ook geretweet heb.
Prima joh.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
@cindiey: ik heb ff je videoclip gejat en ook op mijn facebook gezet. credits naar jou verwijderd want ik weet niet of je op al mijn stalkers zit te wachten
Trustenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
radio uit, beetje hoofdpijn...ik ga maar eens naar bed. genieten van mijn laatste nacht als twintiger
welteursten
Trustenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
radio uit, beetje hoofdpijn...ik ga maar eens naar bed. genieten van mijn laatste nacht als twintiger
welteursten
Ik eis appeltaart. En ik ben voorlopig nog 29quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
welteursten
Ja, ik ga je niet stalken, volgens mij gedraag ik me voorbeeldigquote:
Ben jij al 29 dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik eis appeltaart. En ik ben voorlopig nog 29Slaap lekker
Ik duik ook onder de wol
Latra
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik duik ook onder de wol
Latra
Ja het is echt waar. Ik moet me eigenlijk heul erg volwassen gedragen.quote:
Och, hij had 't ook best mogen delen met de credits naar mij, ik ben niet zo bang voor stalkersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik ga je niet stalken, volgens mij gedraag ik me voorbeeldig
een appeltaart om je piemel in te steken zeker?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik duik ook onder de wol
Latra
Sinds ik m'n Facebook op onzichtbaar heb gezet heb ik nergens meer last van... Daarvoor wel, triest volkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, hij had 't ook best mogen delen met de credits naar mij, ik ben niet zo bang voor stalkers
w0t. American Pie grapjes zijn zo 1999quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een appeltaart om je piemel in te steken zeker?
ja, ik ben al weg! trusten
Oh, irritant zeg! Ik heb alles afgeschermd vanwege leerlingen enzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Sinds ik m'n Facebook op onzichtbaar heb gezet heb ik nergens meer last van... Daarvoor wel, triest volk![]()
Ik moest dat ook van mijn werkgever (werd iig aangeraden). Ik had het eerder nooit, omdat ik het gebruikte voor die onnozele games en het pas later leuk ben gaan vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, irritant zeg! Ik heb alles afgeschermd vanwege leerlingen enzoNiet dat dat nu nog aan de orde is, maar omdat elke keer weer te veranderen, neh.
Oh nee hoor, ik neem je zoals je bentquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:38 schreef wolfrolf het volgende:
Maar dropjes. Nu jullie mij voortaan extreem kindereachtig gaan vinden, zwaar ik maar af
DOeidoei x
Mijn kaken hingen ook zo'n beetje op de grondquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik neem je zoals je bent![]()
Ik ben wel licht in shock, dat wel
Ja, ik ook wel!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn kaken hingen ook zo'n beetje op de grondIk wil eigenlijk wel bewijs zien
quote:
Jaa, die! En ik zal 't er morgen wel weer af fietsen en schaatsenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]Blauwe zak? Heb ik hier ook liggen!
![]()
blijft dicht, ik ben streng vandaag
Ik mag de hele dag naar school, dat gaat er bij mij niet meer af danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jaa, die! En ik zal 't er morgen wel weer af fietsen en schaatsen
Da's inderdaad erg langquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag de hele dag naar school, dat gaat er bij mij niet meer af dan![]()
Ook van 10 tot 20u zoals ik het nu kan zien op het rooster, lange baggerdag
Ik heb de pech dat er morgen supervisie aan vooraf gaat en een introductie van het nieuwe semester. Normale tijden zijn van 12:45 tot 20:15 uur, goed te doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's inderdaad erg langMijn langste dag is hoogstuit 3 colleges geweest, zo tussen de 6 en 7 uur dus. Maar goed, ik doe natuurlijk ook een fulltime-studie, dat zal ook wel verschil maken.
Ohja, je normale tijden zijn goed te doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb de pech dat er morgen supervisie aan vooraf gaat en een introductie van het nieuwe semester. Normale tijden zijn van 12:45 tot 20:15 uur, goed te doen
Geen idee. Wel een emmer ofzo er onder nu zeker? Probeer K&W?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
En ik zit enorm te balen... Er begon vanavond een verwarmingsbuis te lekken op zolder, toen ik hem open draaide. Ik heb hem meteen weer dichtgedraaid, maar hij blijft langzaam druppelen bij een koppeling. Volgens mij heeft hij vaker gelekt, lijkt aardig doorgeroest, ook de koppeling eronder. Ik kom nooit op zolder...
Zeker niemand meer wakker die weet wat ik hiermee aan moet? Ik kan pas woensdag de woningbouw laten komen
Past niet, die buis gaat loodrecht naar beneden de vloer in, naar de 1e verdieping. Ik zou er een theedoek oid om kunnen doen, bedenk ik me net!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen idee. Wel een emmer ofzo er onder nu zeker? Probeer K&W?
Hmm, een theedoek/handdoek oid is wel handig ja, verder heb ik ook geen idee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Past niet, die buis gaat loodrecht naar beneden de vloer in, naar de 1e verdieping. Ik zou er een theedoek oid om kunnen doen, bedenk ik me net!
Het is niet dat het eruit stroomt, maar er ligt toch een natte plek onder
Heb een topic geopend en ik ga vannacht de druk in de cv maar in de gaten houden. Zit er ook niet op te wachten dat alles uitvalt en de boel bevriestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm, een theedoek/handdoek oid is wel handig ja, verder heb ik ook geen idee.
Dank je, hoef ik daar niet wakker van te liggenquote:
Ik herkende em ook direct, maar moest even zoeken naar titel en artiestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je, hoef ik daar niet wakker van te liggen
Die moest ik eerst checken op Youtube. Niet mijn dingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
Ik kan morgen overdag ook beter niet zeggen dat ik dit een geweldig nummer vind, hè?![]()
(lostprophets met last train home)
Doet me herinneren aan een goede tijdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die moest ik eerst checken op Youtube. Niet mijn ding
Anyways, slapenSucces met je cv nog!
kan prima hoor! lostprophets zijn best okquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
Ik kan morgen overdag ook beter niet zeggen dat ik dit een geweldig nummer vind, hè?![]()
(lostprophets met last train home)
Theedoek werkt prima weet ik uit ervaring... Wel goed in de gaten houden, want de mijne was elke 4 uur doorweektquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Past niet, die buis gaat loodrecht naar beneden de vloer in, naar de 1e verdieping. Ik zou er een theedoek oid om kunnen doen, bedenk ik me net!
Het is niet dat het eruit stroomt, maar er ligt toch een natte plek onder
vul je wel eerst de slang voordat je hem op de vulkraan van de ketel zet? anders blaas je er eerst zoveel lucht inquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:20 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen![]()
Verwarming is het blijven doen vannacht, ik ga hem zo maar even bijvullen (kijken hoe dat moet, heb een nieuwe ketel + tapkraan)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vul je wel eerst de slang voordat je hem op de vulkraan van de ketel zet? anders blaas je er eerst zoveel lucht in
tevens moguh
Kijk, dat zijn de betere tipsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vul je wel eerst de slang voordat je hem op de vulkraan van de ketel zet? anders blaas je er eerst zoveel lucht in
tevens moguh
Hier ook, ik heb er verder geen klap verstand van...quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:05 schreef minthy het volgende:
Ik ben weer bijgetrokken na de koffie, op naar school!
Tot vanavond
Dat mag je zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:26 schreef _Flea_ het volgende:
Mag ik zeggen dat ik @Work een verschrikkelijk programma vind?
Dikke likequote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:26 schreef _Flea_ het volgende:
Mag ik zeggen dat ik @Work een verschrikkelijk programma vind?
Onder het mom van: Stating the obviousquote:
bedenk me net dat ik dat niet live kan kijken aangezien ik dan in de schouwburg zit...nuja, niet heel erg...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:31 schreef wolfrolf het volgende:
En weer thuis.
www.ishetaldonderdag.nl ? Shit. Nog niet WIDM op TV
eensch! juist geen zeroesrequestjes nu! die komende volgende week wel verdorie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:41 schreef CindieY het volgende:
Ja, vrijdag begint die Zeroes Request, niet nu al. Tyf nou op met die verplichte Zeroes-aanvragen.
Tja. Al die Zeroes/Nineties/Eighties/weetikveelwelketijd-Reqeuestweken mogen van mijn part wel de ijskast in.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:41 schreef CindieY het volgende:
Ja, vrijdag begint die Zeroes Request, niet nu al. Tyf nou op met die verplichte Zeroes-aanvragen.
Ik vind het ook leuk, lekker herinneringen ophalen ook, maar het ergert me behoorlijk dat je nu al verplicht wordt om aanvragen te doen uit de Zeroes. Maar goed, ook maar een mening natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:48 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel even lekker, een week andere muziek
Koelkastquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja. Al die Zeroes/Nineties/Eighties/weetikveelwelketijd-Reqeuestweken mogen van mijn part wel de ijskast in.
+1quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:48 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel even lekker, een week andere muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |