Die moest ik eerst checken op Youtube. Niet mijn dingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
Ik kan morgen overdag ook beter niet zeggen dat ik dit een geweldig nummer vind, hè?![]()
(lostprophets met last train home)
Doet me herinneren aan een goede tijdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die moest ik eerst checken op Youtube. Niet mijn ding
Anyways, slapenSucces met je cv nog!
kan prima hoor! lostprophets zijn best okquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
Ik kan morgen overdag ook beter niet zeggen dat ik dit een geweldig nummer vind, hè?![]()
(lostprophets met last train home)
Theedoek werkt prima weet ik uit ervaring... Wel goed in de gaten houden, want de mijne was elke 4 uur doorweektquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Past niet, die buis gaat loodrecht naar beneden de vloer in, naar de 1e verdieping. Ik zou er een theedoek oid om kunnen doen, bedenk ik me net!
Het is niet dat het eruit stroomt, maar er ligt toch een natte plek onder
vul je wel eerst de slang voordat je hem op de vulkraan van de ketel zet? anders blaas je er eerst zoveel lucht inquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:20 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen![]()
Verwarming is het blijven doen vannacht, ik ga hem zo maar even bijvullen (kijken hoe dat moet, heb een nieuwe ketel + tapkraan)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vul je wel eerst de slang voordat je hem op de vulkraan van de ketel zet? anders blaas je er eerst zoveel lucht in
tevens moguh
Kijk, dat zijn de betere tipsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vul je wel eerst de slang voordat je hem op de vulkraan van de ketel zet? anders blaas je er eerst zoveel lucht in
tevens moguh
Hier ook, ik heb er verder geen klap verstand van...quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:05 schreef minthy het volgende:
Ik ben weer bijgetrokken na de koffie, op naar school!
Tot vanavond
Dat mag je zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:26 schreef _Flea_ het volgende:
Mag ik zeggen dat ik @Work een verschrikkelijk programma vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |