Trustenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
radio uit, beetje hoofdpijn...ik ga maar eens naar bed. genieten van mijn laatste nacht als twintiger
welteursten
Trustenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
radio uit, beetje hoofdpijn...ik ga maar eens naar bed. genieten van mijn laatste nacht als twintiger
welteursten
Ik eis appeltaart. En ik ben voorlopig nog 29quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
welteursten
Ja, ik ga je niet stalken, volgens mij gedraag ik me voorbeeldigquote:
Ben jij al 29 dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik eis appeltaart. En ik ben voorlopig nog 29Slaap lekker
Ik duik ook onder de wol
Latra
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik duik ook onder de wol
Latra
Ja het is echt waar. Ik moet me eigenlijk heul erg volwassen gedragen.quote:
Och, hij had 't ook best mogen delen met de credits naar mij, ik ben niet zo bang voor stalkersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik ga je niet stalken, volgens mij gedraag ik me voorbeeldig
een appeltaart om je piemel in te steken zeker?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik duik ook onder de wol
Latra
Sinds ik m'n Facebook op onzichtbaar heb gezet heb ik nergens meer last van... Daarvoor wel, triest volkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, hij had 't ook best mogen delen met de credits naar mij, ik ben niet zo bang voor stalkers
w0t. American Pie grapjes zijn zo 1999quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een appeltaart om je piemel in te steken zeker?
ja, ik ben al weg! trusten
Oh, irritant zeg! Ik heb alles afgeschermd vanwege leerlingen enzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Sinds ik m'n Facebook op onzichtbaar heb gezet heb ik nergens meer last van... Daarvoor wel, triest volk![]()
Ik moest dat ook van mijn werkgever (werd iig aangeraden). Ik had het eerder nooit, omdat ik het gebruikte voor die onnozele games en het pas later leuk ben gaan vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, irritant zeg! Ik heb alles afgeschermd vanwege leerlingen enzoNiet dat dat nu nog aan de orde is, maar omdat elke keer weer te veranderen, neh.
Oh nee hoor, ik neem je zoals je bentquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:38 schreef wolfrolf het volgende:
Maar dropjes. Nu jullie mij voortaan extreem kindereachtig gaan vinden, zwaar ik maar af
DOeidoei x
Mijn kaken hingen ook zo'n beetje op de grondquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik neem je zoals je bent![]()
Ik ben wel licht in shock, dat wel
Ja, ik ook wel!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn kaken hingen ook zo'n beetje op de grondIk wil eigenlijk wel bewijs zien
quote:
Jaa, die! En ik zal 't er morgen wel weer af fietsen en schaatsenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]Blauwe zak? Heb ik hier ook liggen!
![]()
blijft dicht, ik ben streng vandaag
Ik mag de hele dag naar school, dat gaat er bij mij niet meer af danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jaa, die! En ik zal 't er morgen wel weer af fietsen en schaatsen
Da's inderdaad erg langquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag de hele dag naar school, dat gaat er bij mij niet meer af dan![]()
Ook van 10 tot 20u zoals ik het nu kan zien op het rooster, lange baggerdag
Ik heb de pech dat er morgen supervisie aan vooraf gaat en een introductie van het nieuwe semester. Normale tijden zijn van 12:45 tot 20:15 uur, goed te doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's inderdaad erg langMijn langste dag is hoogstuit 3 colleges geweest, zo tussen de 6 en 7 uur dus. Maar goed, ik doe natuurlijk ook een fulltime-studie, dat zal ook wel verschil maken.
Ohja, je normale tijden zijn goed te doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb de pech dat er morgen supervisie aan vooraf gaat en een introductie van het nieuwe semester. Normale tijden zijn van 12:45 tot 20:15 uur, goed te doen
Geen idee. Wel een emmer ofzo er onder nu zeker? Probeer K&W?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
En ik zit enorm te balen... Er begon vanavond een verwarmingsbuis te lekken op zolder, toen ik hem open draaide. Ik heb hem meteen weer dichtgedraaid, maar hij blijft langzaam druppelen bij een koppeling. Volgens mij heeft hij vaker gelekt, lijkt aardig doorgeroest, ook de koppeling eronder. Ik kom nooit op zolder...
Zeker niemand meer wakker die weet wat ik hiermee aan moet? Ik kan pas woensdag de woningbouw laten komen
Past niet, die buis gaat loodrecht naar beneden de vloer in, naar de 1e verdieping. Ik zou er een theedoek oid om kunnen doen, bedenk ik me net!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen idee. Wel een emmer ofzo er onder nu zeker? Probeer K&W?
Hmm, een theedoek/handdoek oid is wel handig ja, verder heb ik ook geen idee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Past niet, die buis gaat loodrecht naar beneden de vloer in, naar de 1e verdieping. Ik zou er een theedoek oid om kunnen doen, bedenk ik me net!
Het is niet dat het eruit stroomt, maar er ligt toch een natte plek onder
Heb een topic geopend en ik ga vannacht de druk in de cv maar in de gaten houden. Zit er ook niet op te wachten dat alles uitvalt en de boel bevriestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm, een theedoek/handdoek oid is wel handig ja, verder heb ik ook geen idee.
Dank je, hoef ik daar niet wakker van te liggenquote:
Ik herkende em ook direct, maar moest even zoeken naar titel en artiestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je, hoef ik daar niet wakker van te liggen
Die moest ik eerst checken op Youtube. Niet mijn dingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
Ik kan morgen overdag ook beter niet zeggen dat ik dit een geweldig nummer vind, hè?![]()
(lostprophets met last train home)
Doet me herinneren aan een goede tijdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 02:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die moest ik eerst checken op Youtube. Niet mijn ding
Anyways, slapenSucces met je cv nog!
kan prima hoor! lostprophets zijn best okquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
Ik kan morgen overdag ook beter niet zeggen dat ik dit een geweldig nummer vind, hè?![]()
(lostprophets met last train home)
Theedoek werkt prima weet ik uit ervaring... Wel goed in de gaten houden, want de mijne was elke 4 uur doorweektquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Past niet, die buis gaat loodrecht naar beneden de vloer in, naar de 1e verdieping. Ik zou er een theedoek oid om kunnen doen, bedenk ik me net!
Het is niet dat het eruit stroomt, maar er ligt toch een natte plek onder
vul je wel eerst de slang voordat je hem op de vulkraan van de ketel zet? anders blaas je er eerst zoveel lucht inquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:20 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen![]()
Verwarming is het blijven doen vannacht, ik ga hem zo maar even bijvullen (kijken hoe dat moet, heb een nieuwe ketel + tapkraan)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vul je wel eerst de slang voordat je hem op de vulkraan van de ketel zet? anders blaas je er eerst zoveel lucht in
tevens moguh
Kijk, dat zijn de betere tipsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vul je wel eerst de slang voordat je hem op de vulkraan van de ketel zet? anders blaas je er eerst zoveel lucht in
tevens moguh
Hier ook, ik heb er verder geen klap verstand van...quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:05 schreef minthy het volgende:
Ik ben weer bijgetrokken na de koffie, op naar school!
Tot vanavond
Dat mag je zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:26 schreef _Flea_ het volgende:
Mag ik zeggen dat ik @Work een verschrikkelijk programma vind?
Dikke likequote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:26 schreef _Flea_ het volgende:
Mag ik zeggen dat ik @Work een verschrikkelijk programma vind?
Onder het mom van: Stating the obviousquote:
bedenk me net dat ik dat niet live kan kijken aangezien ik dan in de schouwburg zit...nuja, niet heel erg...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:31 schreef wolfrolf het volgende:
En weer thuis.
www.ishetaldonderdag.nl ? Shit. Nog niet WIDM op TV
eensch! juist geen zeroesrequestjes nu! die komende volgende week wel verdorie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:41 schreef CindieY het volgende:
Ja, vrijdag begint die Zeroes Request, niet nu al. Tyf nou op met die verplichte Zeroes-aanvragen.
Tja. Al die Zeroes/Nineties/Eighties/weetikveelwelketijd-Reqeuestweken mogen van mijn part wel de ijskast in.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:41 schreef CindieY het volgende:
Ja, vrijdag begint die Zeroes Request, niet nu al. Tyf nou op met die verplichte Zeroes-aanvragen.
Ik vind het ook leuk, lekker herinneringen ophalen ook, maar het ergert me behoorlijk dat je nu al verplicht wordt om aanvragen te doen uit de Zeroes. Maar goed, ook maar een mening natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:48 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel even lekker, een week andere muziek
Koelkastquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja. Al die Zeroes/Nineties/Eighties/weetikveelwelketijd-Reqeuestweken mogen van mijn part wel de ijskast in.
+1quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:48 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel even lekker, een week andere muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |