Trustenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
radio uit, beetje hoofdpijn...ik ga maar eens naar bed. genieten van mijn laatste nacht als twintiger
welteursten
Trustenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
radio uit, beetje hoofdpijn...ik ga maar eens naar bed. genieten van mijn laatste nacht als twintiger
welteursten
Ik eis appeltaart. En ik ben voorlopig nog 29quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
welteursten
Ja, ik ga je niet stalken, volgens mij gedraag ik me voorbeeldigquote:
Ben jij al 29 dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik eis appeltaart. En ik ben voorlopig nog 29Slaap lekker
Ik duik ook onder de wol
Latra
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik duik ook onder de wol
Latra
Ja het is echt waar. Ik moet me eigenlijk heul erg volwassen gedragen.quote:
Och, hij had 't ook best mogen delen met de credits naar mij, ik ben niet zo bang voor stalkersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik ga je niet stalken, volgens mij gedraag ik me voorbeeldig
een appeltaart om je piemel in te steken zeker?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik duik ook onder de wol
Latra
Sinds ik m'n Facebook op onzichtbaar heb gezet heb ik nergens meer last van... Daarvoor wel, triest volkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, hij had 't ook best mogen delen met de credits naar mij, ik ben niet zo bang voor stalkers
w0t. American Pie grapjes zijn zo 1999quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een appeltaart om je piemel in te steken zeker?
ja, ik ben al weg! trusten
Oh, irritant zeg! Ik heb alles afgeschermd vanwege leerlingen enzoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Sinds ik m'n Facebook op onzichtbaar heb gezet heb ik nergens meer last van... Daarvoor wel, triest volk![]()
Ik moest dat ook van mijn werkgever (werd iig aangeraden). Ik had het eerder nooit, omdat ik het gebruikte voor die onnozele games en het pas later leuk ben gaan vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, irritant zeg! Ik heb alles afgeschermd vanwege leerlingen enzoNiet dat dat nu nog aan de orde is, maar omdat elke keer weer te veranderen, neh.
Oh nee hoor, ik neem je zoals je bentquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:38 schreef wolfrolf het volgende:
Maar dropjes. Nu jullie mij voortaan extreem kindereachtig gaan vinden, zwaar ik maar af
DOeidoei x
Mijn kaken hingen ook zo'n beetje op de grondquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik neem je zoals je bent![]()
Ik ben wel licht in shock, dat wel
Ja, ik ook wel!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn kaken hingen ook zo'n beetje op de grondIk wil eigenlijk wel bewijs zien
quote:
Jaa, die! En ik zal 't er morgen wel weer af fietsen en schaatsenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]Blauwe zak? Heb ik hier ook liggen!
![]()
blijft dicht, ik ben streng vandaag
Ik mag de hele dag naar school, dat gaat er bij mij niet meer af danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jaa, die! En ik zal 't er morgen wel weer af fietsen en schaatsen
Da's inderdaad erg langquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag de hele dag naar school, dat gaat er bij mij niet meer af dan![]()
Ook van 10 tot 20u zoals ik het nu kan zien op het rooster, lange baggerdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |