ik zag het....23000 followers! vorige week als door Roos met 10.000 followers geretweet...ik word beroemdquote:
op t strand mag je toplessquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
Zwemmen vind ik heerlijk, maar ik heb altijd moeite om een passende bikinitop te vinden voor een redelijke prijs
geintjequote:
Ik doe die moeite al helemaal niet eens... Ik was voor m'n laatste bh al ¤80 kwijtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
Zwemmen vind ik heerlijk, maar ik heb altijd moeite om een passende bikinitop te vinden voor een redelijke prijs
eensch, tis nu een beetje de vlaamsche Roosbeef of die andere....ehm...kan ff niet op de naam komen. net zulke aparte teksten, maar door dit accent wordt het wat sexier en aanhoorbaarder.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
Ik mis toch wel Diggy Dex bij dit nummer.
Eefje bedoel je? Makkelijk ezelsbruggetje: "RoosbEefje", heb je ze in een keerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch, tis nu een beetje de vlaamsche Roosbeef of die andere....ehm...kan ff niet op de naam komen. net zulke aparte teksten, maar door dit accent wordt het wat sexier en aanhoorbaarder.
Ik dacht eigenlijk dat ie op Lucky Fonz de zoveelste doelde, maar da's natuurlijk geen vrouw (alhoewel ik me kan voorstellen dat je dat wel denktquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Eefje bedoel je? Makkelijk ezelsbruggetje: "RoosbEefje", heb je ze in een keer
yeah! die hele plaat heerscht! zelden zo'n puinbak aan herrie gehoordquote:
dankjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Eefje bedoel je? Makkelijk ezelsbruggetje: "RoosbEefje", heb je ze in een keer
oh ja, die kan ook bij dat clubje. ultieme horror: Lucky Roosbeefje feat Lange Frans...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat ie op Lucky Fonz de zoveelste doelde, maar da's natuurlijk geen vrouw (alhoewel ik me kan voorstellen dat je dat wel denkt)
Wat heeft Lange Frans er mee te makenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja, die kan ook bij dat clubje. ultieme horror: Lucky Roosbeefje feat Lange Frans...
die kan niet rappen.....die doet raps terwijl die andere 3 de refreintjes aan elkaar reutelen. vet!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heeft Lange Frans er mee te maken
correct.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
Jaa, deze plaat draaide ze toch ook vorige week? Ik vind em op een vage manier fijn!
Roos kort je tweet inquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die kan niet rappen.....die doet raps terwijl die andere 3 de refreintjes aan elkaar reutelen. vet!
[..]
correct.
twitter:roos3fm twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 00:19:39RT @3rdrocknl: hoppa, weer #dieantwoord bij #3voor12 op #3fm. @roos3fm is goed bezig. pushen die plaat. kneitertje. reageer retweet
als ik 100.000 followers heb verloot ik een cadeau....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
3rdrock wordt nog een heuse twitter-beroemdheid
Zonder die 'RT' past ie wel, aangezien ik em ook geretweet heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
ik kan wel bij 3voor12 gaan werken zolangzamerhand....wel jammer dat ze em inkort, maar anders past het niet. vind dat die antwoord ook overdag gedraaid mag wordne. lekker tijdens @work
blijkbaar wil roos de credits inpikkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zonder die 'RT' past ie wel, aangezien ik em ook geretweet heb.
Prima joh.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
@cindiey: ik heb ff je videoclip gejat en ook op mijn facebook gezet. credits naar jou verwijderd want ik weet niet of je op al mijn stalkers zit te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |