Dikke likequote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:26 schreef _Flea_ het volgende:
Mag ik zeggen dat ik @Work een verschrikkelijk programma vind?
Onder het mom van: Stating the obviousquote:
bedenk me net dat ik dat niet live kan kijken aangezien ik dan in de schouwburg zit...nuja, niet heel erg...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:31 schreef wolfrolf het volgende:
En weer thuis.
www.ishetaldonderdag.nl ? Shit. Nog niet WIDM op TV
eensch! juist geen zeroesrequestjes nu! die komende volgende week wel verdorie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:41 schreef CindieY het volgende:
Ja, vrijdag begint die Zeroes Request, niet nu al. Tyf nou op met die verplichte Zeroes-aanvragen.
Tja. Al die Zeroes/Nineties/Eighties/weetikveelwelketijd-Reqeuestweken mogen van mijn part wel de ijskast in.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:41 schreef CindieY het volgende:
Ja, vrijdag begint die Zeroes Request, niet nu al. Tyf nou op met die verplichte Zeroes-aanvragen.
Ik vind het ook leuk, lekker herinneringen ophalen ook, maar het ergert me behoorlijk dat je nu al verplicht wordt om aanvragen te doen uit de Zeroes. Maar goed, ook maar een mening natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:48 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel even lekker, een week andere muziek
Koelkastquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja. Al die Zeroes/Nineties/Eighties/weetikveelwelketijd-Reqeuestweken mogen van mijn part wel de ijskast in.
+1quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:48 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel even lekker, een week andere muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |