Goeie, ik moest even nadenken...quote:
Nou, ik zou een vervelende kerel daar best willen dumpen! Of er zelf gaan zitten en de kerel laten shoppen...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Handig. Die vent helemaal lam whehehwhehwew
Dan is natuurlijk weer de vraag: wat moet je überhaupt met een vervelende kerel?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, ik zou een vervelende kerel daar best willen dumpen! Of er zelf gaan zitten en de kerel laten shoppen...
De meeste kerels doen vervelend tijdens het shoppen, net kleine kinderenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan is natuurlijk weer de vraag: wat moet je überhaupt met een vervelende kerel?
Dan zal ik altijd wel goede kerels hebben getroffenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
De meeste kerels doen vervelend tijdens het shoppen, net kleine kinderen![]()
![]()
Vervelende kerels in het algemeen mogen wegblijven
Als ik met m'n ex naar Zwolle ging om te shoppen, dan dacht ik daar toch minstens een paar uur mee zoet te zijn... Hij liep rechtstreeks naar een winkel, greep 4 spijkerbroeken uit een rek, paste er een, rekende de hele stapel af en binnen het uur waren we weer thuis...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan zal ik altijd wel goede kerels hebben getroffen
Jij met je ex. Ga ff lekker van bil jullie 2quote:Op maandag 6 februari 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik met m'n ex naar Zwolle ging om te shoppen, dan dacht ik daar toch minstens een paar uur mee zoet te zijn... Hij liep rechtstreeks naar een winkel, greep 4 spijkerbroeken uit een rek, paste er een, rekende de hele stapel af en binnen het uur waren we weer thuis...![]()
Neen. Been there, blablablaquote:Op maandag 6 februari 2012 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij met je ex. Ga ff lekker van bil jullie 2
Dit komt me zo bekend voorquote:Op maandag 6 februari 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik met m'n ex naar Zwolle ging om te shoppen, dan dacht ik daar toch minstens een paar uur mee zoet te zijn... Hij liep rechtstreeks naar een winkel, greep 4 spijkerbroeken uit een rek, paste er een, rekende de hele stapel af en binnen het uur waren we weer thuis...![]()
Herkenbaar...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit komt me zo bekend voorMijn schoenkooprecord staat zelfs op 5 minuten
Doelgericht winkelen heet dat, schatje. Dat geneuzel met 76 tassen is faal.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar...![]()
Hij is van het principe: "Waarom veel tijd besteden aan dat geneuzel als je ook bier kan drinken??"
Ongezellig gedoe noem ik dat, poepje.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doelgericht winkelen heet dat, schatje.
Moet 't ook kunnen hè. Mijn schoenenkooprecord staat op een uur en dat is echt heel watquote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doelgericht winkelen heet dat, schatje. Dat geneuzel met 76 tassen is faal.
Inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doelgericht winkelen heet dat, schatje. Dat geneuzel met 76 tassen is faal.
NEE! Dat is briljant grappig.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
Geneuzel met 76 tassen kan trouwens juist heel doelgericht zijn: één keer in het seizoen een lijstje afwerken en weer naar huis. Ik heb dat serieus een keer gezien in een winkel ook. Moeder met dochter: je moet nog 2 truien, een spijkerbroek, een rokje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |