Deed het hier nietquote:Op maandag 6 februari 2012 12:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is wel een Duitse middag zo, eerst al het luchtalarm...
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is wel een Duitse middag zo, eerst al het luchtalarm...
Ik wist dat je ging reagerenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
Nieuw nummer Coldplay, wat een gejengel, zal wel weer een hit worden
Is geen nieuw nummer.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
Oh, is dit nieuw? Het is net alsof ik het al jaren ken. Ow wacht, het is Coldplay natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
Komt van hun debuutalbum. Niet bepaald nieuw.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja, dat dus danquote:Op maandag 6 februari 2012 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, is dit nieuw? Het is net alsof ik het al jaren ken. Ow wacht, het is Coldplay natuurlijk.
Timmetje Knol. Dat nummer wordt ook verschrikkelijk veel gedraaid.quote:
Gerard is van mij om die reden de enige die het mag draaienquote:Op maandag 6 februari 2012 13:26 schreef minthy het volgende:
Wie is dit??
Edit; dank Gerard, Tim Knol dus![]()
Nog niet eerder gehoordquote:Op maandag 6 februari 2012 13:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Timmetje Knol. Dat nummer wordt ook verschrikkelijk veel gedraaid.
Verrassend. Not.twitter:coen3fm twitterde op maandag 06-02-2012 om 13:26:33YEAH! De nieuwe #supercrazyturbotophit is Boy & Bear geworden. Deze week elke dag in de show! http://t.co/brEfiMyj #3FM #CSSHOW reageer retweet
Geen idee, op festivals kom ik nietquote:Op maandag 6 februari 2012 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gerard is van mij om die reden de enige die het mag draaien
Zijn live optreden op parkpop was saaaaaaaaaaaaaaaai
Ook niet eerder gehoord, ik loop achterquote:Op maandag 6 februari 2012 13:30 schreef Pino112 het volgende:
Verrassend. Not.twitter:coen3fm twitterde op maandag 06-02-2012 om 13:26:33YEAH! De nieuwe #supercrazyturbotophit is Boy & Bear geworden. Deze week elke dag in de show! http://t.co/brEfiMyj #3FM #CSSHOW reageer retweet
Ik ook hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook niet eerder gehoord, ik loop achter
Jij bent een week weggeweest, ik heb geen excuusquote:
Doe je goedquote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef minthy het volgende:
Je kan zeuren over exen wat je wil, maar over die van mij geen kwaad woord![]()
Is dankzij mij al bijna een week zijn auto kwijt
Bij ons is er niets verkeerds voorgevallen, de koek was op na een jaar of 11. Nog steeds een van m'n beste matenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe je goed
Ik zeik niet over exen, aangezien ik er maar 1 heb
En over haar zeik ik ook niet, behalve dat ze met een ander er vandoor ging
Waarschijnlijk omdat zij wel wat over mij te zeiken had
Ik heb geen exenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef minthy het volgende:
Je kan zeuren over exen wat je wil, maar over die van mij geen kwaad woord![]()
Is dankzij mij al bijna een week zijn auto kwijt
Soms gaat het mis, jammer maar helaasquote:Op maandag 6 februari 2012 15:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen exen, dus valt er ook niet over te zeuren
.
Kapsones!!!!quote:
en dat!quote:
Ik moet nog van alles doen en ik heb vanavond bezoekquote:
Dan kom je er niet onderuit te gaan batsen met je bezoek, helpt tegen hoofdpijn heb ik hier geleerdquote:Op maandag 6 februari 2012 17:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet nog van alles doen en ik heb vanavond bezoekEn ik voel een hoofdpijntje opkomen
Hmm, volgens mij heb ik dat eens beweerd... Ik met m'n grote mondquote:Op maandag 6 februari 2012 17:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan kom je er niet onderuit te gaan batsen met je bezoek, helpt tegen hoofdpijn heb ik hier geleerd
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik dat eens beweerd... Ik met m'n grote mond
laat je je bezoek helpen!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet nog van alles doen en ik heb vanavond bezoekEn ik voel een hoofdpijntje opkomen
Da's ook sneu dat m'n bezoek mijn troep zou moeten opruimenquote:
Kussentjes, kleedjes, gordijnenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's ook sneu dat m'n bezoek mijn troep zou moeten opruimenNouja, ik heb maar even gesmokkeld, dingen wegmoffelen enzo
hihi, mijn ouders komen aankomend weekend voor het eerst in een jaar op bezoek....het merendeel van mijn opruimen bestaat uit het vakkundig wegmoffelen van zooi in kastjes, lades en verhuisdozen.....ik woon hier nu ruim een jaar en zeker 10dozen hebi k nog niet eens uitgepaktquote:Op maandag 6 februari 2012 18:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's ook sneu dat m'n bezoek mijn troep zou moeten opruimenNouja, ik heb maar even gesmokkeld, dingen wegmoffelen enzo
Ekdom begint zijn ziel een beetje aan de duivel te verkopen!twitter:gerardekdom twitterde op maandag 06-02-2012 om 18:23:45Net terug van 'Ik hou van Holland' opnames! Hysterisch gelachen en 10 maart te zien op tv! reageer retweet
Een beetje noem je dat? Ik begin een beetje Ekdom-moe te worden, je ziet hem overal opduikenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hihi, mijn ouders komen aankomend weekend voor het eerst in een jaar op bezoek....het merendeel van mijn opruimen bestaat uit het vakkundig wegmoffelen van zooi in kastjes, lades en verhuisdozen.....ik woon hier nu ruim een jaar en zeker 10dozen hebi k nog niet eens uitgepaktEkdom begint zijn ziel een beetje aan de duivel te verkopen!twitter:gerardekdom twitterde op maandag 06-02-2012 om 18:23:45Net terug van 'Ik hou van Holland' opnames! Hysterisch gelachen en 10 maart te zien op tv! reageer retweet
ik kijk zelf niet zoveel tv, maar hij gaat ook al voor sbs iets doen, al ligt dat nog wel in zijn straatje. Ik hou van Holland snap ik niet zo heel goed...quote:Op maandag 6 februari 2012 18:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Een beetje noem je dat? Ik begin een beetje Ekdom-moe te worden, je ziet hem overal opduiken
Ik kijk weer wat meer, weet niet waarom... Ik kom hem bij het zappen steeds meer tegen, vaak om over muziek te lullen. IHVH zal er wel een andere dj tegenover gezet hebbenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk zelf niet zoveel tv, maar hij gaat ook al voor sbs iets doen, al ligt dat nog wel in zijn straatje. Ik hou van Holland snap ik niet zo heel goed...
quote:Verschillende radiostations hebben afgelopen weekend problemen gehad met de ontvangst in de regio Groningen. Zendmastoperator Broadcast Partners had vrijdag al problemen met de stroomtoevoer naar de zendmast in Hoogezand waardoor onder andere Radio 538, BNR Nieuwsradio, Radio Continu, Slam!FM, 100 % NL en Waterstad FM enige tijd niet of slecht te ontvangen waren. Radiostations die een andere zenderoperator hebben, bleven wel in de lucht.
Gisteren ontstonden er weer problemen met de stroomtoevoer waardoor zenders uit de lucht waren. Die storing is in de loop van gisteravond weer opgelost.
"We zijn vrijdagavond van 18:00 tot 23:40 uur uit de lucht geweest en gistermiddag nog enkele uren", zegt Sven Keizer van Waterstad FM. "Maar nu werkt het weer."
mochtj e nog een bakkie hebben...quote:
Ik heb de hele pot zelf maar leeggezopen en uit frustratie heb ik er een reep chocola bij opgekauwd... Sorry!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mochtj e nog een bakkie hebben...
kan er wel 1 gebruiken nadat ik weer heb ontdekt dat ik hopeloos faal in zelfs de meest simpele computerspelletjes. ik mis gewoon oog-handcoördinatie volgens mij...
maakt niet uit, ik pak wel wat anders te drinken. ik red mezelf welquote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb de hele pot zelf maar leeggezopen en uit frustratie heb ik er een reep chocola bij opgekauwd... Sorry!
Deze hele dag was stom, ik overweeg m'n nest in te duikenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik pak wel wat anders te drinken. ik red mezelf wel
ga nu maar films kijken ofzo. blegh wat een stomme avond
Hallo, kloonquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hallo, kloon
#LingerLonger
EDIT- toegevoegde vakantiefoto van SC
[ afbeelding ]
![]()
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 06-02-2012 om 20:55:26Ik begrijp inmiddels dat zowel @Domien, @gerardekdom als ik schaatsen haten. Je zou bijna een ijsbaan ritselen voor een lokatieuitzending. reageer retweet
incl winterBBQ?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef minthy het volgende:
Ik zie een leuke EW aankomen
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 06-02-2012 om 20:55:26Ik begrijp inmiddels dat zowel @Domien, @gerardekdom als ik schaatsen haten. Je zou bijna een ijsbaan ritselen voor een lokatieuitzending. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |