Deed het hier nietquote:Op maandag 6 februari 2012 12:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is wel een Duitse middag zo, eerst al het luchtalarm...
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is wel een Duitse middag zo, eerst al het luchtalarm...
Ik wist dat je ging reagerenquote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
Nieuw nummer Coldplay, wat een gejengel, zal wel weer een hit worden
Is geen nieuw nummer.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
Oh, is dit nieuw? Het is net alsof ik het al jaren ken. Ow wacht, het is Coldplay natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
Komt van hun debuutalbum. Niet bepaald nieuw.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja, dat dus danquote:Op maandag 6 februari 2012 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, is dit nieuw? Het is net alsof ik het al jaren ken. Ow wacht, het is Coldplay natuurlijk.
Timmetje Knol. Dat nummer wordt ook verschrikkelijk veel gedraaid.quote:
Gerard is van mij om die reden de enige die het mag draaienquote:Op maandag 6 februari 2012 13:26 schreef minthy het volgende:
Wie is dit??
Edit; dank Gerard, Tim Knol dus![]()
Nog niet eerder gehoordquote:Op maandag 6 februari 2012 13:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Timmetje Knol. Dat nummer wordt ook verschrikkelijk veel gedraaid.
Verrassend. Not.twitter:coen3fm twitterde op maandag 06-02-2012 om 13:26:33YEAH! De nieuwe #supercrazyturbotophit is Boy & Bear geworden. Deze week elke dag in de show! http://t.co/brEfiMyj #3FM #CSSHOW reageer retweet
Geen idee, op festivals kom ik nietquote:Op maandag 6 februari 2012 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gerard is van mij om die reden de enige die het mag draaien
Zijn live optreden op parkpop was saaaaaaaaaaaaaaaai
Ook niet eerder gehoord, ik loop achterquote:Op maandag 6 februari 2012 13:30 schreef Pino112 het volgende:
Verrassend. Not.twitter:coen3fm twitterde op maandag 06-02-2012 om 13:26:33YEAH! De nieuwe #supercrazyturbotophit is Boy & Bear geworden. Deze week elke dag in de show! http://t.co/brEfiMyj #3FM #CSSHOW reageer retweet
Ik ook hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook niet eerder gehoord, ik loop achter
Jij bent een week weggeweest, ik heb geen excuusquote:
Doe je goedquote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef minthy het volgende:
Je kan zeuren over exen wat je wil, maar over die van mij geen kwaad woord![]()
Is dankzij mij al bijna een week zijn auto kwijt
Bij ons is er niets verkeerds voorgevallen, de koek was op na een jaar of 11. Nog steeds een van m'n beste matenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe je goed
Ik zeik niet over exen, aangezien ik er maar 1 heb
En over haar zeik ik ook niet, behalve dat ze met een ander er vandoor ging
Waarschijnlijk omdat zij wel wat over mij te zeiken had
Ik heb geen exenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:23 schreef minthy het volgende:
Je kan zeuren over exen wat je wil, maar over die van mij geen kwaad woord![]()
Is dankzij mij al bijna een week zijn auto kwijt
Soms gaat het mis, jammer maar helaasquote:Op maandag 6 februari 2012 15:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen exen, dus valt er ook niet over te zeuren
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |