In de zomer, lange zwoele hete nachten, wijntjes en biertjes, buiten hangen met vrienden en muziekquote:Op zondag 12 februari 2012 22:51 schreef minthy het volgende:
Nog meer zin in het voorjaar met deze muziek
Tof!!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef themauster het volgende:
Ik ga woensdag naar The Muppets kan niet wachten
Pleinfeesten, iedereen weer wat vrolijker, *zucht*quote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef CindieY het volgende:
TT
[..]
In de zomer, lange zwoele hete nachten, wijntjes en biertjes, buiten hangen met vrienden en muziek
Hangen op het strand bij het lauwersmeerquote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Pleinfeesten, iedereen weer wat vrolijker, *zucht*
Of gewoon op een zwoele avond lekker nog even over het strand wandelenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Hangen op het strand bij het lauwersmeer
Ik ben er strontzat vanquote:Op zondag 12 februari 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Heb nog niet genoeg van de sneeuw, maar de zomer wordt ook mooi.
Zomervakantie twee weekjes naar Zeeland, voor het eerst samen.
Ook tof!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:58 schreef themauster het volgende:
Wij gaan met zijn 3en naar Zweden deze zomer
Allemaal liefde in dit topic, het is ook immers bijna Valentijnsdag.quote:
Doe ik niet aan en helaas is dat wederzijdsquote:Op zondag 12 februari 2012 23:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Allemaal liefde in dit topic, het is ook immers bijna Valentijnsdag.
Ik ook niet, kut commerciėle dag, ik uit mijn liefde wel de andere 364 dagen van het jaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe ik niet aan en helaas is dat wederzijds
Schrikkeljaarquote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook niet, kut commerciėle dag, ik uit mijn liefde wel de andere 364 dagen van het jaar.
Liever zij dan ik.twitter:Pytrikk twitterde op zondag 12-02-2012 om 23:04:16OMG OMG voor @3fm en ze belden terug, was net in de uitzending ennnnnn 2 KAARTEN VOOR ANOUK GEWONNEN 8 MAART! TE GEEEEEEEK reageer retweet
En die ene dag ben je dan extreem bot?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook niet, kut commerciėle dag, ik uit mijn liefde wel de andere 364 dagen van het jaar.
Groot gelijk, jong! Je hebt het mooi voor elkaarquote:
Nee dat nietquote:Op zondag 12 februari 2012 23:07 schreef borisz het volgende:
[..]
En die ene dag ben je dan extreem bot?
Slaap lekker jong!quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:11 schreef CindieY het volgende:
Fijne avond nog allen, ik ga nog even borrelen met een buurman
Veel plezier!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:11 schreef CindieY het volgende:
Fijne avond nog allen, ik ga nog even borrelen met een buurman
Zijn toch wel vaker gedraaid?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:13 schreef themauster het volgende:
Girls Aloud op 3FM dat ik dat nog mag meemaken
Haha ja jumpen kon het wel maar niet met plezier.quote:
Ik heb nog nooit een poging gedaan. Wel gehakt een aantal jaren geleden, maar dat zag er ook niet uit, gok ikquote:Op zondag 12 februari 2012 23:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha ja jumpen kon het wel maar niet met plezier.
Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
Draait ie em ook nog![]()
Ik vind dit dus echt geniaal
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een poging gedaan. Wel gehakt een aantal jaren geleden, maar dat zag er ook niet uit, gok ik
Ik ga dit weer eens op een cd gooien voor in de autoquote:
Ik kan ook hakkenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een poging gedaan. Wel gehakt een aantal jaren geleden, maar dat zag er ook niet uit, gok ik
Oh ja, die zitten een week ik de ochtend... Ik blijf morgenochtend lekker liggen, moest van de week al vaak vroeg op, trek ik nietquote:
Hardstyle is het infantiele broertje van het echte werke jongehquote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kan ook hakkenen er was ook stampuh! dat was een soort van hakken en deden we vooral op hardstyle feestjes zoals Sensation Black.
Daar wilde ik altijd enorm graag heen, maar durfde nooit. Zondequote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kan ook hakkenen er was ook stampuh! dat was een soort van hakken en deden we vooral op hardstyle feestjes zoals Sensation Black.
hoiquote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef themauster het volgende:
MinthyPino
3rdRock
Roel_Jewel
Hansie
En wat versta jij onder het echte werk?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hardstyle is het infantiele broertje van het echte werke jongeh
Ex dorpsgenootquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:31 schreef themauster het volgende:
[..]
En wat versta jij onder het echte werk?
Ook tof! Al heb ik er graag nog wat meer melodie bijquote:
Ik ben 2x geweest, geweldige ervaring! Van 9 tot half 6 daar geweest toen de eerste trein terug gepakt, ontbeten op Utrecht Centraal en s'middags na thuiskomst lekker geslapen in de achtertuinquote:Op zondag 12 februari 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar wilde ik altijd enorm graag heen, maar durfde nooit. Zonde![]()
Wel bijzonder veel schik gehad op een 90's party met veel stampwerk vorig jaar
Ik ga het eens voorstellen op m'n werk, vast wel mensen voor te porrenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ben 2x geweest, geweldige ervaring! Van 9 tot half 6 daar geweest toen de eerste trein terug gepakt, ontbeten op Utrecht Centraal en s'middags na thuiskomst lekker geslapen in de achtertuin.
Ook goed. Ze wilden me dit weekend mee hebben naar Hardbass toch maar niet gedaan,moest klussen in huis.quote:
wut Ik heb een leven en ben hier ooK!!1quote:Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
Stilletjes op internet trouwens, Twitter en Facebook staan bijna stil... Mensen met een leven
Foebele is klaarquote:Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
Stilletjes op internet trouwens, Twitter en Facebook staan bijna stil... Mensen met een leven
Ik denk dat de meeste mensen slapen nuquote:Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
Ik niet vanavond, ook wel eens lekker. En ik ben je dankbaar voor je aanwezigheid! Het mag wel eens gezegd wordenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wut Ik heb een leven en ben hier ooK!!1
Wast weer zover?quote:
De hele avond was het rustigquote:Op zondag 12 februari 2012 23:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen slapen nu
Nee. Ook niet slecht neuken trouwens.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Gaat er iemand nog goed neuken vannacht/komende week?
#volwassenvragen
Waar het hoofd van vol is stroomt de mond van over...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
#volwassenvragen
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Waar het hoofd van vol is stroomt de mond van over...
neuken daar doe ik niet meer aan. Een vriend van me heeft laatst nog geneukt nooit meer wat van gehoordquote:Op zondag 12 februari 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
#volwassenvragen
Het is dan ook een donkere grotquote:Op zondag 12 februari 2012 23:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
neuken daar doe ik niet meer aan. Een vriend van me heeft laatst nog geneukt nooit meer wat van gehoord
ligt eraan of ik 25euro bij elkaar kan krijgen...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
#volwassenvragen
Doffe ellende komt ervan, nooit meer aan beginnenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
neuken daar doe ik niet meer aan. Een vriend van me heeft laatst nog geneukt nooit meer wat van gehoord
slaap zacht!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:50 schreef themauster het volgende:
Ik kruip ook mijn bed maar eens in tsusch
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2012 23:50 schreef themauster het volgende:
Ik kruip ook mijn bed maar eens in tsusch
Jonguh, ik kan toch helemaal niet snowboarden!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
NEE zeg dat het niet waar is![]()
![]()
http://minthy.mediafetcher.com/news/top_stories/actor_skiing.php
Oh ja hoor, Wolfje is braafquote:Op maandag 13 februari 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
minty en wolfrolf: vinden jullie het goed als ik naar bed ga? jullie redden je wel he zonder mij?
Niks van gemerktquote:Op maandag 13 februari 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
wolfje is hitsig
maar worlfflorwf moet ook wel gaan pitten aangezien mijn wekker om 6:10 gaat
Wattes?! Kapitein?quote:Op maandag 13 februari 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Had ik maar een echte kapitein geweest minty. jwz.
Dankjewel schat, tot schnel
Hoe weet jij dat ik een rode zee heb?!quote:Op maandag 13 februari 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Een echte kapitein bevaart ook de rode zee...
ga jij de lampen maar dimmen en naar bedquote:
Nou, gerust hart, zijn laatste posts baren me zorgenquote:Op maandag 13 februari 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
nou, die geile wolf is opgetyft. kan ik Minthy met een gerust hart hier laten
slaap lekker wereld
Ik had het dan niet over jou, maar okee. Sterktequote:Op maandag 13 februari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een rode zee heb?!
wolven ruiken dat op kilometers afstand.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een rode zee heb?!
You scaryquote:Op maandag 13 februari 2012 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had het dan niet over jou, maar okee. Sterkte
Het ergste is, hij heeft nog gelijk ookquote:Op maandag 13 februari 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wolven ruiken dat op kilometers afstand.
dat is iig het antw dat ik verwacht...
edit: mmm, ik zat ernaast...
godsamme. dat is eng!quote:Op maandag 13 februari 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Het ergste is, hij heeft nog gelijk ook![]()
Eng...
Dabedoelikquote:Op maandag 13 februari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme. dat is eng!
nu ben ik echt weg. slaap lekker!
Oh, zoquote:Op maandag 13 februari 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Moet ik nu werkelijk uitleggen dat mijn lief ook een rode zee heeft en dat ik daar naar refereerde of luis je mij erin!!!!!11
Tevens creepy dat jij en zij tegelijk die sluisdeuren open zetten![]()
Okee dag nu echt wel weg .. waarschijnlijk
Ja en dan wil je me niet de kleur van je slipje vertellen, sufferdquote:Op maandag 13 februari 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zo![]()
Ik heb dus meer gezegd dan ik eigenlijk had moeten doen. Ik faal weer
Heb ik heul niet gedaanquote:Op maandag 13 februari 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja en dan wil je me niet de kleur van je slipje vertellen, sufferd
kus
Nee hoor, of komt het er bij je vriendin met sloten tegelijk uitquote:Op maandag 13 februari 2012 00:12 schreef wolfrolf het volgende:
Kleur is nu theoretisch dus [ afbeelding ]
Lijkt me zwaar verstandig...quote:Op maandag 13 februari 2012 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
We gaan dit bloedige gesprek staken.
Daaag![]()
![]()
Nooit.quote:
Neuh, niet het vereiste lichaam en woont over een goede twee weken in Roemeniė voor een half jaarquote:Op zondag 12 februari 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
En als hij voldoet aan het profiel, moet hij meeposten
bye bye vrouw bye byequote:Op maandag 13 februari 2012 03:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nooit.
[..]
Neuh, niet het vereiste lichaam en woont over een goede twee weken in Roemeniė voor een half jaar
Iedereen slaapt hier al, zo te merken. Ook maar eens bed opzoeken
Hey, waar ben je?quote:Op maandag 13 februari 2012 06:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Haa Timur en Rįmon in m'n vakantie in de ochtendDat maakt de jetlag een stuk dragelijker!
Weer in NL, maar pas sinds gisteren. Vakantie was al even bezig. We kwamen vanuit Nieuw Zeeland, met als gevolg dat we vanmorgen om half drie wakker warenquote:Op maandag 13 februari 2012 07:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey, waar ben je?
Goedemorgen! Timur en Ramoooonnnnnn.
Neequote:Op maandag 13 februari 2012 08:40 schreef heloef het volgende:
Kunnen deze twee niet vast in de ochtend? Nu al veel leuker dan Giel.
Voorquote:Op maandag 13 februari 2012 08:40 schreef heloef het volgende:
Kunnen deze twee niet vast in de ochtend? Nu al veel leuker dan Giel.
ja, ik ga meequote:
Dag mopje, het is middag... De ochtend ligt al mijlenver achter onsquote:
Forever morning, alleen croissants etenquote:Op maandag 13 februari 2012 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dag mopje, het is middag... De ochtend ligt al mijlenver achter ons
Croissantjes, met een bak koffie of thee. Heerlijkquote:Op maandag 13 februari 2012 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Forever morning, alleen croissants eten
quote:Op maandag 13 februari 2012 13:08 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb nu al spijt van mijn actie
Alhoewel deze lunchbox beter is dan die andere
L'amour toujours
Ik hoop nooit, mooi laten zitten die prutjesquote:Op maandag 13 februari 2012 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
Wanneer gaat Chris Martin z'n neus eens snuiten? Hij klinkt al jaren verkouden
Eensquote:Op maandag 13 februari 2012 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
Duidelijk lunchbox 2
QOTSA![]()
![]()
Deadmau5
Bedoel je ?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Vraagje; in één van die bedjes met zeroes platen zit een nummer wat op zijn minst gigantisch lijkt op Anouk - I'm A Cliche. Iemand een idee wat het is? Of is het dat nummer?
Wie is er ipv Paul?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Giel en Rabbering vakantie? De DJ's vinden de Zeroes ook lekker belangrijk dan.
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:10 schreef minthy het volgende:
Ohohohohohohoh waarom is mijn leven zo saai
ahquote:
Nou iddquote:Op maandag 13 februari 2012 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Giel en Rabbering vakantie? De DJ's vinden de Zeroes ook lekker belangrijk dan.
Zie niks, maar ik neem aan dat het een plaatje is met goede tietenquote:
Altijd goed.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie niks, maar ik neem aan dat het een plaatje is met goede tieten
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie niks, maar ik neem aan dat het een plaatje is met goede tieten
Liefde, een al al liefdequote:Op maandag 13 februari 2012 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
Het was een plaatje waar Katy Perry een kusje gaf aan Justin Bieber
Ja, belachelijk, als ze hem nou een rotschop verkoopt, dat is tenminste logisch!quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, belachelijk, als ze hem nou een rotschop verkoopt, dat is tenminste logisch!
QFTquote:
Staat ie zo te zingen "Babybabybaby" *kick* "ooooooooooooooooooooooooohhhh" en vliegt ie zo naar Plutoquote:Op maandag 13 februari 2012 14:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, belachelijk, als ze hem nou een rotschop verkoopt, dat is tenminste logisch!
Rolfepoepje, gisteren vond je ze nog geweldig!quote:
Gelukkig vond je thuis jouw trouwe compaan "Kleenex"quote:Op maandag 13 februari 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
Miss CaliforniaVroegah, toen je ging stappen met je 16 jaar, achter een vrouw ging staan omdat je dacht dat je ze allemaal kon krijgen, en schuren maar
God wat ben ik vaak thuis gekomen zonder succes
Nietquote:Op maandag 13 februari 2012 14:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Rolfepoepje, gisteren vond je ze nog geweldig!
quote:Op maandag 13 februari 2012 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gelukkig vond je thuis jouw trouwe compaan "Kleenex"
Wij gaan muzikaal gezien niet zo lekker de laatste tijdquote:Op maandag 13 februari 2012 15:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een intens kutnummer blijft dit. Met z'n geforceerde 'uithaaltjes'..
Nouquote:Op maandag 13 februari 2012 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
2 zulke tegengestelde reacties in 1 minuut
Gelukkig houden we wel nog van elkaarquote:Op maandag 13 februari 2012 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij gaan muzikaal gezien niet zo lekker de laatste tijd
En twijfel daar nooit aan. Verdommequote:Op maandag 13 februari 2012 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig houden we wel nog van elkaar
Toen nog wel ja... althans, begrijpbare poeziequote:Op maandag 13 februari 2012 15:19 schreef minthy het volgende:
Want de letters van je naam
Blijven in het zand niet staan
Pure poezie
Ik heb er niet zoveel meequote:Op maandag 13 februari 2012 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen nog wel ja... althans, begrijpbare poezie
Eenschquote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef minthy het volgende:
Here in your arms![]()
Fout, maar ik vind em lekker
Ik hoopte door deze foto te plaatsen dat het ook daadwerkelijk vrijdag zou wordenquote:
Nog maar een paar dagen, het is zo weer zoverquote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoopte door deze foto te plaatsen dat het ook daadwerkelijk vrijdag zou worden![]()
Helaas![]()
In Bikinibroek is een strand en daar rennen ze de zee in. HOE KAN DAT?! Daar hoor je de politici niet over!! *zet alu-hoedje op*quote:
Liefje, relativeer. En blijf ademen, je denkt te ver na nuquote:Op maandag 13 februari 2012 15:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In Bikinibroek is een strand en daar rennen ze de zee in. HOE KAN DAT?! Daar hoor je de politici niet over!! *zet alu-hoedje op*
Henk en Ingrid-poėzie.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen nog wel ja... althans, begrijpbare poezie
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In Bikinibroek is een strand en daar rennen ze de zee in. HOE KAN DAT?! Daar hoor je de politici niet over!! *zet alu-hoedje op*
Ja, en waar heeft het hem gebracht? Hij is hartstikke doodquote:Op maandag 13 februari 2012 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker door blijven denken hoor Sjersjee... Deed Einstein ook
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en waar heeft het hem gebracht? Hij is hartstikke dood
Ja, dat mis ik ook weer helemaal... Iedereen praat erover, ik mis het wekelijksquote:Op maandag 13 februari 2012 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
"1 Spookrijder? Ik zie er wel 100!"
(Kooten & De Bie)
Heb't ook niet gezien hoor nogquote:Op maandag 13 februari 2012 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat mis ik ook weer helemaal... Iedereen praat erover, ik mis het wekelijks
Gelukkig, ik dook m'n schaamhoekje haast weer inquote:Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb't ook niet gezien hoor nog
Maar als Hagenees is het een soort opvoedmateriaal (terecht!)
Daarentegen keek ik wel vroeger altijd met m'n vader mee naar Jacobse en Van Esquote:Op maandag 13 februari 2012 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dook m'n schaamhoekje haast weer in
Zegt me niets...quote:Op maandag 13 februari 2012 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarentegen keek ik wel vroeger altijd met m'n vader mee naar Jacobse en Van Es
Schaam je nu maar welquote:
Ik ga me dubbel schamen en me de ogen uit de kop janken, omdat ik het lef heb gehad toe te geven iets niet te kennenquote:Op maandag 13 februari 2012 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schaam je nu maar wel
Nog zo'n muziekstijl waar ik in de zeroes, en nu ook nog, een takkehekel aan heb
En terecht!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga me dubbel schamen en me de ogen uit de kop janken, omdat ik het lef heb gehad toe te geven iets niet te kennen
Ja, nu durf ik me hier niet meer te vertonen hoor!quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
"He goeiemiddag!"
Niet zo amicaal, ik heb niet met je in een garagbox gezeten, hoer. Je blijft gewoon een journaallezer. beetje professioneel.
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nu durf ik me hier niet meer te vertonen hoor!
Het is al goed, ik ben dit soort dingen snel vergetenquote:
Eensch!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is al goed, ik ben dit soort dingen snel vergeten![]()
En Direct zonder Tim, vind er echt niets meer aan...
Dat geloof ik best ja, al heb ik ze nooit live gezien. Tim had (en heeft nog steeds) een mooie, bijzondere stemquote:Op maandag 13 februari 2012 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch!
Alhoewel ze live wel echt, maar dan ook echt, een fucking goede band zijn... Ook al boeit de muziek je niet, ze zetten wel elke keer een fantastische show weg
Nou ja, sowieso vond ik de muziek wat steviger in die tijd...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja, al heb ik ze nooit live gezien. Tim had (en heeft nog steeds) een mooie, bijzondere stem
Ze zitten nu wat meer in de emo-hoek vind ik, dat highschoolachtige rock vond ik leuker! En hij komt idd sympathiek overquote:Op maandag 13 februari 2012 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, sowieso vond ik de muziek wat steviger in die tijd...
Tim is een aardige gozer. Toen hij net begon met di-rect werkte hij nog in een muziekwinkel in den haag. Mijn eerste gitaar en enkele effectpedalen heb ik nog bij hem gekocht.
Hij kwam ook na optredens (toen ze nog niet bekend waren) mij en m'n ouders altijd even gedag zeggen
Zijn we het over 1 ding eensquote:Op maandag 13 februari 2012 16:14 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind Di-rect nu beter, maar de zanger slechter.
Ja ik vind het een beetje hetzelfde geneuzel als Snow Patrol, Keane en aanverwante drama'squote:Op maandag 13 februari 2012 16:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze zitten nu wat meer in de emo-hoek vind ik, dat highschoolachtige rock vond ik leuker! En hij komt idd sympathiek over
Dat zijn beide bands die ik goed vind, aanverwante drama's zal ik ook wel tof vinden...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik vind het een beetje hetzelfde geneuzel als Snow Patrol, Keane en aanverwante drama's
Nee hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 16:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zijn beide bands die ik goed vind, aanverwante drama's zal ik ook wel tof vinden...
Hebben we nu ruzie?
Maar we zetten wel wat anders op tijdens de copulatiequote:Op maandag 13 februari 2012 16:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn, hoef ik ook niets goed te maken
Puik plan, ik laat me verrassen! Ik krijg alleen ernstige jeuk van het woord copulatiequote:Op maandag 13 februari 2012 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar we zetten wel wat anders op tijdens de copulatie![]()
Afhankelijk van waar je "jeuk" krijgt, kan dat best een goede zaak zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Puik plan, ik laat me verrassen! Ik krijg alleen ernstige jeuk van het woord copulatie
Nou, niet op die plek iigquote:Op maandag 13 februari 2012 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je "jeuk" krijgt, kan dat best een goede zaak zijn
Yesquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef 3rdRock het volgende:
hoi. iedereen al de postbodes gewaarschuwd voor de bakken valentijnspost die iedereen gaat krijgen?
de winkel is nog open en volgens moet ik nog net op tijd een kaart op de bus kunnen doenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:00 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Neen, ik word overgeslagen dit jaar
Zal m'n vriendin leuk vindenquote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef 3rdRock het volgende:
hoi. iedereen al de postbodes gewaarschuwd voor de bakken valentijnspost die iedereen gaat krijgen?
haha, collega van me tweette een tijdje terug iets als: vandaag 10 jaar samen met mn schatje @petrajansen (voorbeeldnaam) terwijl haar twitternaam @petraatjuuuuuh (ook voorbeeld) is. Het kan dus erger....quote:
Oh nee hoor, spontaniteit is er nu we vanaf door het hier te meldenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de winkel is nog open en volgens moet ik nog net op tijd een kaart op de bus kunnen doen
ow...kak....weer foutquote:Op maandag 13 februari 2012 17:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor, spontaniteit is er nu we vanaf door het hier te melden
Ik geloof dat ik werkelijk in paniek zou raken als ik een kaart krijg, zeker als het anoniem isquote:Op maandag 13 februari 2012 17:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow...kak....weer fout
ach, mijn brievenbus blijft ook leeg. zo goed als niemand heeft mn adres en ik sta volgens mij niet in het telefoonboek....
haal dan maar vast valium in huisquote:Op maandag 13 februari 2012 17:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik werkelijk in paniek zou raken als ik een kaart krijg, zeker als het anoniem is
Leuk tochquote:Op maandag 13 februari 2012 17:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik werkelijk in paniek zou raken als ik een kaart krijg, zeker als het anoniem is
Ik ga met een gasbrander in de gang staan en val alles aan wat er door de brievenbus komtquote:Op maandag 13 februari 2012 17:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haal dan maar vast valium in huis
jerney, henkjan, eric van tijn en die gozer die ook manager van Kane was. Edwin of Erwin oid...quote:Op maandag 13 februari 2012 17:13 schreef CindieY het volgende:
Hadden ze 4 juryleden? Ik kan me er maar 3 herinneren
wahahahahahaquote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga met een gasbrander in de gang staan en val alles aan wat er door de brievenbus komt
Ah, die laatste zegt me dan he-le-maal niks.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jerney, henkjan, eric van tijn en die gozer die ook manager van Kane was. Edwin of Erwin oid...
Nee, ik word zeer achterdochtig en paranoia van dat soort dingen, ben ik bijv bang dat een client van me mijn adres heeft achterhaaldquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Edwin_Jansenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, die laatste zegt me dan he-le-maal niks.
voor mij niet bioscoopwaardig. zal em wel een keer opvissen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:15 schreef CindieY het volgende:
Nederland, kap eens met (waardeloze) films maken
Ohja, met cliėnten is het inderdaad wat minder leuk.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik word zeer achterdochtig en paranoia van dat soort dingen, ben ik bijv bang dat een client van me mijn adres heeft achterhaald![]()
Bovendien: als je me leuk vindt, zeg me dat dan gewoon en niet stiekem
Ai, das pijnlijk...quote:Op maandag 13 februari 2012 17:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, met cliƫnten is het inderdaad wat minder leuk.
Zelfs niet anoniem weet ik dat soort dingen nog te verprutsen, namen door elkaar halen enzo
Heb je dat ooit gedaan?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ai, das pijnlijk...![]()
Zelfde als praten in je slaap en dan de naam van een mannelijke collega noemen![]()
Yup... Kreeg de volgende ochtend de vraag over wie ik het toch had gehad de afgelopen nachtquote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je dat ooit gedaan?Gelukkig praat ik niet in mijn slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |