In de zomer, lange zwoele hete nachten, wijntjes en biertjes, buiten hangen met vrienden en muziekquote:Op zondag 12 februari 2012 22:51 schreef minthy het volgende:
Nog meer zin in het voorjaar met deze muziek
Tof!!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef themauster het volgende:
Ik ga woensdag naar The Muppets kan niet wachten
Pleinfeesten, iedereen weer wat vrolijker, *zucht*quote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef CindieY het volgende:
TT
[..]
In de zomer, lange zwoele hete nachten, wijntjes en biertjes, buiten hangen met vrienden en muziek
Hangen op het strand bij het lauwersmeerquote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Pleinfeesten, iedereen weer wat vrolijker, *zucht*
Of gewoon op een zwoele avond lekker nog even over het strand wandelenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Hangen op het strand bij het lauwersmeer
Ik ben er strontzat vanquote:Op zondag 12 februari 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Heb nog niet genoeg van de sneeuw, maar de zomer wordt ook mooi.
Zomervakantie twee weekjes naar Zeeland, voor het eerst samen.
Ook tof!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:58 schreef themauster het volgende:
Wij gaan met zijn 3en naar Zweden deze zomer
Allemaal liefde in dit topic, het is ook immers bijna Valentijnsdag.quote:
Doe ik niet aan en helaas is dat wederzijdsquote:Op zondag 12 februari 2012 23:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Allemaal liefde in dit topic, het is ook immers bijna Valentijnsdag.
Ik ook niet, kut commerciële dag, ik uit mijn liefde wel de andere 364 dagen van het jaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe ik niet aan en helaas is dat wederzijds
Schrikkeljaarquote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook niet, kut commerciële dag, ik uit mijn liefde wel de andere 364 dagen van het jaar.
Liever zij dan ik.twitter:Pytrikk twitterde op zondag 12-02-2012 om 23:04:16OMG OMG voor @3fm en ze belden terug, was net in de uitzending ennnnnn 2 KAARTEN VOOR ANOUK GEWONNEN 8 MAART! TE GEEEEEEEK reageer retweet
En die ene dag ben je dan extreem bot?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook niet, kut commerciële dag, ik uit mijn liefde wel de andere 364 dagen van het jaar.
Groot gelijk, jong! Je hebt het mooi voor elkaarquote:
Nee dat nietquote:Op zondag 12 februari 2012 23:07 schreef borisz het volgende:
[..]
En die ene dag ben je dan extreem bot?
Slaap lekker jong!quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:11 schreef CindieY het volgende:
Fijne avond nog allen, ik ga nog even borrelen met een buurman
Veel plezier!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:11 schreef CindieY het volgende:
Fijne avond nog allen, ik ga nog even borrelen met een buurman
Zijn toch wel vaker gedraaid?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:13 schreef themauster het volgende:
Girls Aloud op 3FM dat ik dat nog mag meemaken
Haha ja jumpen kon het wel maar niet met plezier.quote:
Ik heb nog nooit een poging gedaan. Wel gehakt een aantal jaren geleden, maar dat zag er ook niet uit, gok ikquote:Op zondag 12 februari 2012 23:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha ja jumpen kon het wel maar niet met plezier.
Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
Draait ie em ook nog![]()
Ik vind dit dus echt geniaal
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een poging gedaan. Wel gehakt een aantal jaren geleden, maar dat zag er ook niet uit, gok ik
Ik ga dit weer eens op een cd gooien voor in de autoquote:
Ik kan ook hakkenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een poging gedaan. Wel gehakt een aantal jaren geleden, maar dat zag er ook niet uit, gok ik
Oh ja, die zitten een week ik de ochtend... Ik blijf morgenochtend lekker liggen, moest van de week al vaak vroeg op, trek ik nietquote:
Hardstyle is het infantiele broertje van het echte werke jongehquote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kan ook hakkenen er was ook stampuh! dat was een soort van hakken en deden we vooral op hardstyle feestjes zoals Sensation Black.
Daar wilde ik altijd enorm graag heen, maar durfde nooit. Zondequote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kan ook hakkenen er was ook stampuh! dat was een soort van hakken en deden we vooral op hardstyle feestjes zoals Sensation Black.
hoiquote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef themauster het volgende:
MinthyPino
3rdRock
Roel_Jewel
Hansie
En wat versta jij onder het echte werk?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hardstyle is het infantiele broertje van het echte werke jongeh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |