Ik vind het mooi dat 3fm hier toch bij stilstaat ondanks het feit dat ze niet echt Zeroes is. Ze hadden ook de kop in 't zand kunnen steken.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:27 schreef JaneDoe het volgende:
na wat ik vanmorgen heb gehoord had frank dit moeten doen!
dat sowiesoquote:Op zondag 12 februari 2012 13:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat 3fm hier toch bij stilstaat ondanks het feit dat ze niet echt Zeroes is. Ze hadden ook de kop in 't zand kunnen steken.
zingen kan ze wel, maar de lange uithalen vind ik nooit zo mooiquote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef JaneDoe het volgende:
en nog zijn er mensen die haar een overgewaardeerde zangeres durven te noemen!
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik vanavond The Bodyguard ga kijken...
Die heb ik gewoon nog nooit gezien he! Ik wilde het altijd nog wel eens doen, maarja tis er nooit van gekomen...quote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
voor Kevin Costnerquote:
vanavond op net 5quote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik heb em hier in hogere resolutie liggen en ik hoef me niet kapot te ergeren aan reclamebreaks.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
jongens, hier komt een foute grap! klikken op eigen risico.MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
jongens, hier komt een foute grap! klikken op eigen risico.Mja, ik vind dit weer zo typisch hè. Een artiest overlijdt en opeens moeten we het allemaal weer draaien, thuis en op de radio en op tv en is er niks dan goeds over die persoon te horen. Ik pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Ja, doen ze bij begrafenissen ook altijd, en maar positief wezen en het veel over die persoon hebben en foto's kijken.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, ik vind dit weer zo typisch hè. Een artiest overlijdt en opeens moeten we het allemaal weer draaien, thuis en op de radio en op tv en is er niks dan goeds over die persoon te horen. Ik pas.
als ik dood ga hoop ik dat de mensen gewoon zeggen dat ik stomme grappen maakte, mensen lastig viel met debiele links, slechte films en weet ik veel wat nog meer. en als je me tijdens mijn leven niet moet hoef je na mijn dood niet positief over me te zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, doen ze bij begrafenissen ook altijd, en maar positief wezen en het veel over die persoon hebben en foto's kijken.![]()
In mijn geval is dat alleen als ik om die persoon gaf en bij leven ook positief over diegene was. Verder er is een levensgroot verschil tussen iemand in je persoonlijke kring of een artiest.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, doen ze bij begrafenissen ook altijd, en maar positief wezen en het veel over die persoon hebben en foto's kijken.![]()
Ik kan me goed voorstellen dat als je de artiest goed vind/vond je ineens weer een opleving hebt qua frequentie van het beluisteren/bekijken van liedjes, optredens etc.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
In mijn geval is dat alleen als ik om die persoon gaf en bij leven ook positief over diegene was. Verder er is een levensgroot verschil tussen iemand in je persoonlijke kring of een artiest.
mag die jongen het varahorloge van je hebben? aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh, please?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:24 schreef Cee het volgende:
Ik heb een Vara Horloge, toen samen met de 1000 gulden gewonnen.
Ah, stuur die horloge naar Paul! SMS 3333 om te zeggen dat je hem wel wil afstaan!quote:Op zondag 12 februari 2012 14:24 schreef Cee het volgende:
Ik heb een Vara Horloge, toen samen met de 1000 gulden gewonnen.
Als ik 'm kan vinden mag ie 'm hebben. Maar ik denk niet dat ik 'm kan vinden.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag die jongen het varahorloge van je hebben? aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh, please?
Heeft Michiel laatst ook al gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef 3rdRock het volgende:
typisch Timur en Ramon die quiz net....ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze het de komende week gaan doen op het belangrijkste(?) radiotijdstip. wel apart eigenlijk dat zij daar zitten aangezien Michiel toch de vaste vervanger van Giel is?
maakt me verder ook niet uit maar t viel me gewoon opquote:Op zondag 12 februari 2012 14:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heeft Michiel laatst ook al gedaan.
Normaal gesproken gaat m'n wekker om half 7 maar ik denk dat ik 'm op 6 uur ga zetten.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:39 schreef alors het volgende:
Ik hoef eigenlijk helemaal niet echt vroeg deze week, maar ik ga het proberen, speciaal voor Timur en Ramon
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:58 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ga wat anders doen. tot later/morgen/ooit
Ik zit nog net niet te schreeuwen naar m'n radio hoe dom ze zijnquote:
Uitgegleden op de fiets, tegen een hek aangeknaldquote:
oh jeetjequote:Op zondag 12 februari 2012 20:57 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Uitgegleden op de fiets, tegen een hek aangeknaldEn niet alleen zn wenkbrauw, de snee loopt door tot achter zn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik moest er niet aan denken toen ik dat hoorde, horror... En koudquote:Op zondag 12 februari 2012 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeie lijst
Het introspel is trouwens godse simpel
Overigens, seks in de koelcel, old'd, wel vaker gehoord..
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef themauster het volgende:
MinthyPino
3rdRock
Roel_Jewel
Hansie
Ik ben in een goede buiquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef themauster het volgende:
MinthyPino
3rdRock
Roel_Jewel
Hansie
/Oh, hij klopt niet. Thnx Ceetwitter:MarcoZXQ twitterde op zondag 12-02-2012 om 22:39:41Michael Jackson stierf toen hij 58 was. Whitney Houston was 48. John F Kennedy 38 en Amy Winehouse was 28. Hoera! @JustinBieber is bijna 18! reageer retweet
Maussiequote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef themauster het volgende:
MinthyPino
3rdRock
Roel_Jewel
Hansie
We gaan een Coldplayclubje oprichten. Gewoon, omdat het kan en om de dagploeg hier te stangenquote:
Mag ik mee doen?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
We gaan een Coldplayclubje oprichten. Gewoon, omdat het kan en om de dagploeg hier te stangen![]()
Summerjam
Tuurlijk, hoe meer zielen, hoe meer vreugd ende jolijtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |