In de zomer, lange zwoele hete nachten, wijntjes en biertjes, buiten hangen met vrienden en muziekquote:Op zondag 12 februari 2012 22:51 schreef minthy het volgende:
Nog meer zin in het voorjaar met deze muziek
Tof!!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef themauster het volgende:
Ik ga woensdag naar The Muppets kan niet wachten
Pleinfeesten, iedereen weer wat vrolijker, *zucht*quote:Op zondag 12 februari 2012 22:53 schreef CindieY het volgende:
TT
[..]
In de zomer, lange zwoele hete nachten, wijntjes en biertjes, buiten hangen met vrienden en muziek
Hangen op het strand bij het lauwersmeerquote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Pleinfeesten, iedereen weer wat vrolijker, *zucht*
Of gewoon op een zwoele avond lekker nog even over het strand wandelenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Hangen op het strand bij het lauwersmeer
Ik ben er strontzat vanquote:Op zondag 12 februari 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
Heb nog niet genoeg van de sneeuw, maar de zomer wordt ook mooi.
Zomervakantie twee weekjes naar Zeeland, voor het eerst samen.
Ook tof!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:58 schreef themauster het volgende:
Wij gaan met zijn 3en naar Zweden deze zomer
Allemaal liefde in dit topic, het is ook immers bijna Valentijnsdag.quote:
Doe ik niet aan en helaas is dat wederzijdsquote:Op zondag 12 februari 2012 23:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Allemaal liefde in dit topic, het is ook immers bijna Valentijnsdag.
Ik ook niet, kut commerciële dag, ik uit mijn liefde wel de andere 364 dagen van het jaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe ik niet aan en helaas is dat wederzijds
Schrikkeljaarquote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook niet, kut commerciële dag, ik uit mijn liefde wel de andere 364 dagen van het jaar.
Liever zij dan ik.twitter:Pytrikk twitterde op zondag 12-02-2012 om 23:04:16OMG OMG voor @3fm en ze belden terug, was net in de uitzending ennnnnn 2 KAARTEN VOOR ANOUK GEWONNEN 8 MAART! TE GEEEEEEEK reageer retweet
En die ene dag ben je dan extreem bot?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook niet, kut commerciële dag, ik uit mijn liefde wel de andere 364 dagen van het jaar.
Groot gelijk, jong! Je hebt het mooi voor elkaarquote:
Nee dat nietquote:Op zondag 12 februari 2012 23:07 schreef borisz het volgende:
[..]
En die ene dag ben je dan extreem bot?
Slaap lekker jong!quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:11 schreef CindieY het volgende:
Fijne avond nog allen, ik ga nog even borrelen met een buurman
Veel plezier!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:11 schreef CindieY het volgende:
Fijne avond nog allen, ik ga nog even borrelen met een buurman
Zijn toch wel vaker gedraaid?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:13 schreef themauster het volgende:
Girls Aloud op 3FM dat ik dat nog mag meemaken
Haha ja jumpen kon het wel maar niet met plezier.quote:
Ik heb nog nooit een poging gedaan. Wel gehakt een aantal jaren geleden, maar dat zag er ook niet uit, gok ikquote:Op zondag 12 februari 2012 23:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha ja jumpen kon het wel maar niet met plezier.
Ik ookquote:Op zondag 12 februari 2012 23:26 schreef minthy het volgende:
Draait ie em ook nog![]()
Ik vind dit dus echt geniaal
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een poging gedaan. Wel gehakt een aantal jaren geleden, maar dat zag er ook niet uit, gok ik
Ik ga dit weer eens op een cd gooien voor in de autoquote:
Ik kan ook hakkenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een poging gedaan. Wel gehakt een aantal jaren geleden, maar dat zag er ook niet uit, gok ik
Oh ja, die zitten een week ik de ochtend... Ik blijf morgenochtend lekker liggen, moest van de week al vaak vroeg op, trek ik nietquote:
Hardstyle is het infantiele broertje van het echte werke jongehquote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kan ook hakkenen er was ook stampuh! dat was een soort van hakken en deden we vooral op hardstyle feestjes zoals Sensation Black.
Daar wilde ik altijd enorm graag heen, maar durfde nooit. Zondequote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kan ook hakkenen er was ook stampuh! dat was een soort van hakken en deden we vooral op hardstyle feestjes zoals Sensation Black.
hoiquote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef themauster het volgende:
MinthyPino
3rdRock
Roel_Jewel
Hansie
En wat versta jij onder het echte werk?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hardstyle is het infantiele broertje van het echte werke jongeh
Ex dorpsgenootquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:31 schreef themauster het volgende:
[..]
En wat versta jij onder het echte werk?
Ook tof! Al heb ik er graag nog wat meer melodie bijquote:
Ik ben 2x geweest, geweldige ervaring! Van 9 tot half 6 daar geweest toen de eerste trein terug gepakt, ontbeten op Utrecht Centraal en s'middags na thuiskomst lekker geslapen in de achtertuinquote:Op zondag 12 februari 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar wilde ik altijd enorm graag heen, maar durfde nooit. Zonde![]()
Wel bijzonder veel schik gehad op een 90's party met veel stampwerk vorig jaar
Ik ga het eens voorstellen op m'n werk, vast wel mensen voor te porrenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ben 2x geweest, geweldige ervaring! Van 9 tot half 6 daar geweest toen de eerste trein terug gepakt, ontbeten op Utrecht Centraal en s'middags na thuiskomst lekker geslapen in de achtertuin.
Ook goed. Ze wilden me dit weekend mee hebben naar Hardbass toch maar niet gedaan,moest klussen in huis.quote:
wut Ik heb een leven en ben hier ooK!!1quote:Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
Stilletjes op internet trouwens, Twitter en Facebook staan bijna stil... Mensen met een leven
Foebele is klaarquote:Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
Stilletjes op internet trouwens, Twitter en Facebook staan bijna stil... Mensen met een leven
Ik denk dat de meeste mensen slapen nuquote:Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
Ik niet vanavond, ook wel eens lekker. En ik ben je dankbaar voor je aanwezigheid! Het mag wel eens gezegd wordenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wut Ik heb een leven en ben hier ooK!!1
Wast weer zover?quote:
De hele avond was het rustigquote:Op zondag 12 februari 2012 23:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen slapen nu
Nee. Ook niet slecht neuken trouwens.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Gaat er iemand nog goed neuken vannacht/komende week?
#volwassenvragen
Waar het hoofd van vol is stroomt de mond van over...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
#volwassenvragen
quote:Op zondag 12 februari 2012 23:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Waar het hoofd van vol is stroomt de mond van over...
neuken daar doe ik niet meer aan. Een vriend van me heeft laatst nog geneukt nooit meer wat van gehoordquote:Op zondag 12 februari 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
#volwassenvragen
Het is dan ook een donkere grotquote:Op zondag 12 februari 2012 23:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
neuken daar doe ik niet meer aan. Een vriend van me heeft laatst nog geneukt nooit meer wat van gehoord
ligt eraan of ik 25euro bij elkaar kan krijgen...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
#volwassenvragen
Doffe ellende komt ervan, nooit meer aan beginnenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
neuken daar doe ik niet meer aan. Een vriend van me heeft laatst nog geneukt nooit meer wat van gehoord
slaap zacht!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:50 schreef themauster het volgende:
Ik kruip ook mijn bed maar eens in tsusch
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 februari 2012 23:50 schreef themauster het volgende:
Ik kruip ook mijn bed maar eens in tsusch
Jonguh, ik kan toch helemaal niet snowboarden!quote:Op zondag 12 februari 2012 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
NEE zeg dat het niet waar is![]()
![]()
http://minthy.mediafetcher.com/news/top_stories/actor_skiing.php
Oh ja hoor, Wolfje is braafquote:Op maandag 13 februari 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
minty en wolfrolf: vinden jullie het goed als ik naar bed ga? jullie redden je wel he zonder mij?
Niks van gemerktquote:Op maandag 13 februari 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
wolfje is hitsig
maar worlfflorwf moet ook wel gaan pitten aangezien mijn wekker om 6:10 gaat
Wattes?! Kapitein?quote:Op maandag 13 februari 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Had ik maar een echte kapitein geweest minty. jwz.
Dankjewel schat, tot schnel
Hoe weet jij dat ik een rode zee heb?!quote:Op maandag 13 februari 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Een echte kapitein bevaart ook de rode zee...
ga jij de lampen maar dimmen en naar bedquote:
Nou, gerust hart, zijn laatste posts baren me zorgenquote:Op maandag 13 februari 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
nou, die geile wolf is opgetyft. kan ik Minthy met een gerust hart hier laten
slaap lekker wereld
Ik had het dan niet over jou, maar okee. Sterktequote:Op maandag 13 februari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een rode zee heb?!
wolven ruiken dat op kilometers afstand.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een rode zee heb?!
You scaryquote:Op maandag 13 februari 2012 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had het dan niet over jou, maar okee. Sterkte
Het ergste is, hij heeft nog gelijk ookquote:Op maandag 13 februari 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wolven ruiken dat op kilometers afstand.
dat is iig het antw dat ik verwacht...
edit: mmm, ik zat ernaast...
godsamme. dat is eng!quote:Op maandag 13 februari 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Het ergste is, hij heeft nog gelijk ook![]()
Eng...
Dabedoelikquote:Op maandag 13 februari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme. dat is eng!
nu ben ik echt weg. slaap lekker!
Oh, zoquote:Op maandag 13 februari 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Moet ik nu werkelijk uitleggen dat mijn lief ook een rode zee heeft en dat ik daar naar refereerde of luis je mij erin!!!!!11
Tevens creepy dat jij en zij tegelijk die sluisdeuren open zetten![]()
Okee dag nu echt wel weg .. waarschijnlijk
Ja en dan wil je me niet de kleur van je slipje vertellen, sufferdquote:Op maandag 13 februari 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zo![]()
Ik heb dus meer gezegd dan ik eigenlijk had moeten doen. Ik faal weer
Heb ik heul niet gedaanquote:Op maandag 13 februari 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja en dan wil je me niet de kleur van je slipje vertellen, sufferd
kus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |