Oh ja hoor, Wolfje is braafquote:Op maandag 13 februari 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
minty en wolfrolf: vinden jullie het goed als ik naar bed ga? jullie redden je wel he zonder mij?
Niks van gemerktquote:Op maandag 13 februari 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
wolfje is hitsig
maar worlfflorwf moet ook wel gaan pitten aangezien mijn wekker om 6:10 gaat
Wattes?! Kapitein?quote:Op maandag 13 februari 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Had ik maar een echte kapitein geweest minty. jwz.
Dankjewel schat, tot schnel
Hoe weet jij dat ik een rode zee heb?!quote:Op maandag 13 februari 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Een echte kapitein bevaart ook de rode zee...
ga jij de lampen maar dimmen en naar bedquote:
Nou, gerust hart, zijn laatste posts baren me zorgenquote:Op maandag 13 februari 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
nou, die geile wolf is opgetyft. kan ik Minthy met een gerust hart hier laten
slaap lekker wereld
Ik had het dan niet over jou, maar okee. Sterktequote:Op maandag 13 februari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een rode zee heb?!
wolven ruiken dat op kilometers afstand.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een rode zee heb?!
You scaryquote:Op maandag 13 februari 2012 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had het dan niet over jou, maar okee. Sterkte
Het ergste is, hij heeft nog gelijk ookquote:Op maandag 13 februari 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wolven ruiken dat op kilometers afstand.
dat is iig het antw dat ik verwacht...
edit: mmm, ik zat ernaast...
godsamme. dat is eng!quote:Op maandag 13 februari 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Het ergste is, hij heeft nog gelijk ook![]()
Eng...
Dabedoelikquote:Op maandag 13 februari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme. dat is eng!
nu ben ik echt weg. slaap lekker!
Oh, zoquote:Op maandag 13 februari 2012 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Moet ik nu werkelijk uitleggen dat mijn lief ook een rode zee heeft en dat ik daar naar refereerde of luis je mij erin!!!!!11
Tevens creepy dat jij en zij tegelijk die sluisdeuren open zetten![]()
Okee dag nu echt wel weg .. waarschijnlijk
Ja en dan wil je me niet de kleur van je slipje vertellen, sufferdquote:Op maandag 13 februari 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zo![]()
Ik heb dus meer gezegd dan ik eigenlijk had moeten doen. Ik faal weer
Heb ik heul niet gedaanquote:Op maandag 13 februari 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja en dan wil je me niet de kleur van je slipje vertellen, sufferd
kus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |