quote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef 3rdRock het volgende:
hoi. iedereen al de postbodes gewaarschuwd voor de bakken valentijnspost die iedereen gaat krijgen?
de winkel is nog open en volgens moet ik nog net op tijd een kaart op de bus kunnen doenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:00 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Neen, ik word overgeslagen dit jaar
Zal m'n vriendin leuk vindenquote:Op maandag 13 februari 2012 16:57 schreef 3rdRock het volgende:
hoi. iedereen al de postbodes gewaarschuwd voor de bakken valentijnspost die iedereen gaat krijgen?
haha, collega van me tweette een tijdje terug iets als: vandaag 10 jaar samen met mn schatje @petrajansen (voorbeeldnaam) terwijl haar twitternaam @petraatjuuuuuh (ook voorbeeld) is. Het kan dus erger....quote:
Oh nee hoor, spontaniteit is er nu we vanaf door het hier te meldenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de winkel is nog open en volgens moet ik nog net op tijd een kaart op de bus kunnen doen
ow...kak....weer foutquote:Op maandag 13 februari 2012 17:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor, spontaniteit is er nu we vanaf door het hier te melden
Ik geloof dat ik werkelijk in paniek zou raken als ik een kaart krijg, zeker als het anoniem isquote:Op maandag 13 februari 2012 17:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow...kak....weer fout
ach, mijn brievenbus blijft ook leeg. zo goed als niemand heeft mn adres en ik sta volgens mij niet in het telefoonboek....
haal dan maar vast valium in huisquote:Op maandag 13 februari 2012 17:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik werkelijk in paniek zou raken als ik een kaart krijg, zeker als het anoniem is
Leuk tochquote:Op maandag 13 februari 2012 17:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik werkelijk in paniek zou raken als ik een kaart krijg, zeker als het anoniem is
Ik ga met een gasbrander in de gang staan en val alles aan wat er door de brievenbus komtquote:Op maandag 13 februari 2012 17:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haal dan maar vast valium in huis
jerney, henkjan, eric van tijn en die gozer die ook manager van Kane was. Edwin of Erwin oid...quote:Op maandag 13 februari 2012 17:13 schreef CindieY het volgende:
Hadden ze 4 juryleden? Ik kan me er maar 3 herinneren
wahahahahahaquote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga met een gasbrander in de gang staan en val alles aan wat er door de brievenbus komt
Ah, die laatste zegt me dan he-le-maal niks.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jerney, henkjan, eric van tijn en die gozer die ook manager van Kane was. Edwin of Erwin oid...
Nee, ik word zeer achterdochtig en paranoia van dat soort dingen, ben ik bijv bang dat een client van me mijn adres heeft achterhaaldquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Edwin_Jansenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, die laatste zegt me dan he-le-maal niks.
voor mij niet bioscoopwaardig. zal em wel een keer opvissen.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:15 schreef CindieY het volgende:
Nederland, kap eens met (waardeloze) films maken
Ohja, met cliėnten is het inderdaad wat minder leuk.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik word zeer achterdochtig en paranoia van dat soort dingen, ben ik bijv bang dat een client van me mijn adres heeft achterhaald![]()
Bovendien: als je me leuk vindt, zeg me dat dan gewoon en niet stiekem
Ai, das pijnlijk...quote:Op maandag 13 februari 2012 17:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, met cliƫnten is het inderdaad wat minder leuk.
Zelfs niet anoniem weet ik dat soort dingen nog te verprutsen, namen door elkaar halen enzo
Heb je dat ooit gedaan?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ai, das pijnlijk...![]()
Zelfde als praten in je slaap en dan de naam van een mannelijke collega noemen![]()
Yup... Kreeg de volgende ochtend de vraag over wie ik het toch had gehad de afgelopen nachtquote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je dat ooit gedaan?Gelukkig praat ik niet in mijn slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |