Eenschquote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef minthy het volgende:
Here in your arms![]()
Fout, maar ik vind em lekker
Ik hoopte door deze foto te plaatsen dat het ook daadwerkelijk vrijdag zou wordenquote:
Nog maar een paar dagen, het is zo weer zoverquote:Op maandag 13 februari 2012 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoopte door deze foto te plaatsen dat het ook daadwerkelijk vrijdag zou worden![]()
Helaas![]()
In Bikinibroek is een strand en daar rennen ze de zee in. HOE KAN DAT?! Daar hoor je de politici niet over!! *zet alu-hoedje op*quote:
Liefje, relativeer. En blijf ademen, je denkt te ver na nuquote:Op maandag 13 februari 2012 15:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In Bikinibroek is een strand en daar rennen ze de zee in. HOE KAN DAT?! Daar hoor je de politici niet over!! *zet alu-hoedje op*
Henk en Ingrid-poëzie.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen nog wel ja... althans, begrijpbare poezie
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In Bikinibroek is een strand en daar rennen ze de zee in. HOE KAN DAT?! Daar hoor je de politici niet over!! *zet alu-hoedje op*
Ja, en waar heeft het hem gebracht? Hij is hartstikke doodquote:Op maandag 13 februari 2012 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker door blijven denken hoor Sjersjee... Deed Einstein ook
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en waar heeft het hem gebracht? Hij is hartstikke dood
Ja, dat mis ik ook weer helemaal... Iedereen praat erover, ik mis het wekelijksquote:Op maandag 13 februari 2012 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
"1 Spookrijder? Ik zie er wel 100!"
(Kooten & De Bie)
Heb't ook niet gezien hoor nogquote:Op maandag 13 februari 2012 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat mis ik ook weer helemaal... Iedereen praat erover, ik mis het wekelijks
Gelukkig, ik dook m'n schaamhoekje haast weer inquote:Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb't ook niet gezien hoor nog
Maar als Hagenees is het een soort opvoedmateriaal (terecht!)
Daarentegen keek ik wel vroeger altijd met m'n vader mee naar Jacobse en Van Esquote:Op maandag 13 februari 2012 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dook m'n schaamhoekje haast weer in
Zegt me niets...quote:Op maandag 13 februari 2012 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarentegen keek ik wel vroeger altijd met m'n vader mee naar Jacobse en Van Es
Schaam je nu maar welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |