Ik ga me dubbel schamen en me de ogen uit de kop janken, omdat ik het lef heb gehad toe te geven iets niet te kennenquote:Op maandag 13 februari 2012 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schaam je nu maar wel
Nog zo'n muziekstijl waar ik in de zeroes, en nu ook nog, een takkehekel aan heb
En terecht!quote:Op maandag 13 februari 2012 15:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga me dubbel schamen en me de ogen uit de kop janken, omdat ik het lef heb gehad toe te geven iets niet te kennen
Ja, nu durf ik me hier niet meer te vertonen hoor!quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
"He goeiemiddag!"
Niet zo amicaal, ik heb niet met je in een garagbox gezeten, hoer. Je blijft gewoon een journaallezer. beetje professioneel.
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nu durf ik me hier niet meer te vertonen hoor!
Het is al goed, ik ben dit soort dingen snel vergetenquote:
Eensch!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is al goed, ik ben dit soort dingen snel vergeten![]()
En Direct zonder Tim, vind er echt niets meer aan...
Dat geloof ik best ja, al heb ik ze nooit live gezien. Tim had (en heeft nog steeds) een mooie, bijzondere stemquote:Op maandag 13 februari 2012 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch!
Alhoewel ze live wel echt, maar dan ook echt, een fucking goede band zijn... Ook al boeit de muziek je niet, ze zetten wel elke keer een fantastische show weg
Nou ja, sowieso vond ik de muziek wat steviger in die tijd...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja, al heb ik ze nooit live gezien. Tim had (en heeft nog steeds) een mooie, bijzondere stem
Ze zitten nu wat meer in de emo-hoek vind ik, dat highschoolachtige rock vond ik leuker! En hij komt idd sympathiek overquote:Op maandag 13 februari 2012 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, sowieso vond ik de muziek wat steviger in die tijd...
Tim is een aardige gozer. Toen hij net begon met di-rect werkte hij nog in een muziekwinkel in den haag. Mijn eerste gitaar en enkele effectpedalen heb ik nog bij hem gekocht.
Hij kwam ook na optredens (toen ze nog niet bekend waren) mij en m'n ouders altijd even gedag zeggen
Zijn we het over 1 ding eensquote:Op maandag 13 februari 2012 16:14 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind Di-rect nu beter, maar de zanger slechter.
Ja ik vind het een beetje hetzelfde geneuzel als Snow Patrol, Keane en aanverwante drama'squote:Op maandag 13 februari 2012 16:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze zitten nu wat meer in de emo-hoek vind ik, dat highschoolachtige rock vond ik leuker! En hij komt idd sympathiek over
Dat zijn beide bands die ik goed vind, aanverwante drama's zal ik ook wel tof vinden...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik vind het een beetje hetzelfde geneuzel als Snow Patrol, Keane en aanverwante drama's
Nee hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 16:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zijn beide bands die ik goed vind, aanverwante drama's zal ik ook wel tof vinden...
Hebben we nu ruzie?
Maar we zetten wel wat anders op tijdens de copulatiequote:Op maandag 13 februari 2012 16:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn, hoef ik ook niets goed te maken
Puik plan, ik laat me verrassen! Ik krijg alleen ernstige jeuk van het woord copulatiequote:Op maandag 13 februari 2012 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar we zetten wel wat anders op tijdens de copulatie![]()
Afhankelijk van waar je "jeuk" krijgt, kan dat best een goede zaak zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Puik plan, ik laat me verrassen! Ik krijg alleen ernstige jeuk van het woord copulatie
Nou, niet op die plek iigquote:Op maandag 13 februari 2012 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je "jeuk" krijgt, kan dat best een goede zaak zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |