Hans Schiffers is de voorganger van Wim Rigter in Arbeidsvitaminen en dj bij Radio 2. En ik denk dat Ekdoms gunfactor ook echt hoog is....maar ik snap je reactie wel; het mag een tikkie vrolijker. maar dit is wel behoorlijk des Ekdoms.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je een publieksprijs organiseert en er is een winnaar, dan behoor je die in het zonnetje te zetten alszijnde terechte winnaar. Dan moet je niet met teksten komen als "De gunfactor is blijkbaar erg hoog bij jou", zoals die Hans (wie is dat eigenlijk?) zei.
Dan vind ik dat je de stemmers ridiculiseert en ook de prestatie van de winnaar.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
Godzijdank geen Claudia, godzijdank geen Roosmarijn.
Eén lijnquote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
De minst slechte van de 3, zegmaar.
Vond jij de andere twee beter dan?quote:
Ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Vond jij de andere twee beter dan?
Dat meen je toch niet.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef wolfrolf het volgende:
Wordt Roos nu ontslagen en Rudy op die plek gezet?
Als dat eens kon...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef wolfrolf het volgende:
Wordt Roos nu ontslagen en Rudy op die plek gezet?
Nee joh ik maak een geintje. Wat is er mis met m'n mening, behalve dat het niet die van jou is?quote:
Helemaal mee eens, klinkt geweldigquote:
Niks hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee joh ik maak een geintje. Wat is er mis met m'n mening, behalve dat het niet die van jou is?
eens.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Evertjan het volgende:
ik zou nog eerder Lare Rense van Radio 1 de prijs gunnen om eerlijk te zijn. Ze doet het heel goed in de ochtend bij het Radio 1 Journaal
Die kunnen ze niet betalen. Dus dan Racoon.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is Plage niet de meestgedraaide plaat van dit jaar?
Eens.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Evertjan het volgende:
ik zou nog eerder Lare Rense van Radio 1 de prijs gunnen om eerlijk te zijn. Ze doet het heel goed in de ochtend bij het Radio 1 Journaal
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die kunnen ze niet betalen. Dus dan Racoon.
Man die kan dan niet meer lopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef Sersjee het volgende:
Roos pakt 'em volgend jaar wel, ze zit nu pas te kort op een vast tijdstip.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef Sersjee het volgende:
Foute schoenen?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Man die kan dan niet meer lopen.
Vul zelf maar in waarom.
Ik zal er misschien met de nek om aangekeken worden (interesseert me niet), maar ik zou het haar best gunnenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef Sersjee het volgende:
Iddquote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Evertjan het volgende:
Precies, prima programma en Roos doet het ook meer dan prima.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef Sersjee het volgende:
Gast. Echt.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vul zelf maar in waarom.
Hou oud ben je eigenlijk? Gewoon benieuwd...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vul zelf maar in waarom.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal er misschien met de nek om aangekeken worden (interesseert me niet), maar ik zou het haar best gunnen
Hij is de tumor van de radio.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bij Ruud de Wild deed hij het leuk
Eens met allesquote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Precies, prima programma en Roos doet het ook meer dan prima.
@anderen: En nu niet hierop weer zo sneu reageren. Wat zijn jullie zielig vanavond...
Al heb je het probleem dat hij natuurlijk niet komt.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Evertjan het volgende:
wil je dat Radio 2 een prijs wint dan moeten ze Rob Stenders een programma geven
Die gaat van zijn leven nooit niet meer naar Radio 2quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Evertjan het volgende:
wil je dat Radio 2 een prijs wint dan moeten ze Rob Stenders een programma geven
Hoezo? Ik dacht dat hij op 2 en 3 zatquote:Op donderdag 1 december 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die gaat van zijn leven nooit niet meer naar Radio 2
Pfooe... Moeilijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mwoah het kan ROOS altijd slechter.
jammer bij de Top 2000 deed hij het zo leukquote:Op donderdag 1 december 2011 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die gaat van zijn leven nooit niet meer naar Radio 2
Ik zou het haar ook ten volste gunnen. Oké, ze komt misschien wat lomp en luid over soms maar ik vind het stukken beter dan het getut en gefröbel van sommige andere vrouwelijke dj's. Volgens mij lijken we best op elkaar. Alleen scheelt het een paar kilo'tjes.quote:
niet meer sinds hij bij Powned zitquote:Op donderdag 1 december 2011 21:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoezo? Ik dacht dat hij op 2 en 3 zat
De vorige keer dat hij op Radio 2 draaide, zei hij dat Madonna een creep was o.i.d.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoezo? Ik dacht dat hij op 2 en 3 zat
Ben ik met je eens. Helaas is het niet zo gegaan (ik had het Rudy ook gegund) en zit Roos op dat programma. Ik ben dik tevreden over haar invulling van het programmaquote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind Roos niet slecht. ook niet de beste dj van 3fm, maar er zit absoluut minder goed dj-spul. al had ik wel liever Der Rudy op die plek gezien
Ik hoop stiekem ook dat je haar wat beter zit bij zo'n uitreiking? Tis in ieder een no nonsense vrouw, gewoon lullen en goede muziek draaien.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou het haar ook ten volste gunnen. Oké, ze komt misschien wat lomp en luid over soms maar ik vind het stukken beter dan het getut en gefröbel van sommige andere vrouwelijke dj's. Volgens mij lijken we best op elkaar. Alleen scheelt het een paar kilo'tjes.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vorige keer dat hij op Radio 2 draaide, zei hij dat Madonna een creep was o.i.d.
De kans is klein, m'n haar heeft z'n eigen leven.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem ook dat je haar wat beter zit bij zo'n uitreiking?
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:40 schreef Urquhart het volgende:
Dit klinkt echt als een schooljongetje die cabaret probeert te doen op een klassenavond
Zoals je gewend bent.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef CindieY het volgende:
De muziek is wel erg cliché zo af en toe
twitter:fleurwallenburg twitterde op donderdag 01-12-2011 om 21:40:12En wie heeft bedacht dat iemand een niet-grappige column moest gaan voorlezen tijdens een awardshow? #radioring reageer retweet
En ditquote:Op donderdag 1 december 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
Dit lijkt echt eerder op een saai schoolfeest met een band waar ergens in een hoekje nog de awards voor beste leerling worden uitgereikt waar niemand ook maar een ene moer om geeft.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:40 schreef Urquhart het volgende:
Dit klinkt echt als een schooljongetje die cabaret probeert te doen op een klassenavond saai schoolfeest met een band waar ze in een hoekje nog de awards uitreiken voor beste leerling waar niemand een reet om geeft.
Dat is nog het enige voordeelquote:Op donderdag 1 december 2011 21:40 schreef Sersjee het volgende:
Enig echte probleem dat ik met Roos heb, is dat ze veel minder van de harde metalen is t.o.v. Eric. De betere pokkeherrie zit al in een redelijk verdomhoekje en dat is er niet beter op geworden.
Dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:40 schreef Sersjee het volgende:
Enig echte probleem dat ik met Roos heb, is dat ze veel minder van de harde metalen is t.o.v. Eric. De betere pokkeherrie zit al in een redelijk verdomhoekje en dat is er niet beter op geworden.
Daar hebben we Radio 6 voor.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is nog het enige voordeelWat ben ik blij dat hij weg is met zn eeuwige Foo Fighters/Volbeat en Triggerfinger gepijp. Ook al luister ik niet meer.
Rudy met zijn obscure soul en electro/indie plaatjes
Daarom moest ik 'm niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
Zou wat zijn als Effe Ekdom nu wint. Doet ie niet, maar 't zou wat zijn.
Live-verslag in hun eigen programma neem ik aan.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom heeft Daniel een koptelefoon om?
Zullen wel schijnbaar live zijn op de zender danquote:Op donderdag 1 december 2011 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom heeft Daniel een koptelefoon om?
Godallejezus wat een hipsters.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef alors het volgende:
Ik vind die donkerharige mooiboy wel wat hebben![]()
![]()
slet!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef alors het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef alors het volgende:
![]()
Omg STFU die gast heeft nog bij 3FM gezeten ookquote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef alors het volgende:
![]()
Goedzo, ga tegen de stroom inquote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef alors het volgende:
![]()
van Duin en de Groot zijn helden!!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
van Duin en de Groot... Kom dan met Stenders en van Inkel...
Noem dan wel wat echte pokkeherriebands! Dit is rock voor mietjesquote:Op donderdag 1 december 2011 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is nog het enige voordeelWat ben ik blij dat hij weg is met zn eeuwige Foo Fighters/Volbeat en Triggerfinger gepijp. Ook al luister ik niet meer.
JAAAAAAAAAAAAAAAAaquote:Op donderdag 1 december 2011 21:50 schreef miieejj het volgende:
hebben ze 'm...hebben ze 'm
ben ik te laat...?
twitter:roos3fm twitterde op donderdag 01-12-2011 om 21:49:56De mannen komen in de afterparty zometeen naar #3fm! Zet je radio strak! :-) reageer retweet
Ohjee, ik moet morgen vroeg opquote:Op donderdag 1 december 2011 21:51 schreef minthy het volgende:
twitter:roos3fm twitterde op donderdag 01-12-2011 om 21:49:56De mannen komen in de afterparty zometeen naar #3fm! Zet je radio strak! :-) reageer retweet
Toen ik hem tegenkwam en succes wenste kon het hem geen reet boeien.quote:
dan maar geen film vanavond....quote:Op donderdag 1 december 2011 21:51 schreef minthy het volgende:
dat is een pose lieverd, een posequote:Op donderdag 1 december 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik hem tegenkwam en succes wenste kon het hem geen reet boeien.
Hij had 't ook over Kempiquote:Op donderdag 1 december 2011 21:52 schreef Qunix het volgende:
SBS..
Wat zegt die Slam gast? Pokoes? Pfooooo wat kansloos
Ik ook... Drukke dag voor de boeg maar maakt niet uit. Ik stort mezelf komend weekend gewoon in een comaquote:
omdat het een goede track is!!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:53 schreef wolfrolf het volgende:
Oef dit nummer op Radio 2 wat een ellende.
Waarom draait 3FM dat eigenlijk ook?
Klinkt heel erg goedquote:Op donderdag 1 december 2011 21:53 schreef CindieY het volgende:
Nog even een stukje Snow Patrol mee pikken
Kan zij mooi naar huis.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:51 schreef minthy het volgende:
Ik heb ze al eens live gezien, dat was bij sommige nummers echt kippenvel all overquote:
Je bent in de war m'n jongquote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omdat het een goede track is!!!!!!
Ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:55 schreef miieejj het volgende:
waren er nog meer 3fm prijzen gevallen ?
Tof!! Jaloersquote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ze al eens live gezien, dat was bij sommige nummers echt kippenvel all over
Gister hadden ze het al over een 22 uur durende uitzending. Ook goed?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
Ik vind eigenlijk dat dit gevierd moet worden met een 12 uur durende marathon uitzending.
ster vrouw: annemiekequote:Op donderdag 1 december 2011 21:55 schreef miieejj het volgende:
waren er nog meer 3fm prijzen gevallen ?
Doe dan +2 erbijquote:Op donderdag 1 december 2011 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gister hadden ze het al over een 22 uur durende uitzending. Ook goed?
wanneer? dan neem ik een vrije dag en ga ik 22u lang fappen op tjibbe!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gister hadden ze het al over een 22 uur durende uitzending. Ook goed?
Ik heb ze ook gezien, in de Arena en dat was tsja, het geluid hequote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ze al eens live gezien, dat was bij sommige nummers echt kippenvel all over
plaagstootjes joh!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:56 schreef ConscienceNL het volgende:
Nice dat EW het heeft gewonnen.
Hoorden jullie ook wat die gast van De Avondploeg () over de wat 'oudere' mannen van EW zei? "Ze moeten plaats maken voor de jonge garde"
![]()
Als ik toch eerder van dat concert in maart oid had geweten... Ik zou ze zo nog een keer willen zien.quote:
Ik was bij 't optreden in de Melkweg, had een showkeesje van drie kwartiertjes verwacht met voornamelijk nieuwe nummers, kregen we gewoon een heel concert voorgeschoteld.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezien, in de Arena en dat was tsja, het geluid hezo zonde is dat, maar die zanger is echt een sympathieke gozer
Lowlands 2010 hier. Met 'the monster', alhoewel dat op de opnames nauwelijks terug te horen was.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezien, in de Arena en dat was tsja, het geluid hezo zonde is dat, maar die zanger is echt een sympathieke gozer
*splut*quote:
nicequote:Op donderdag 1 december 2011 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was bij 't optreden in de Melkweg, had een showkeesje van drie kwartiertjes verwacht met voornamelijk nieuwe nummers, kregen we gewoon een heel concert voorgeschoteld.In maart weer in Ahoy' maar denk dat het niet kan tippen aan dit.
och, ze vroeg er waarschijnlijk zelf om en ze heeft toegestemd..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef alors het volgende:
jezus wat een ziek verhaal uit Afghanistan in het nieuws
Idd.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef Sirolf het volgende:
Wel jammer trouwens dat ze bij de RadioRing niet James Last instartten toen EW won, was toepasselijk geweest.
jahoor. gebeurt wel vakerquote:Op donderdag 1 december 2011 22:12 schreef ConscienceNL het volgende:
Luister ik sinds een lange tijd weer 3VOOR12RADIO, wordt er dubstep gedraaid?!
FOO FIGHTERSquote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Noem dan wel wat echte pokkeherriebands! Dit is rock voor mietjes
Huilende meisjes op de zender las ik op twitter.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef Qunix het volgende:
Leuk om Slam te horen nu... Ze vinden het kut
hier thuis ook hoor, ik huil tranen van vreugdequote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Huilende meisjes op de zender las ik op twitter.
Niet zo gek, heel hun beltegoed is nou op.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Huilende meisjes op de zender las ik op twitter.
Ik vind het ook geweldig dat Slam FM ventjes hebben verloren, niet eens dat EW heeft gewonnenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier thuis ook hoor, ik huil tranen van vreugde
Dat wordt een leuke rekening voor hun dan maarquote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo gek, heel hun beltegoed is nou op.
ID-T Sunday Chillquote:Op donderdag 1 december 2011 22:13 schreef Qunix het volgende:
A... Selectieve volk wat luistert naar Slam natuurlijk, was het even vergeten. Ze draaien jump/hardstyle muziek. Leuk dat ze het doen, maar ook omdat het van ID&T was.
ID&T was echt überHelemaal New Dance Radio
![]()
Dit bij Slam
*splut*quote:
Hun hele prepaidkaart?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet zo gek, heel hun beltegoed is nou op.
die vinnik mooier!quote:
quote:
aluhoedjesalert!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ironisch wel.twitter:robtoonen twitterde op donderdag 01-12-2011 om 21:51:42Radioring = mega doorgestoken kaart!!! (zonde van de belasting centen)Jammer boys welkom in Rusland reageer retweet
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ironisch wel.twitter:robtoonen twitterde op donderdag 01-12-2011 om 21:51:42Radioring = mega doorgestoken kaart!!! (zonde van de belasting centen)Jammer boys welkom in Rusland reageer retweet
Een goede verliezer zijn is niet iedereen gegeven...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
SLAM doet huillie huilliequote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef wolfrolf het volgende:
Waar is die bolle, is ze roken ofzo?
Lief Rolfje, ga je nu eens lief doen?!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef wolfrolf het volgende:
Jij lijkt me een heel sneu mannetje.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ja sorry hoor, ik ben je nu echt spuugzat met je rotopmerkingen...quote:
Komt door de leeftijd.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jij lijkt me een heel sneu mannetje.
Tof!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
Ben wat te ver gegaan. Ik kap ermee excuus
zeursok!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Af en toe discussie is helemaal niks mis mee, maar dat afkraken (wat meerdere mensen hier doen) vind ik niet nodig. En niet gezellig.
M'n pa heeft zich duidelijk laten inspireren door deze gast. Hij maakte al eens af en toe zelf gitaren, nu zag ik er laatst één hangen met een grote sigarendoos. Hoe tofquote:
begin je nou weer over dik?quote:
beetje zout eropquote:
geintje johquote:
Zie m'n PIquote:Op donderdag 1 december 2011 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beetje zout erop
[..]
geintje joh
die zag ikquote:
ik wel, maar het liedje kan ik niet zo goed hebben...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik niet hebben... Ben er niet rouwig om
Ik trek het nummer beter dan dat vloeibare zoutquote:Op donderdag 1 december 2011 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wel, maar het liedje kan ik niet zo goed hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |