Hans Schiffers is de voorganger van Wim Rigter in Arbeidsvitaminen en dj bij Radio 2. En ik denk dat Ekdoms gunfactor ook echt hoog is....maar ik snap je reactie wel; het mag een tikkie vrolijker. maar dit is wel behoorlijk des Ekdoms.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je een publieksprijs organiseert en er is een winnaar, dan behoor je die in het zonnetje te zetten alszijnde terechte winnaar. Dan moet je niet met teksten komen als "De gunfactor is blijkbaar erg hoog bij jou", zoals die Hans (wie is dat eigenlijk?) zei.
Dan vind ik dat je de stemmers ridiculiseert en ook de prestatie van de winnaar.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
Godzijdank geen Claudia, godzijdank geen Roosmarijn.
Eén lijnquote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
De minst slechte van de 3, zegmaar.
Vond jij de andere twee beter dan?quote:
Ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Vond jij de andere twee beter dan?
Dat meen je toch niet.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef wolfrolf het volgende:
Wordt Roos nu ontslagen en Rudy op die plek gezet?
Als dat eens kon...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef wolfrolf het volgende:
Wordt Roos nu ontslagen en Rudy op die plek gezet?
Nee joh ik maak een geintje. Wat is er mis met m'n mening, behalve dat het niet die van jou is?quote:
Helemaal mee eens, klinkt geweldigquote:
Niks hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee joh ik maak een geintje. Wat is er mis met m'n mening, behalve dat het niet die van jou is?
eens.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Evertjan het volgende:
ik zou nog eerder Lare Rense van Radio 1 de prijs gunnen om eerlijk te zijn. Ze doet het heel goed in de ochtend bij het Radio 1 Journaal
Die kunnen ze niet betalen. Dus dan Racoon.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is Plage niet de meestgedraaide plaat van dit jaar?
Eens.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Evertjan het volgende:
ik zou nog eerder Lare Rense van Radio 1 de prijs gunnen om eerlijk te zijn. Ze doet het heel goed in de ochtend bij het Radio 1 Journaal
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die kunnen ze niet betalen. Dus dan Racoon.
Man die kan dan niet meer lopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef Sersjee het volgende:
Roos pakt 'em volgend jaar wel, ze zit nu pas te kort op een vast tijdstip.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef Sersjee het volgende:
Foute schoenen?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Man die kan dan niet meer lopen.
Vul zelf maar in waarom.
Ik zal er misschien met de nek om aangekeken worden (interesseert me niet), maar ik zou het haar best gunnenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef Sersjee het volgende:
Iddquote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Evertjan het volgende:
Precies, prima programma en Roos doet het ook meer dan prima.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:33 schreef Sersjee het volgende:
Gast. Echt.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vul zelf maar in waarom.
Hou oud ben je eigenlijk? Gewoon benieuwd...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vul zelf maar in waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |