Erger nog, het duurt 2 uur, tot 22u vanavond.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:10 schreef Cee het volgende:
Hoe lang duurt dit? Heb geen zin om hier een uur aan te verkwisten.
En ook geen aansluiting op het beeld wat er geprojecteerd wordt, als het zo moet.. had dan niks gedaanquote:Op donderdag 1 december 2011 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Ook echt alleen maar één camera van bovenaf, mocht echt niks kosten.
Nee, gewoon een camera verplaatstquote:
Mja, true... maar als je het zó aankondigd én het voorgaande jaren wél gewoon goed was (in Carré hadden ze een paar jaar terug een speciale TV-presentator, meerdere camera's en zelfs TV-vormgevingsfilmpjes met de genomineerden).quote:Op donderdag 1 december 2011 20:14 schreef gerbenp het volgende:
Ach, het is maar radio. We moeten maar niet zeiken.
Waarschijnlijk is dat pas de laatste prijs die uitgereikt gaat worden, rond 21.45 gok ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:17 schreef miieejj het volgende:
wanneer weten we dat ekstra weekend gewonnen heeft..
oke.. kan je dat ergens horen ?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat pas de laatste prijs die uitgereikt gaat worden, rond 21.45 gok ik.
Eerst krijgen we nog een rijtje macaroni-awards, een aantal sterretjes en een talent.
Nu LIVE @ Radio 2 + met soort-van video te volgen op http://livestreams.omroep.nl/avro/radioringquote:
Dank u .!!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu LIVE @ Radio 2 + met soort-van video te volgen op http://livestreams.omroep.nl/avro/radioring
Wow, ze kennen de 2e camera dus nu pasquote:Op donderdag 1 december 2011 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu LIVE @ Radio 2 + met soort-van video te volgen op http://livestreams.omroep.nl/avro/radioring
Op de Radio 2-webcamstream hebben ze gewoon 101TV geopend in een browser, en dat beeld doorgeprikt. Gigantische vertraging dus...
Zelfs 3 camera's! Lekker op tijd...quote:Op donderdag 1 december 2011 20:25 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wow, ze kennen de 2e camera dus nu pas
Vind ik ook, dus ga Robinson kijken en in de reclames radioring... + ik gok dat het laatste uur robinson alleen maar terugblik-geklets wordt.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
damn, had wel willen kijken, maar vind het slot an Expeditie Robinson net iets belangrijker....
ik vermoed eerst een stuk terugblik, dan het laatste stukje finale, en dan nog nalullen over de finalequote:Op donderdag 1 december 2011 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind ik ook, dus ga Robinson kijken en in de reclames radioring... + ik gok dat het laatste uur robinson alleen maar terugblik-geklets wordt.
Ah, 1e prijs voor 3FM! Sander Hoogendoorn aanstormen talent!
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
BNR beste radiozender volgens jury.
Weer een talent ontdekt door Fred Siebelink maar de 3fm-opleiding zal wel weer de credits krijgenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:27 schreef Evertjan het volgende:
Sander de 1e prijs voor 3FM is binnen
Hij bedankte KX ook in zijn speech hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 20:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Weer een talent ontdekt door Fred Siebelink maar de 3fm-opleiding zal wel weer de credits krijgen
Hij komt op de een of andere manier gewoon over als een verschrikkelijke eikel.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:28 schreef alors het volgende:
Ik vond Sander van de keren dat ik hem hoorde wel okay
net zo triest als dat jaarlijkse 3fm muziek feestquote:Op donderdag 1 december 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij komt op de een of andere manier gewoon over als een verschrikkelijke eikel.
Weet niet wat het is.
Trouwens dit is echt pure armoede dit gala.
Inderdaad zeg en die productie van 101TVquote:Op donderdag 1 december 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij komt op de een of andere manier gewoon over als een verschrikkelijke eikel.
Weet niet wat het is.
Trouwens dit is echt pure armoede dit gala.
Maar verdacht veel drukker dan andere donderdagavondenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
Het is wel verdacht rustig zeg, in vergelijking met gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |