In dat opzicht zijn ze bij de concurrent dan toch in het voordeel, ze gaan daar nl. nog door tot 24u (standaard elke weekdag, niet speciaal voor vanavond dus) + hun ochtendprogramma morgen gaan ze hier ook aan wijden. Is bij 3FM lastig ivm omroepgeneuzel vrees ik...quote:
ja, dat bedacht ik me ook na 150posts in t vorige topicquote:Op woensdag 30 november 2011 22:06 schreef alors het volgende:
er moet eigenlijk wel een spatie in tussen Ring en 3 he....
Giel zal zijn vriendje Gerard wel willen helpen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In dat opzicht zijn ze bij de concurrent dan toch in het voordeel, ze gaan daar nl. nog door tot 24u (standaard elke weekdag, niet speciaal voor vanavond dus) + hun ochtendprogramma morgen gaan ze hier ook aan wijden. Is bij 3FM lastig ivm omroepgeneuzel vrees ik...
Nachtuitzending zelfs van 00:00 tot 03:00. Ben benieuwd wat voor uitslag het morgen gaat zijn, zijn er morgen iets van beelden weer live te zien of mogen we weer ouderwets bij de radio gekluisterd zitten?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In dat opzicht zijn ze bij de concurrent dan toch in het voordeel, ze gaan daar nl. nog door tot 24u (standaard elke weekdag, niet speciaal voor vanavond dus) + hun ochtendprogramma morgen gaan ze hier ook aan wijden. Is bij 3FM lastig ivm omroepgeneuzel vrees ik...
Neem aan dat er wel video bij is, vooral aangezien ze het dit jaar zo groots aanpakken met een eigen avond enzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:09 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nachtuitzending zelfs van 00:00 tot 03:00. Ben benieuwd wat voor uitslag het morgen gaat zijn, zijn er morgen iets van beelden weer live te zien of mogen we weer ouderwets bij de radio gekluisterd zitten?
Vorig jaar was het niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neem aan dat er wel video bij is, vooral aangezien ze het dit jaar zo groots aanpakken met een eigen avond enzo.
Zou technisch mogelijk zijn om een webcam/101-only uitzending te maken vanuit de andere studio.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef gerbenp het volgende:
En ze gaan ook maar door in de uitzending van Roos met de Radio Ring stemmers. Even een schuifje open zetten in de eindregie naar DJ-2 en ze kunnen nog verder?
Als ze geen zin meer hebben om het in beeld te brengen zet je maar zo'n camera die ze bij de artiesten altijd gebruiken maar neer en richten maar op Ekdom/Veenstraquote:Op woensdag 30 november 2011 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou technisch mogelijk zijn om een webcam/101-only uitzending te maken vanuit de andere studio.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef alors het volgende:
Die flauwe grappen van Ekdom en Veenstra er tussendoor!!!!
Ik ook. Ik dacht nog, ik zal het wel verkeerd verstaan hebben, laat ik het maar niet posten.quote:
Ga het iig proberen, is aan het dan lopende programma of ze dat willen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef gerbenp het volgende:
Floris, morgen maar eens de stem-afbeelding de hele dag op de social radio plaatsen op een van de tv-schermen? Of het 3FM-logo uitschakelen.
Gewoon, van 19 tot 22.quote:Op donderdag 1 december 2011 07:18 schreef ConscienceNL het volgende:
Lol, gister was er gewoon EW? Tot hoe laat ging dat door?
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 01-12-2011 om 06:44:19Vandaag is dochter Marthe drie jaar! Je kunt haar feliciteren op 0909-8853! reageer retweet
quote:Op donderdag 1 december 2011 08:02 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 01-12-2011 om 06:44:19Vandaag is dochter Marthe drie jaar! Je kunt haar feliciteren op 0909-8853! reageer retweet
Neeeeeeequote:
lekkere muzek hoor!quote:
Dan moet er alles aan gedaan worden om dat te voorkomen.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:54 schreef Sersjee het volgende:
Mocht ik ooit aan de macht komen, dan wordt het in bezit hebben van ABBA Gold en More ABBA Gold verplicht.
Mag ik Happy New Year er dan af laten? Haat ikquote:Op donderdag 1 december 2011 11:54 schreef Sersjee het volgende:
Mocht ik ooit aan de macht komen, dan wordt het in bezit hebben van ABBA Gold en More ABBA Gold verplicht.
Dat mag.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Mag ik Happy New Year er dan af laten? Haat ik
Bikkelhard, wreed en zo inconsequent als maar zijn kan, ook dat is Sersjee.quote:
Je zou een puike dictator zijn!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bikkelhard, wreed en zo inconsequent als maar zijn kan, ook dat is Sersjee.
Dat dus.quote:
Nog geen van 3 kunnen ontdekkenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bikkelhard, wreed en zo inconsequent als maar zijn kan, ook dat is Sersjee.
Nee... Over zingende berggeiten gesproken, dit is een echte. Alleen gemekker wat die vrouw uit haar strot krijgtquote:
Hebben ze dat voor elkaar gekregen dan? Ik dacht dat het alleen een voorstel/motie was.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als de PVV het voor elkaar krijgt dat Radio 2 meer NL-talig moet draaien, waarom voeren ze dan niet meteen een verbod op Nickelback in?
Aaaaahquote:Op donderdag 1 december 2011 12:48 schreef Againzender het volgende:
baby Roel wordt hartstikke vrolijk van guru josh
Die motie is door de Tweede Kamer aangenomen: http://radioactive.blog.n(...)p-radio-2-aangenomenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hebben ze dat voor elkaar gekregen dan? Ik dacht dat het alleen een voorstel/motie was.
Dat heb ik echt helemaal gemist dan. Wat ontzettend belachelijk. Maar ehm, spoed je naar de Tweede Kamer en zorg dat iemand jouw voorstel als motie indientquote:Op donderdag 1 december 2011 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die motie is door de Tweede Kamer aangenomen: http://radioactive.blog.n(...)p-radio-2-aangenomen
Een ding scheelt: de TK gaat daar niet over.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die motie is door de Tweede Kamer aangenomen: http://radioactive.blog.n(...)p-radio-2-aangenomen
Het is toch ook zo dat de overheid zich helemaal niet hoort te bemoeien met dat soort inhoud van de PO?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een ding scheelt: de TK gaat daar niet over.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een ding scheelt: de TK gaat daar niet over.
Top 2000quote:Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Adele vier keer in de bovenste 26 van de Top 2000.
"Vroeger" bij de Top 100 Aller Tijden had je de regel dat een plaat minstens 5 jaar (o.i.d.) oud moest zijn om in de lijst te mogen. Dat vond en vind ik een puike regel, dan is de eeuwigheidswaarde wat beter peilbaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iddquote:Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Psies. Dan wordt deze hype iig voorkomen. Ze heeft een paar prima nummers hoor, maar vier keer in de bovenste regionen van zo'n lijst... Nah.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Vroeger" bij de Top 100 Aller Tijden had je de regel dat een plaat minstens 5 jaar (o.i.d.) oud moest zijn om in de lijst te mogen. Dat vond en vind ik een puike regel, dan is de eeuwigheidswaarde wat beter peilbaar.
Heerlijk met dit weerquote:
Een belachelijk succes.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:35 schreef alors het volgende:
Gaat lekker met Lets get livevet makkelijk
Mijn stem heb je.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:54 schreef Sersjee het volgende:
Eens. Ik zie overigens ook dat een Bruno Mars hoog in de lijst staat en zelfs dat gedrocht 'moves like jagger' staat vrij hoog. Ik ga stilletjes huilen in een hoekjequote:Op donderdag 1 december 2011 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Dan wordt deze hype iig voorkomen. Ze heeft een paar prima nummers hoor, maar vier keer in de bovenste regionen van zo'n lijst... Nah.
Vier keer Adele in de top30 en maar 1 keer de Beatlesquote:Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het laagste wat ze staat is 220quote:Op donderdag 1 december 2011 16:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vier keer Adele in de top30 en maar 1 keer de Beatles
inderdaad maar dit intro is al vaker voorbij gekomenquote:
Coldplayquote:
Deze zelfde? Twee weken geleden was er ook een inderdaad, maar dit was een andere.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad maar dit intro is al vaker voorbij gekomen
Nah, er zijn sowieso maar erg weinig kerstplaten die ik tof vindquote:
Haterdquote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay
Kerstmuziek van Coldplay![]()
twitter:FrankDane twitterde op donderdag 01-12-2011 om 16:31:56Kijk deze man eens stralen van bakkebaard tot bakkebaard. Vanavond wint ie de radioring.... http://t.co/jS1QYFxU reageer retweet
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef hole1988 het volgende:
twitter:FrankDane twitterde op donderdag 01-12-2011 om 16:31:56Kijk deze man eens stralen van bakkebaard tot bakkebaard. Vanavond wint ie de radioring.... http://t.co/jS1QYFxU reageer retweet
ik heb wel Abba: 25 jaar na Waterloo deel 1. das ook wel ok toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:54 schreef Sersjee het volgende:
* 3rdRock gaat bij CindieY zitten wenenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eens. Ik zie overigens ook dat een Bruno Mars hoog in de lijst staat en zelfs dat gedrocht 'moves like jagger' staat vrij hoog. Ik ga stilletjes huilen in een hoekje
Mits The Day Before You Came daar op staat.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb wel Abba: 25 jaar na Waterloo deel 1. das ook wel ok toch?
yup, de slottrack:quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mits The Day Before You Came daar op staat.
Dat, of via http://livestreams.omroep.nl/avro/radioringquote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef gerbenp het volgende:
Radioring is vanavond ook te volgen via 101TV.
Lekker goedkoop windows-muziekje op de livestream ookquote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat, of via http://livestreams.omroep.nl/avro/radioring
Het blijft een radio-prijs hè? Mag niks kosten.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Lekker goedkoop windows-muziekje op de livestream ook.
Niemand minder dan Herman van Veen shined vanavond in Carré.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het blijft een radio-prijs hè? Mag niks kosten.
Uitreiking is ook in een of ander zaaltje in Hilversum, niet eens in theater Carré te Amsterdam.
Welk bedrijf zit er nu weer achter dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:03 schreef Sirolf het volgende:
Wat een technisch gepruts bij de RadioRing zeg, geluid is 3x kut, hoor meerdere geluidssignalen door elkaar en het videobeeld is uitgevallen...
Ik vrees een paar stagiairs van de AVRO.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:03 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Welk bedrijf zit er nu weer achter dan?
Erger nog, het duurt 2 uur, tot 22u vanavond.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:10 schreef Cee het volgende:
Hoe lang duurt dit? Heb geen zin om hier een uur aan te verkwisten.
En ook geen aansluiting op het beeld wat er geprojecteerd wordt, als het zo moet.. had dan niks gedaanquote:Op donderdag 1 december 2011 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Ook echt alleen maar één camera van bovenaf, mocht echt niks kosten.
Nee, gewoon een camera verplaatstquote:
Mja, true... maar als je het zó aankondigd én het voorgaande jaren wél gewoon goed was (in Carré hadden ze een paar jaar terug een speciale TV-presentator, meerdere camera's en zelfs TV-vormgevingsfilmpjes met de genomineerden).quote:Op donderdag 1 december 2011 20:14 schreef gerbenp het volgende:
Ach, het is maar radio. We moeten maar niet zeiken.
Waarschijnlijk is dat pas de laatste prijs die uitgereikt gaat worden, rond 21.45 gok ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:17 schreef miieejj het volgende:
wanneer weten we dat ekstra weekend gewonnen heeft..
oke.. kan je dat ergens horen ?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat pas de laatste prijs die uitgereikt gaat worden, rond 21.45 gok ik.
Eerst krijgen we nog een rijtje macaroni-awards, een aantal sterretjes en een talent.
Nu LIVE @ Radio 2 + met soort-van video te volgen op http://livestreams.omroep.nl/avro/radioringquote:
Dank u .!!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu LIVE @ Radio 2 + met soort-van video te volgen op http://livestreams.omroep.nl/avro/radioring
Wow, ze kennen de 2e camera dus nu pasquote:Op donderdag 1 december 2011 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu LIVE @ Radio 2 + met soort-van video te volgen op http://livestreams.omroep.nl/avro/radioring
Op de Radio 2-webcamstream hebben ze gewoon 101TV geopend in een browser, en dat beeld doorgeprikt. Gigantische vertraging dus...
Zelfs 3 camera's! Lekker op tijd...quote:Op donderdag 1 december 2011 20:25 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Wow, ze kennen de 2e camera dus nu pas
Vind ik ook, dus ga Robinson kijken en in de reclames radioring... + ik gok dat het laatste uur robinson alleen maar terugblik-geklets wordt.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
damn, had wel willen kijken, maar vind het slot an Expeditie Robinson net iets belangrijker....
ik vermoed eerst een stuk terugblik, dan het laatste stukje finale, en dan nog nalullen over de finalequote:Op donderdag 1 december 2011 20:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind ik ook, dus ga Robinson kijken en in de reclames radioring... + ik gok dat het laatste uur robinson alleen maar terugblik-geklets wordt.
Ah, 1e prijs voor 3FM! Sander Hoogendoorn aanstormen talent!
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
BNR beste radiozender volgens jury.
Weer een talent ontdekt door Fred Siebelink maar de 3fm-opleiding zal wel weer de credits krijgenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:27 schreef Evertjan het volgende:
Sander de 1e prijs voor 3FM is binnen
Hij bedankte KX ook in zijn speech hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 20:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Weer een talent ontdekt door Fred Siebelink maar de 3fm-opleiding zal wel weer de credits krijgen
Hij komt op de een of andere manier gewoon over als een verschrikkelijke eikel.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:28 schreef alors het volgende:
Ik vond Sander van de keren dat ik hem hoorde wel okay
net zo triest als dat jaarlijkse 3fm muziek feestquote:Op donderdag 1 december 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij komt op de een of andere manier gewoon over als een verschrikkelijke eikel.
Weet niet wat het is.
Trouwens dit is echt pure armoede dit gala.
Inderdaad zeg en die productie van 101TVquote:Op donderdag 1 december 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij komt op de een of andere manier gewoon over als een verschrikkelijke eikel.
Weet niet wat het is.
Trouwens dit is echt pure armoede dit gala.
Maar verdacht veel drukker dan andere donderdagavondenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
Het is wel verdacht rustig zeg, in vergelijking met gisteren
Dat gala is een drama en een schande. Dat was het wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef alors het volgende:
wat zei hij, het geluid staat uit bij mij
Voorderest over de inkrimping van het aantal awards.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gala is een drama en een schande. Dat was het wel.
Dat wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voorderest over de inkrimping van het aantal awards.
Vrees dat dit niet een 101TV (dus BNN) productie is hoor, regelt de AVRO gewoon zelf... en dan krijg je dus prutswerk als dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een kutproductie van 101TVreclame en voicemail door elkaar...
Nog erger...quote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vrees dat dit niet een 101TV (dus BNN) productie is hoor, regelt de AVRO gewoon zelf... en dan krijg je dus prutswerk als dit.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
Dit lijkt echt eerder op een saai schoolfeest met een band waar ergens in een hoekje nog de awards voor beste leerling worden uitgereikt waar niemand ook maar een ene moer om geeft.
+1quote:Op donderdag 1 december 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
Dit lijkt echt eerder op een saai schoolfeest met een band waar ergens in een hoekje nog de awards voor beste leerling worden uitgereikt waar niemand ook maar een ene moer om geeft.
De heren van Corrino doen dat wel beter moet ik zeggen.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vrees dat dit niet een 101TV (dus BNN) productie is hoor, regelt de AVRO gewoon zelf... en dan krijg je dus prutswerk als dit.
Ik zie net buienradar, nondeju zegquote:Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef minthy het volgende:
Wat een heerlijke stemming hangt er hier, passend bij het kutweer
Heb ER maar op pauze gezet, en kijk tussen de uitreikingen door wel of daar nog wat is gebeurd. Finale is echt een anticlimax daar weer eens...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
ff beste man meepikken.
tis toch reclame bij ER en dat is te saai voor woorden.
Ja, fijn he? Heerlijk weer om nog maar eens een reflectieverslag eruit te knallen. En proberen uit te vinden waarom mijn supervisor meer emotie dan rationaliteit wil zien bij mij en waarom ik daarvan het belang niet inziequote:Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie net buienradar, nondeju zeg![]()
Voor zover het een show genoemd mag worden...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef minthy het volgende:
Oh, jullie kijken natuurlijk naar die show
like duh!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef minthy het volgende:
Oh, jullie kijken natuurlijk naar die show
Ik las de verhalen ja...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Voor zover het een show genoemd mag worden...
Nou, zo duh is dat niet. Ik lees het wel hier, of op Twitterquote:
ik was wel geruikt, maar ik heb natuurlijk niet gehuild. ik ben een man ( ;') )quote:Op donderdag 1 december 2011 21:15 schreef Evertjan het volgende:
toen ik dat verhaal van zijn moeder las in zijn boek moest ik een klein beetje heel erg huilen
Zag in beeld dat Ekdom interview aan SBS6 moest afgevenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nee toch, zijn die er ook weer bij?_!
http://www.zinfo.nl/zinfo/2006/05/speciale_band.htmlquote:Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Spierziekte... ALS volgens mij?
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:20 schreef Sirolf het volgende:
De muziekkeuze is iig wel prima, eerst Bittersweet Symphony, en nu Highways Of My Life d'r achteraan. Mooooooooi!
ik vind het juist wel bij Ekdom passen. hij zou iets van dezelfde strekking over zichzelf zeggen denk ikquote:Op donderdag 1 december 2011 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik weet niet hoe het normaal gaat, maar ze devalueren de prestatie van Ekdom best wel met die geintjes.
Hu? Is dat niet Claudia dan? Volgens mij vergis je je....quote:Op donderdag 1 december 2011 21:22 schreef Sirolf het volgende:
Die Claudia ziet er ook vreemd uit zeg op dat podium, wist niet dat ze kaal was...
dat is Wilbert natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 21:22 schreef Sirolf het volgende:
Die Claudia ziet er ook vreemd uit zeg op dat podium, wist niet dat ze kaal was...
Verdomd, ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik verstond Rob Radio 2, maar ze zeiden op Radio 2.
Als je een publieksprijs organiseert en er is een winnaar, dan behoor je die in het zonnetje te zetten alszijnde terechte winnaar. Dan moet je niet met teksten komen als "De gunfactor is blijkbaar erg hoog bij jou", zoals die Hans (wie is dat eigenlijk?) zei.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het juist wel bij Ekdom passen. hij zou iets van dezelfde strekking over zichzelf zeggen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |