Dat gala is een drama en een schande. Dat was het wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef alors het volgende:
wat zei hij, het geluid staat uit bij mij
Voorderest over de inkrimping van het aantal awards.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gala is een drama en een schande. Dat was het wel.
Dat wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voorderest over de inkrimping van het aantal awards.
Vrees dat dit niet een 101TV (dus BNN) productie is hoor, regelt de AVRO gewoon zelf... en dan krijg je dus prutswerk als dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een kutproductie van 101TVreclame en voicemail door elkaar...
Nog erger...quote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vrees dat dit niet een 101TV (dus BNN) productie is hoor, regelt de AVRO gewoon zelf... en dan krijg je dus prutswerk als dit.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
Dit lijkt echt eerder op een saai schoolfeest met een band waar ergens in een hoekje nog de awards voor beste leerling worden uitgereikt waar niemand ook maar een ene moer om geeft.
+1quote:Op donderdag 1 december 2011 21:01 schreef heloef het volgende:
Dit lijkt echt eerder op een saai schoolfeest met een band waar ergens in een hoekje nog de awards voor beste leerling worden uitgereikt waar niemand ook maar een ene moer om geeft.
De heren van Corrino doen dat wel beter moet ik zeggen.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vrees dat dit niet een 101TV (dus BNN) productie is hoor, regelt de AVRO gewoon zelf... en dan krijg je dus prutswerk als dit.
Ik zie net buienradar, nondeju zegquote:Op donderdag 1 december 2011 21:07 schreef minthy het volgende:
Wat een heerlijke stemming hangt er hier, passend bij het kutweer
Heb ER maar op pauze gezet, en kijk tussen de uitreikingen door wel of daar nog wat is gebeurd. Finale is echt een anticlimax daar weer eens...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
ff beste man meepikken.
tis toch reclame bij ER en dat is te saai voor woorden.
Ja, fijn he? Heerlijk weer om nog maar eens een reflectieverslag eruit te knallen. En proberen uit te vinden waarom mijn supervisor meer emotie dan rationaliteit wil zien bij mij en waarom ik daarvan het belang niet inziequote:Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie net buienradar, nondeju zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |