Zag in beeld dat Ekdom interview aan SBS6 moest afgevenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Nee toch, zijn die er ook weer bij?_!
http://www.zinfo.nl/zinfo/2006/05/speciale_band.htmlquote:Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Spierziekte... ALS volgens mij?
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:20 schreef Sirolf het volgende:
De muziekkeuze is iig wel prima, eerst Bittersweet Symphony, en nu Highways Of My Life d'r achteraan. Mooooooooi!
ik vind het juist wel bij Ekdom passen. hij zou iets van dezelfde strekking over zichzelf zeggen denk ikquote:Op donderdag 1 december 2011 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik weet niet hoe het normaal gaat, maar ze devalueren de prestatie van Ekdom best wel met die geintjes.
Hu? Is dat niet Claudia dan? Volgens mij vergis je je....quote:Op donderdag 1 december 2011 21:22 schreef Sirolf het volgende:
Die Claudia ziet er ook vreemd uit zeg op dat podium, wist niet dat ze kaal was...
dat is Wilbert natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 21:22 schreef Sirolf het volgende:
Die Claudia ziet er ook vreemd uit zeg op dat podium, wist niet dat ze kaal was...
Verdomd, ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik verstond Rob Radio 2, maar ze zeiden op Radio 2.
Als je een publieksprijs organiseert en er is een winnaar, dan behoor je die in het zonnetje te zetten alszijnde terechte winnaar. Dan moet je niet met teksten komen als "De gunfactor is blijkbaar erg hoog bij jou", zoals die Hans (wie is dat eigenlijk?) zei.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het juist wel bij Ekdom passen. hij zou iets van dezelfde strekking over zichzelf zeggen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |