Hebben ze dat voor elkaar gekregen dan? Ik dacht dat het alleen een voorstel/motie was.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als de PVV het voor elkaar krijgt dat Radio 2 meer NL-talig moet draaien, waarom voeren ze dan niet meteen een verbod op Nickelback in?
Aaaaahquote:Op donderdag 1 december 2011 12:48 schreef Againzender het volgende:
baby Roel wordt hartstikke vrolijk van guru josh
Die motie is door de Tweede Kamer aangenomen: http://radioactive.blog.n(...)p-radio-2-aangenomenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hebben ze dat voor elkaar gekregen dan? Ik dacht dat het alleen een voorstel/motie was.
Dat heb ik echt helemaal gemist dan. Wat ontzettend belachelijk. Maar ehm, spoed je naar de Tweede Kamer en zorg dat iemand jouw voorstel als motie indientquote:Op donderdag 1 december 2011 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die motie is door de Tweede Kamer aangenomen: http://radioactive.blog.n(...)p-radio-2-aangenomen
Een ding scheelt: de TK gaat daar niet over.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die motie is door de Tweede Kamer aangenomen: http://radioactive.blog.n(...)p-radio-2-aangenomen
Het is toch ook zo dat de overheid zich helemaal niet hoort te bemoeien met dat soort inhoud van de PO?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een ding scheelt: de TK gaat daar niet over.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een ding scheelt: de TK gaat daar niet over.
Top 2000quote:Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Adele vier keer in de bovenste 26 van de Top 2000.
"Vroeger" bij de Top 100 Aller Tijden had je de regel dat een plaat minstens 5 jaar (o.i.d.) oud moest zijn om in de lijst te mogen. Dat vond en vind ik een puike regel, dan is de eeuwigheidswaarde wat beter peilbaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iddquote:Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Psies. Dan wordt deze hype iig voorkomen. Ze heeft een paar prima nummers hoor, maar vier keer in de bovenste regionen van zo'n lijst... Nah.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Vroeger" bij de Top 100 Aller Tijden had je de regel dat een plaat minstens 5 jaar (o.i.d.) oud moest zijn om in de lijst te mogen. Dat vond en vind ik een puike regel, dan is de eeuwigheidswaarde wat beter peilbaar.
Heerlijk met dit weerquote:
Een belachelijk succes.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:35 schreef alors het volgende:
Gaat lekker met Lets get livevet makkelijk
Mijn stem heb je.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:54 schreef Sersjee het volgende:
Mocht ik ooit aan de macht komen, dan wordt het in bezit hebben van ABBA Gold en More ABBA Gold verplicht.
Eens. Ik zie overigens ook dat een Bruno Mars hoog in de lijst staat en zelfs dat gedrocht 'moves like jagger' staat vrij hoog. Ik ga stilletjes huilen in een hoekjequote:Op donderdag 1 december 2011 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Dan wordt deze hype iig voorkomen. Ze heeft een paar prima nummers hoor, maar vier keer in de bovenste regionen van zo'n lijst... Nah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |