Je bent in de war m'n jongquote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omdat het een goede track is!!!!!!
Ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:55 schreef miieejj het volgende:
waren er nog meer 3fm prijzen gevallen ?
Tof!! Jaloersquote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ze al eens live gezien, dat was bij sommige nummers echt kippenvel all over
Gister hadden ze het al over een 22 uur durende uitzending. Ook goed?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
Ik vind eigenlijk dat dit gevierd moet worden met een 12 uur durende marathon uitzending.
ster vrouw: annemiekequote:Op donderdag 1 december 2011 21:55 schreef miieejj het volgende:
waren er nog meer 3fm prijzen gevallen ?
Doe dan +2 erbijquote:Op donderdag 1 december 2011 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gister hadden ze het al over een 22 uur durende uitzending. Ook goed?
wanneer? dan neem ik een vrije dag en ga ik 22u lang fappen op tjibbe!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gister hadden ze het al over een 22 uur durende uitzending. Ook goed?
Ik heb ze ook gezien, in de Arena en dat was tsja, het geluid hequote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ze al eens live gezien, dat was bij sommige nummers echt kippenvel all over
plaagstootjes joh!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:56 schreef ConscienceNL het volgende:
Nice dat EW het heeft gewonnen.
Hoorden jullie ook wat die gast van De Avondploeg () over de wat 'oudere' mannen van EW zei? "Ze moeten plaats maken voor de jonge garde"
![]()
Als ik toch eerder van dat concert in maart oid had geweten... Ik zou ze zo nog een keer willen zien.quote:
Ik was bij 't optreden in de Melkweg, had een showkeesje van drie kwartiertjes verwacht met voornamelijk nieuwe nummers, kregen we gewoon een heel concert voorgeschoteld.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezien, in de Arena en dat was tsja, het geluid hezo zonde is dat, maar die zanger is echt een sympathieke gozer
Lowlands 2010 hier. Met 'the monster', alhoewel dat op de opnames nauwelijks terug te horen was.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ze ook gezien, in de Arena en dat was tsja, het geluid hezo zonde is dat, maar die zanger is echt een sympathieke gozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |