Elke week een uur eerder de megahit weten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:40 schreef FZN05 het volgende:
Als jullie nog eens iets willen weten....
Haha, juist omdat ie nu pas 17:30 ipv 16.30 bekend werd gemaakt wist ik hem...quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:45 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Elke week een uur eerder de megahit weten?![]()
geen eyecandyquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:45 schreef borisz het volgende:
Vanaf 2 januari nieuw in de nacht: Jim Vorwald.
Barend raakt een nachtje kwijtquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:45 schreef borisz het volgende:
Vanaf 2 januari nieuw in de nacht: Jim Vorwald.
ik zit al klaar voor de WeekendFinale!quote:
3e keer?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef 3rdRock het volgende:
voor de 3e x deze week ekstra weekend. ik snap er geen kont meer van!
Tijdens 3voor12 Radio gisteren. Een mini EWquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
3e keer?
Woensdag en nu... Wanneer was er ook EW?
Woensdag? dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
3e keer?
wat wolfrolf zegtquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
3e keer?
Shit moeten we tegen Ronaldo? Die man is in irritante vormquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Woensdag? dat heb ik gemist
Nederland in de poule met Duitsland en Portugal op het EK. Gezellig![]()
Nu ja, misschien tegen die tijd niet meerquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Shit moeten we tegen Ronaldo? Die man is in irritante vorm
ik zeg dat Rinus Israel weer moet gaan voetballen. schijnt een subtiele verdediger te zijn geweest...quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon een Boularouzje doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ze zijn van http://www.fouteshirts.nl/quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
waar kan ik een EW-shirt kopen? ze hebben er alle3 1 aan!
Klopt, heb er vanochtend 2 kleine audiofragmentjes van geknipt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tijdens 3voor12 Radio gisteren. Een mini EW
+1quote:
Da's dan nog erger dan VI dit jaar...quote:
10 kijkers op 101tv zou genoeg moeten zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's dan nog erger dan VI dit jaar...
Kunnen ze die prijs wel helemaal opdoeken, totaal niet meer serieus te nemen!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:14 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNDDD!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
theoretisch zou het nog kunnen ook, omdat 5 jaar ekstra weekend op NED3 is geweest.quote:
en ze mogen em weer hebben!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef 3rdRock het volgende:
nou, lever die ring maar weer in. beetje Nickelback draaien
dat word nog leukquote:
Onder zijn jeansquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
waar is btw de gouden string van Tjibbe?
Onder zijn jeansquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
waar is btw de gouden string van Tjibbe?
*splut*quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
Rondborstige donkerharige chick gesignaleerd
quote:
Ik hoor het jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
If you like it then you should have put a ring on it
Stoppen nu hahaquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
If you like it then you should have put a ring on it
die single heb ik! van Franky Boyquote:
oh, dat is natuurlijk dat Heerlense winkelcentrumquote:
jupquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, dat is natuurlijk dat Heerlense winkelcentrum
Want: hyvers zijn ook mensenquote:
ach, doen ze ook eens watquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:49 schreef Sirolf het volgende:
De afdeling 'rare adressen-onderzoek' van PostNL gaat het druk krijgen...
die hadden ze als promofoto voor de ring moeten gebruikenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Johnny Cash - Ring on firequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Met welke ring-plaat gaan ze dan over een uur starten?
SPOILER: Operation DJ Sandstorm, 2 December 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
Over volgende uur gesproken:SPOILER: Operation DJ Sandstorm, 2 December 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Over volgende uur gesproken:potdikkie!SPOILER: Operation DJ Sandstorm, 2 December 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
en dat is nog zwak uitgedruktquote:
en jawel hoor: weer een plaat naar de Palestijnenquote:
Ik vind 't eigenlijk veel te kort, heb nog heel wat webdev-werk te doen de komende 2 weken...quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, eerste donatie aan SR alweer gedaan.Nog twee weken, duurt me nu al te lang.
ik zit nog te twijfelen of ik dat shirt ga kopen.....ik kan ook 20euro doneren en dan Waltari-So Fine! aanvragen...quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, eerste donatie aan SR alweer gedaan.Nog twee weken, duurt me nu al te lang.
Ja, óf allebei!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit nog te twijfelen of ik dat shirt ga kopen.....ik kan ook 20euro doneren en dan Waltari-So Fine! aanvragen...
Oh, dat zal inderdaad wel ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 't eigenlijk veel te kort, heb nog heel wat webdev-werk te doen de komende 2 weken...
dat is waar...of 40euro voor waltari doneren!quote:
Sowieso doneer ik tijdens SR ook weer, al is het een stuk minder dan die 20 euri, alles helpt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit nog te twijfelen of ik dat shirt ga kopen.....ik kan ook 20euro doneren en dan Waltari-So Fine! aanvragen...
Achja, je weet in ieder geval waar je het allemaal voor doetquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan tijdens de week zelf stand-by voor problemen + voorbereiden Top Serious Request.
ik heb nog nooit gedoneerdquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso doneer ik tijdens SR ook weer, al is het een stuk minder dan die 20 euri, alles helpt.
De actie site ofzo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 't eigenlijk veel te kort, heb nog heel wat webdev-werk te doen de komende 2 weken...
e-bay doet alleen aan Paypal, voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gedoneerd![]()
just wondering, maar er zal vast weer een e-bayveiling zijn. kun je daar met i-deal ofzo betalen? weet iemand dat?
ah, tegen die tijd maar ff een accountje aanmaken zodat ik wellicht nog wat leuks kan kopen, of iig mee kan bieden op een paar vette sneakers gesigneerd door Ali B ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
e-bay doet alleen aan Paypal, voor zover ik weet.
Olaquote:
?quote:
Over volgende uur gesproken:BAAS.SPOILER: Operation DJ Sandstorm, 2 December 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kent `t origineel niet?quote:
is zeker nog over van de marathon...quote:
nu welquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je kent `t origineel niet?
Daar zijn nu allemaal parodieën op gemaakt
damn, pas bij de 2e keer lezen snap ik emquote:
Werd nieuw bezorgd zo te zien, het mocht weer eens wat kostenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is zeker nog over van de marathon...
Als je op youtube kijkt zie je een hele reeds aan parodieënquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu wel
deze vind ik wel geinig, die Boltonparodie niet
neuh, ik vond het origineel leuk, maar niet leuk genoeg om parodieën te willen zienquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je op youtube kijkt zie je een hele reeds aan parodieën
Klopt, gaat weer via eBay (helaas, vanwege die beperkte betalingsmogelijkheden).quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gedoneerd![]()
just wondering, maar er zal vast weer een e-bayveiling zijn. kun je daar met i-deal ofzo betalen? weet iemand dat?
me binnenkort dan maar eens verdiepen in PayPal dan maarquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, gaat weer via eBay (helaas, vanwege die beperkte betalingsmogelijkheden).
twitter:Domien twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 20:38:44Mijn spijkerbroek is dus weg. Nu in lederhosen met de trein naar Hilversum! Coen und Sander Fest was waanzinnig. Waar is nu dat feestje? reageer retweet
pics or it didnt happen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 20:38:44Mijn spijkerbroek is dus weg. Nu in lederhosen met de trein naar Hilversum! Coen und Sander Fest was waanzinnig. Waar is nu dat feestje? reageer retweet
die regel je zelf maar!quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
het zit die jongen ook niet mee.twitter:Domien twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 20:48:15De wissel is stuk. Bij Diemen. Want ik ga weer eens met de trein! Haha.. Ellende. http://t.co/uUxNfrB2 reageer retweet
Beter dan Gerard en Michiel? Die hebben af en toe wat moeite met deze extended versie volgens mij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:55 schreef 3rdRock het volgende:
ik kan het voor een groot deel nog meezingen ook
same here, triest hequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:55 schreef 3rdRock het volgende:
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:55 schreef 3rdRock het volgende:
dat niet, maar wat een wereldnummer. en ik ken eigenlijk alleen de cdversiequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beter dan Gerard en Michiel? Die hebben af en toe wat moeite met deze extended versie volgens mij.
Dat is zijn specialiteit, deed 'ie vorig jaar volgens mij ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:58 schreef Qunix het volgende:
Michiel de paashaasCheck zijn uitdrukking op zijn gezicht
te fout echtquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:58 schreef Qunix het volgende:
Michiel de paashaasCheck zijn uitdrukking op zijn gezicht
SCHIEDAMquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
ja! een zomertour! ook naar Leeuwarden komen dan! of Nijmegen of Arnhem!
Tijd voor een lekkere 90s promo daarvoor!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
ja! een zomertour! ook naar Leeuwarden komen dan! of Nijmegen of Arnhem!
ik zit al aan de Shandy!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:20 schreef Timo20 het volgende:
Het eerste pilsje van de avond is geopend, en dus is `t tijd voor Sandstorm![]()
CHEERS!quote:
"Kom ze live bekijken tijdens de Mega Festatie van dit jaar! "quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor een lekkere 90s promo daarvoor!
"Ekstra Weekend komt naar je toe deze zomer!"
Is al een keer geweest.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:24 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat een focking vette mix deze keer
Klinkt lang niet kut iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:24 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat een focking vette mix deze keer
Vet zielig vind ik hem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
een chagrijnige Domien is altijd lachen
ik geloof je niet.....quote:
quote:
Mooie combi ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
Miss Mondriool heeft de broek van Domien. nou. joepie
als ie chaggie is is het lachen! en je kunt hem ook altijd bellen volgens mijquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef themauster het volgende:
Ik begin Domien trouwens weer steeds meer te waarderen en dat is geen grapje.
als persoon of als dj?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef themauster het volgende:
Ik begin Domien trouwens weer steeds meer te waarderen en dat is geen grapje.
of als Spermasponsje?quote:
Allebei zijn ''getrack'' hoor ik niet eens meerquote:
CRAZYquote:
de cliptrilogie Cryin', Amazing en Crazy is sowiesoquote:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 21:45:04@MissMontreal Hahahaha! Je hebt 'm echt! Hahaha. 32/34? IK ZIT HALFNAAKT IN EEN TREIN HIER!! reageer retweet
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de cliptrilogie Cryin', Amazing en Crazy is sowieso
Domienquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:46 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 21:45:04@MissMontreal Hahahaha! Je hebt 'm echt! Hahaha. 32/34? IK ZIT HALFNAAKT IN EEN TREIN HIER!! reageer retweet
twitter:
Haha, dat kan zeker!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
STUK!
[..]
als ie chaggie is is het lachen! en je kunt hem ook altijd bellen volgens mij
en Aerosmith
GEEN VOETBAL HIER!!spoiler `t ffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |